Garnek do gotowania na parze

1. Data: 2009-10-06 12:31:42

Temat: Garnek do gotowania na parze
Od: "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Potrzebuję kupić garnek do gotowania na parze na palniku gazowym. Co
polecacie? Jakieś porady z takim gotowaniem mile widziane:-)

--=olo=--

2. Data: 2009-10-06 17:49:20

Temat: Re: Garnek do gotowania na parze
Od: Grzegorz Janoszka <G...@n...Janoszka.pl> szukaj wiadomości tego autora

--=olo=-- wrote:
> Potrzebuję kupić garnek do gotowania na parze na palniku gazowym. Co
> polecacie? Jakieś porady z takim gotowaniem mile widziane:-)

Kup dowolny, do gotowania na parze :) Najważniejsze jest, że takie
jedzenie smakuje zupełnie inaczej, ja go nie muszę solić.

--
Grzegorz Janoszka

3. Data: 2009-10-07 07:04:57

Od: mamqa <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Grzegorz Janoszka pisze:
> [...]
Mam normalny duży garnek plus wkładkę na to (takie niby durszlak).

> Kup dowolny, do gotowania na parze :) Najważniejsze jest, że takie
> jedzenie smakuje zupełnie inaczej, ja go nie muszę solić.

Dokładnie, ja warzyw ugotowanych w ten sposób też nie solę, nawet
ziemniaki (a te cudownie smakują jak gotowane w mundurkach).
Tutaj jedna z użytkowniczek zebrała swoje przepisy z tych "parowych" w
jednym poście:
http://forum.gotujmy.pl/gotowanie-na-parze,watek,214
40h10.html

mamqa

4. Data: 2009-10-08 09:44:07

Od: Fieta <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Paź, 14:31, "--=olo=--" <xxoloxx@USUN_TOwp.pl> wrote:
> Witam
> Potrzebuję kupić garnek do gotowania na parze na palniku gazowym. Co
> polecacie? Jakieś porady z takim gotowaniem mile widziane:-)
>
> --=olo=--

Nie kupuj dowolnego, tylko dobry garnek, tzn z dobrej stali - nam
trochę rdzewiał taki z marketu, z cienkiej blaszki.
Teraz mamy dwa - jeden Berghoffa, i jest ok (zwłaszcza że nakładka do
gotowania na parze pasuje na różne ich garnki), a drugi z Ikei (365+)
i jest mniej ok - trudniej się myje.
A z solą to prawda, można mniej albo wcale jak się przyzwyczaisz ;-))

pzdr, mf

5. Data: 2009-10-10 19:33:46

Od: "wolim" <n...@t...pisz> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Janoszka" <G...@n...Janoszka.pl>
napisał

> Kup dowolny, do gotowania na parze :) Najważniejsze jest, że takie
> jedzenie smakuje zupełnie inaczej, ja go nie muszę solić.

A, w takim razie, jak doprawiasz takie potrawy? Jak gotujesz w wodzie, to
wiadomo - dodasz np. liścia laurowego, czy ziele angielskie do wody i
przyprawa wnika za pośrednictwem wody do gotowanej potrawy... A na parze?

Pzdry,
/\/\\/\/

Piekarnik Teka, lodowka MPM lub BEKO
Farba do metalowych drzwi
Pralka Samsung - opinie
Półka na książki?
Pytanie do fanów/posiadaczy kotła De Dietrich MCR II (cross)