GRA, a wiec pierdol sie falszywa szmato.

11. Data: 2006-11-19 12:05:17

Temat: Re: GRA, a wiec pierdol sie falszywa szmato.
Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Nov 2006 10:43:33 +0100, Vesemir napisał(a):

> Ty wiesz ze jestes nie tylko nieoryginalny ale tez nudny?

Napisz cos podobnie pieknego jak ja.

--
JA! maly -|- Potrzebuje zmian, wiec szukam
JA! sredni -|- MADRYCH rozmow: GG: 5793410

12. Data: 2006-11-19 12:14:40

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Nov 2006 11:19:54 +0100, Flyer napisał(a):

> Ech, FK jak mniemam.

Ciesze sie.

> Aż się prosisz, żeby spotykać na swojej drodze jedynie "materace", które
> przed chwilą dymał Twój kumpel. ;)

Tylko czy ja mowie, ze mi sie to nie podoba? Mowa byla o sytuacjach na
dancingach.

13. Data: 2006-11-19 12:59:48

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny; <1pvx0x18cptmd$.dlg@tomasz.starodawny> :

> Tylko czy ja mowie, ze mi sie to nie podoba? Mowa byla o sytuacjach na
> dancingach.

Utopią jest stwierdzenie, że kobiety i mężczyźni idąc na dancing w
równym stopniu chcą coś dostać - kobiecie, żeby "coś" dostać, wystarczy
pokazanie odpowiednio odkrytej piersi, tyłeczka lub ud na ulicy, więc
idąc na dancing oczekuje czegoś więcej niż tylko seksu. Zresztą kobiety
niekoniecznie chcą otrzymać seks idąc na dancing - chcą zainteresowania,
dreszczyku podniecenia, sam zaś seks jest dla nich mniej bezpieczny, niż
dla facetów, więc łatwiej jest im z niego zrezygnować. ;)

Jeżeli chcesz coś dostać, to inwestujesz.
Jeżeli nie inwestujesz, a inni inwestują,to nic nie dostajesz.
Jeżeli obracasz się w środowisku, w którym wszyscy wiedzą, że "faceci
chcą jednego, ale udają miłych i szczodrych", to frajerstwem [ze strony
kobiet] byłoby nie wykorzystać facetów - zresztą zapewne części z nich
alkohol jest potrzebny, żeby przełamać własne uprzedzenia.

Flyer
--
gg: 9708346
http://flyer.uczucia.com.pl/

14. Data: 2006-11-19 13:06:29

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 19 Nov 2006 13:59:48 +0100, Flyer napisał(a):

> Jeżeli chcesz coś dostać, to inwestujesz.

Nie stoje i nie patrze, nie slinie sie i nie marze. Kurwa, nauczylem sie
przez ten czas jak podejsc do laski, podejsc w takim sensie ze nie tylko
zrobic krok w strone gdzie ona stoi, ale glownie zrobic krok w jej umysl.
Na prawde to lubie. Malo jest innych rzeczy ktore sprawiaja mi taka
przyjemnosc jak wyrywanie cip. Tych trudnych do podejscia najbardziej.

15. Data: 2006-11-19 14:17:14

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny napisał(a):

> [...]
> Na prawde to lubie. Malo jest innych rzeczy ktore sprawiaja mi taka
> przyjemnosc jak wyrywanie cip. Tych trudnych do podejscia najbardziej.

U tych "trudnych do podejścia" nie masz najmniejszych szans, i to Cię
boli najbardziej. Świadomość, że i tak każdej nie będziesz mieć
;p
Frustracja przez Ciebie przemawia, Tomaszu Starodawny ;)

Pzdr.
Maja

16. Data: 2006-11-19 16:20:20

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Nov 2006 06:17:14 -0800, Maja napisał(a):

> [...]
> ;p
> Frustracja przez Ciebie przemawia, Tomaszu Starodawny ;)

Maju, Maju, ty nieinteligentna kobieto. Tys i tobie podobne sposrod
wszystkich jestescie najprostrze. Wystarczy odrobina kultury, pare
pojebanych zartow, bezsensowne gapienie sie w slepia i juz kurwa jestes
zabujana. Uwierz mi, moglbym cie wyrwac gdybym tylko chcial, ale nie jestes
pod zadnym wzgeledem atrakcyjna. Nie masz charakteru.

17. Data: 2006-11-19 17:05:48

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zabujana. Uwierz mi, moglbym cie wyrwac gdybym tylko chcial, ale nie jestes
> pod zadnym wzgeledem atrakcyjna. Nie masz charakteru.

Oops, kompleksiki z Ciebie wyłażą!
Wszystko, co piszesz o tym świadczy.
Do pięt nie dorastasz prawdziwym meżczyznom, a już w szczególności
Temu, z którym jestem od 10-ciu lat.
Może z Nim pogadasz o moim charakterze? ;p Najlepiej w realu.:]

Pzdr.
Maja

18. Data: 2006-11-19 18:36:02

Od: Tomasz Starodawny <n...@C...com> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 19 Nov 2006 09:05:48 -0800, Maja napisał(a):

> Najlepiej w realu.:]

Wyjasnij mi co to ma kurwa znaczyc? Wiem, co chcialas przez to powiedziec.
Zalosna.

19. Data: 2006-11-19 19:08:34

Od: wymiot <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 2006-11-19 19:36:02 +0100, Tomasz Starodawny <n...@C...com> said:

> Wyjasnij mi co to ma kurwa znaczyc? Wiem, co chcialas przez to powiedziec.
> Zalosna.

daj jej rzułtom kartkę

20. Data: 2006-11-19 20:11:54

Od: "Maja" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tomasz Starodawny napisał(a):

> Wyjasnij mi co to ma kurwa znaczyc? Wiem, co chcialas przez to powiedziec.
> Zalosna.

Chyba nie wiesz, skoro pytasz co to ma znaczyć. ;p

Pzdr.
Maja

GRA, a wiec pierdole sie falszywa szmato.
Kary na psp (część VI)
Dlaczego....
... bo siła jest w nas ! :)
"Milosc od pierwszego wejrzenia"- ciag dalszy