Re: Fuga

Subject: Re: Fuga
Newsgroups: pl.rec.dom
From: Akarm <a...@w...pl>
Date: Sun, 8 Oct 2017 19:04:32 +0200

W dniu 2017-10-08 o 17:21, FEniks pisze:
> W kabinie prysznicowej częściowo w kilku miejscach wykruszyła mi się
> fuga. Czy uzupełnienie jej wymaga dużej interwencji typu: wygrzebanie
> całej pozostałej fugi? W jakim zakresie? Spomiędzy wszystkich płytek pod
> prysznicem? Nie wiem, na jak duży remont się szykować, bo że wystarczy
> załatać dziury to nie wierzę. ...

Niesłusznie nie wierzysz.
Mogło się fachowcowi przytrafić niezbyt dokładne fugowanie, fuga nie
wszędzie wniknęła pomiędzy płytki i po kilku tygodniach się brakoróbstwo
ujawniło. Wtedy wystarczy uzupełnić.
A jeśli fachowiec na całej powierzchni tylko roztarł po wierzchu, to bez
problemu wydłubiesz wszystko, może nawet paznokciem. ;). I wyfugujesz od
nowa, tym razem porządnie.

--
Akarm
http://bykom-stop.cba.pl/