GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE

11. Data: 2006-05-02 22:10:31

Temat: Re: GUARANA - ŚWIETNA NA ODCHUDZANIE
Od: "kodi" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@3...pl> napisał w wiadomości
news:1146559013.444120.132240@j73g2000cwa.googlegrou
ps.com...
Hejka, jestem tu pierwszy raz ale chętnie podzielę się swoimi
doświadczeniami na temat zrzucenia kilku kilogramów. Na poczatek
dodam, że mam nadwagę na dzień dzisiejszy 12 kg a od dwóch tygodni
stosuję dietę beztłuszczową i sama się dziwię jak szybko spada mi
waga. Na dodatek mój mąż ściga się za mną :) i razem walczymy o
dobre samopoczucie tylko na 2 różne sposoby. On zrzucił już 4 kg a
ja 3 kg. Mój sposób jest bardzo prosty, wszystko co jem, gotuje na
parze. Odrzuciłam chleb, ziemniaki i tylko chrupkie pieczywo. Ale mój
mąż stosuje GUARANE, sama jej próbowałam i da się wypić. Dwa razy
dziennie robie mu koktail z mleka i owoców: truskawki, kiwi , banana,
wisnie, jablka, codziennie inaczej i dosypuje 1 łyżkę guarany w
proszku. Nie dość, że czuje się po tym syty i mniej je to jeszcze
ma zwiększoną energię. Ale najlepiej jak sobie o niej poczytacie bo
za duzo by pisać na ten temat. Podam wam link do stronki. Sama będę
zamawiać następną partię. Zresztą dodatki guarany są w różnych
suplementach na odchudzanie a to jest czysty ekstrakt. Ja nie mogę jej
używać bo jeszcze mam małe dziecko:)....ale za jakiś
czas....narazie polecam innym bo dziala. pozdrawiam
acha link:
http://3miasta.pl/mod.php?dz=280&zmien_language=1&I1
.x=3&I1.y=6

12. Data: 2006-05-02 22:12:51

Od: "kodi" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Polecam therm line II daje super efekty pryz niskiej cenie

http://www.sklep.grabieniec.pl/index.php?d=produkt&i
d=427

pozdrawiam kodi

13. Data: 2006-05-03 07:57:18

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

kodi pisze:

> Polecam therm line II daje super efekty pryz niskiej cenie
>
> http://www.glupi.spamer.pl/index.php?d=produkt&id=42
7

Spamerze, potrafisz czytac?

http://www.usenet.pl/opisy/pl.misc.dieta

"Podobnie, jak w całej hierarchii pl, zabronione jest wysyłanie
listów zawierających jakiekolwiek binaria -- programów/zdjęć itp,
jakikolwiek spam oraz dyskusje nie związane z tematem grupy.

Nie jest to także miejsce na ogłoszenia reklamowe, nawet jeśli są
związane z tematem grupy. Piszący są zobowiązani do przestrzegania
netykiety oraz innych zasad przyjętych w hierarchii pl."

Rob tak dalej a przekonasz sie, jak szybko twoj sklepik moze zniknac z
sieci.

chcialbym zrzucic 8 kg. Prosze o informacje jaka diete zastosowac? Jak sie przygotowac?
Dieta MM
wlasciwie czemu niegazowana?
Zobaczcie i koniecznie zapraszam do dyskusji
monodieta ryzowa vs. pszeniczna