Galaretki - plusy i minusy

61. Data: 2002-12-13 12:54:57

Temat: Re: Galaretki - plusy i minusy
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Leszek Serdyński" <l...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:atcfnp$pc0$1@absinth.dialog.net.pl...

> Też raczej tego nie jadamy. Po co jadać gorsze białka jak są lepsze?
> Wartość białka nie polega tylko na zawartości aminokwasów egzogennych, ale
> na tysiącach substancji mu towarzyszących, albo nie.

Ale napisz przynajmniej, co to za tysiace substancji towarzyszacych, ktore
sa w golonce, a nie ma ich w fasoli czy owsie?

62. Data: 2002-12-13 22:59:31

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> napisał w wiadomości

> wiele białek roślinnych ma nie gorszy rozkład
> egzogennych niż ten w białkach zwierzęcych,
> te o mniej równomiernym rozkładzie uzupełniają
> się wzajemnie.

Wracając do proporcji węglowodanów i białka. Jedząc podobnie jak
wegetarienie, wiele warzyw oraz owoców dostarcza się sporo węglowodanów,
zatem aby zachować właściwe dla większości diet proporcje należy też
spożywać produkty wysokobiałkowe o niskiej zawartości węglowodanów. Tym
wymaganiom najlepiej odpowiadają produkty mięsne i nabiałowe.

Nie napisałeś ile białka jest w jabłkach, śliwkach, truskawkach itp. Z tego,
co widzę tam praktycznie nie ma białka, za to są duże ilosci węglowodanów
(nieszkodliwych i smacznych).
Strona domowa http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/jw/
Nasza sieć http://pa54.zgora.sdi.tpnet.pl/

63. Data: 2002-12-16 08:12:52

Od: "Chaciur" <gchat@na_wirtualnej_polsce.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jan Werbiński <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:atdoo7$54a$...@n...tpi.pl...

> [...]
> co widzę tam praktycznie nie ma białka, za to są duże ilosci węglowodanów

Myślę, że wiem dlaczego się nie dogadamy,
Ty swoje dane bierzesz z periodyków kulturystycznych,
gdzie wszędzie jest białko, białko, białko.
Podałem Ci oficjalne zalecenia co do ilości
spożywanego białka ale wydajesz się tego
nie zauważać. Chcesz być duży jak Arnold -
Twoja sprawa, nie widzę w tym nic złego,
tylko nie myśl tymi kategoriami o wszystkich.

pozdrawiam Chaciur

64. Data: 2002-12-21 10:19:04

Od: "Jan Werbiński" <j...@p...zgora.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Podałem Ci oficjalne zalecenia co do ilości
> spożywanego białka ale wydajesz się tego
> nie zauważać. Chcesz być duży jak Arnold -

Jest dokładnie odwrotnie.
Aby być dużym należy przede wszystkim jeść polecane przez Ciebie
węglowodany. Powinny stanowić 60-70% udziału kalorii. Białko się je
ograniczając węglowodany aby być mniejszym.
Dieta Atkinsa czy zone ma tyle samo wspólnego z kulturystyką co optymalna
albo cambridge.

co to jest MM?
DIETA-SIŁOWNIA
Spotkanie