Re: GPS dla niedowidzących

Data: 2010-09-07 12:16:15
Temat: Re: GPS dla niedowidzących
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl>

Piotr "Curious" Slawinski pisze:

> nie zdradzaj wiec smiertelnikom tajemnic panstwowych ;)
>
> btw. wojskowi duzo rzeczy 'maja' w teorii ;) a jak to dziala w praktyce to
> jest dopiero Tajemnica ;)

w praktyce mialem dostep do mocno zmodyfikowanej mapy wojskowej -
wycinek 2kmx2km centrum jednego z miast w Polsce (wywalone kupe nie
interesujacych mnie rzeczy takich jak wodociagi, wszelkiej masci kable
itp gowno) - wiec pisze to ze swojego wlasnego doswiadczenia a nie z
teorii...

pozdrawiam
SlawcioD