GARY!! KUPUJCIE GARY !!!

31. Data: 2013-07-18 20:39:48

Temat: Re: GARY!! KUPUJCIE GARY !!!
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 19:54:56 +0200, Anai napisał(a):

> Zdegustowana jestem, najbardziej tym, że dałam się podpuścić i w ogóle
> tam poszłam... Ech, ludzka naiwności :/

Ja byłam tylko RAZ - na prezentacji jakiejśc cudownej pościeli, wyszliśmy z
mężem już zanim zaczęto cokolwiek gadać.
--
XL "Czarnecki Marek, Onyszkiewicz, Piskorski, Staniszewska,
Wielowieyski, Buzek, Chmielewski, Gacek, Jałowiecki, Lewandowski, Olbrycht,

32. Data: 2013-07-18 20:45:23

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-18 19:54, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> Boszz... co za masakra - 2 godziny z mojego życia zmarnowane :/
> Bałtroczyk wprawdzie zabawny, ale reszta tragedia...
> Sposób traktowania ludzi bez komentarza, zwłaszcza kiedy okazuje się, że
> nie dałeś się naciągnąć, bo oczywiście okazało się, że warsztaty
> kulinarne to nic innego jak prezentacja garów po 8 tysi za 4 sztuki -
> ile kosztował komplet pojęcia nie mam, ale też chyba niespecjalnie mnie
> to interesuje... O_o
> Zdegustowana jestem, najbardziej tym, że dałam się podpuścić i w ogóle
> tam poszłam... Ech, ludzka naiwności :/

Przyjmij, że to kolejne doświadczenie życiowe.
I że Bałtroczyk... a o garnkach coś mówił chociaż?

33. Data: 2013-07-18 20:58:45

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2013 20:45, Qrczak pisze:

> Przyjmij, że to kolejne doświadczenie życiowe.
> I że Bałtroczyk... a o garnkach coś mówił chociaż?

Dzięki Bogu nie... :D

--
Pozdrówki
Anai

34. Data: 2013-07-18 21:01:46

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-18 20:58, obywatel Anai uprzejmie donosi:

Uf.
Przynajmniej to mogło było przyjemne.

35. Data: 2013-07-18 21:16:41

Od: Anai <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 18.07.2013 21:01, Qrczak pisze:
> Dnia 2013-07-18 20:58, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> Uf.
> Przynajmniej to mogło było przyjemne.

I to faktycznie było a sam Bałtroczyk z garami miał tyle wspólnego, że
pod koniec swojego występu wyczytał nazwiska "szczęściarzy" którzy coś
tam niby wygrali - nie mam żadnych wątpliwości, że były to osoby, które
wcześniej złożyły zamówienie...
Natomiast atmosfera ponad dwugodzinnej prezentacji, późniejsze nachalne
nakłanianie, żebym jednak coś zamówiła, jak nie u pierwszego hmmm...
prezentera, to może u drugiego, traktowanie kiedy okazało się, że jednak
się nie zdecyduję, oszustwa typu, ze występ okazał się być w drugiej
części miasta a wiedza gdzie dokładnie dla tych co nie kupili była
wiedzą tajemną, to wszystko po prostu mnie zmęczyło i zdegustowało na
maxa...
Spodziewałam się wprawdzie czegoś w ten deseń, ale słówko warsztaty mnie
nieco zwiodło - czego innego się po prostu spodziewałam, o czym nie
omieszkałam oczywiście powiedzieć panu prezenterowi - zwłaszcza, że z
podanej przez nich strony internetowej wynikało, że jest to firma
organizująca faktycznie warsztaty kulinarne, kuchnie świata i inne tego
typu sraty-taty w ramach np. firmowych imprez integracyjnych...
Okazało się, że to firma EkoVital z Poznania zajmująca się sprzedażą
super-garów w nanotechnologii - ROTFL
choć pewnie nie tylko, bo na dziedzińcu uczelni na której impreza się
odbywała widziałam również pościel z wielbłądziej sierści i tym podobne
super-produkty ;)
W każdym bądź razie mogę dziś powiedzieć, że na tego typu prezentacji
byłam dwa razy - pierwszy i ostatni ;)

36. Data: 2013-07-18 21:24:08

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 21:16, Anai pisze:
> [...]
> podobne super-produkty ;)
> W każdym bądź razie mogę dziś powiedzieć, że na tego typu prezentacji

Fajnie, że o tym tutaj piszecie (Ty i Stachu), bo do mnie swego czasu
wydzwaniali prawie codziennie z "zaproszeniem" i w chwili słabości
mogłabym się złamać, ale teraz, to już na pewno mnie słabość nie
dopadnie. ;)

Ewa

37. Data: 2013-07-18 21:30:53

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-18 21:16, obywatel Anai uprzejmie donosi:

> [...]
> super-produkty ;)
> W każdym bądź razie mogę dziś powiedzieć, że na tego typu prezentacji

A ja to Ci nawet zazdroszczę. Bo moim ostatnim traumatycznym
doświadczeniem była pani od odkurzacza marki [...], która mi pokazała
"roztocz" i uświadomiła, że ten "roztocz" ma potężny wpływ na moje życie.
A... wcześniej był pan z albumem zdjęć z filtrami, co destylują wodę.
Od pani z "roztoczem" nikt, niestety, nie chce się spotkać czy zaprosić
mnie. A mam tyle czasu do zmarnowania.

38. Data: 2013-07-18 21:59:35

Od: Feniks z popiołów <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-07-18 21:30, Qrczak pisze:

> [...]
> Od pani z "roztoczem" nikt, niestety, nie chce się spotkać czy
> zaprosić mnie. A mam tyle czasu do zmarnowania.

Trza było wcześniej tak, to ja bym Cię, Qra, umówiła z panem od garów.

Do nas raz zaprosił się pan z odkurzaczem. Miałam nadzieję, że wypierze
całą wykładzinę u młodej, a tu nic, tylko kawalątek. Wycwanili się już
ponoć.

Ewa

39. Data: 2013-07-18 22:03:07

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2013-07-18 21:59, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

Dawaj mi pana z garami.

Q pożądliwie

40. Data: 2013-07-18 22:04:56

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 18 Jul 2013 22:03:07 +0200, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2013-07-18 21:59, obywatel Feniks z popiołów uprzejmie donosi:

> Dawaj mi pana z garami.
>
> Q pożądliwie

Chociaż obiad niech ugotuje...
--
[...]