Pralka Samsung - opinie

1. Data: 2009-10-05 19:06:18

Temat: Pralka Samsung - opinie
Od: "omega_fan" <o...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Szukam pralki ladowanej od przodu, przegladam sobie oferty
na Ceneo pod katem Electroluxa i Boscha - na to sie
nastawialem... ale znalazlem fajnego Samsunga, model
WF7604SUV:
http://tiny.pl/hqpqd

http://www.ceneo.pl/926679

Parametry ma OK, cena dobra, tylko jakos nie moge sie
przekonac do pralki Samsunga ... ktos ma, uzywa, moze
jakies opinie?

2. Data: 2009-10-05 20:29:25

Temat: Re: Pralka Samsung - opinie
Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

omega_fan wrote:
> Parametry ma OK, cena dobra, tylko jakos nie moge sie
> przekonac do pralki Samsunga ... ktos ma, uzywa, moze
Ja Ci odpowiem inaczej...
Moj Bosch Maxx4 po prawie 10 latach zaczal niedomagac wiec zaszlo
podejrzenie wymiany amortyzatorow oraz pompy (potezne wibracje na
poczatku odwirowywania).
Czesci zamienne dzieki sprawdzonej marce sa bez problemu dostepne ale
koszt jest taki: amortyzator 250 zl sztuka - x2, zestaw naprawczy bebna
200zl, robocizna 250zl, pompa tylko 320 zl :D To wycena autoryzowanego
serwisu (Bosch Rzeszow)!
Oczywiscie szukasz alternatywy i koszt czesci poza serwisem 1/5 - 1/8
tego + diagnostyka dzieki elektrodzie.pl.
Teraz wyobraz sobie ze Twoj nikomu nieznany Samsung zaniemogl a koszt
czesci bedziesz mial jeszcze wieksze niz powyzej. I nigdzie nie
znajdziesz zamiennikow bo poprostu pralka niechodliwa.
U mnie na szczescie okazalo sie ze wystarczy przeczyscic pompe
z zaplatanych nitek na wirniku i zajelo mi to 15 minut (koszt 0). A to
tylko dzieki niesamowicie przemyslanej i niezniszczalnej konstrukcji
tego modelu pralki. Wole wiec sprawdzonego producenta i toporna
europejska (niemiecka) konstrukcje niz zbajerzonego chinskiego albo
koreanskiego szajsunga ;).
Reasumujac: Albo wiec kup drozszego Boscha albo calkiem taniego Beco
ktory rzekomo robiony jest przez inzynierow AEG ;) Jak sie zepsuje po 5
latach to nie zal go bedzie wypierniczyc i kupic nowego.

Artur Lew
arturdotlewatgmaildotcom

3. Data: 2009-10-05 22:18:12

Od: "Koteczek" <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

posiadam monitor, nagrywarke oraz ze 3 dyski twarde (HDD) firmy Szajsung.
Dzialaja jak zloto. AGD duzego fakt nie mam z tej firmy, moze sa inne, moze
nie.

A jak dziala technologia silver nano w pralce, bajer czy faktycznie to dziala?

p.s
jestem "na kupnie" odkurzacza, najcichszy i o dobrej cenie to zgadnij jaki? Tak
samsung, taki czarny. Modelu teraz nie pamietam. Przeczytalem tyle for, w tym
elekrode, ze juz wymiotuje tymi informacjami i im wiecej czytam tym mniej wiem.
Ale samsunga chwalili.

4. Data: 2009-10-06 17:09:02

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Koteczek wrote:
> A jak dziala technologia silver nano w pralce, bajer czy faktycznie to
Jakkolwiek by nie dzialala nie chce mi sie wierzyc ze jest tam tego
srebra tyle zeby wystarczylo Ci na pare lat uzywania. Co wiecej zebys to
zobaczyl w wypranych rzeczach, tj te jony srebra ;)

> jestem "na kupnie" odkurzacza, najcichszy i o dobrej cenie to zgadnij
Sprawdz sobie na jakich lozyskach jest to zrobione. Znacznie cichsze od
kulkowych, lozyska slizgowe sa super do pierwszego kurzu i niestety po
paru miesiacach moga byc glosniejsze od zwyklych.
Mnie w Zelmerze koszt wymiany 2 lozysk kosztuje 6zl, w przypadku
slizgowych raczej nie da sie juz nic zrobic. Koszt wymiany calego
silnika/wirnika oscyluje wtedy nie w granicach kilkudziesieciu zlotych a
kilkuset.

> tyle for, w tym elekrode, ze juz wymiotuje tymi informacjami i im wiecej
A to fakt. Mozna dostac kociokwiku ;)
Prawda plynie jedna - kupuj urzadzenie na tyle nieskomplikowane ze przez
to niezawodne w dzialaniu.

5. Data: 2009-10-07 08:07:40

Od: Tom <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> http://www.ceneo.pl/926679
>
> Parametry ma OK, cena dobra, tylko jakos nie moge sie
> przekonac do pralki Samsunga ... ktos ma, uzywa, moze

Przerabialem temat przez dobrych kilka dni, duzo czytania i ogladania.
Wybralem GORENJE WS 43121 i jest to super pralka - polecam.

6. Data: 2009-10-11 20:43:57

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Przy czym ciekawe, dlaczego nie można kupić łozysk ślizgowych luzem na wymianę?
JaC

-----

7. Data: 2009-10-11 21:30:32

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przy czym ciekawe, dlaczego nie można kupić łozysk ślizgowych luzem na wymianę?
W modelu odkurzacza u szwagra (bodajze Bosch) bylo to trwale osadzone na
wirniku. Nie dalo sie tego zdjac bez zniszczenia.

8. Data: 2009-10-12 08:18:43

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Mam to samo w Elektroluksie z górnej półki - zepsuł się tydzień po gwarancji, koszt
silnika w serwisie wiekszy od kosztu tańszego
odkurzacza.
Ale nadal nie rozumiem tego "trwałego osadzenia" - co jeden człowiek osadził, drugi
człowiek powinien potrafić zdjąć.
Lub przetoczyć itp.
JaC

-----

9. Data: 2009-10-12 17:55:43

Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ąćęłńóśźż wrote:
> Ale nadal nie rozumiem tego "trwałego osadzenia" - co jeden człowiek osadził, drugi
człowiek powinien potrafić zdjąć.
> Lub przetoczyć itp.
Jak dobrze rozumiem idee lozyska slizgowego to bardzo wazna jest jakos
powierzchni na ktorych pracuje ta poduszka olejowa.
Mozliwe ze podczas sciagania uszkadza sie tak ze nie nadaje sie juz do
niczego.

10. Data: 2009-10-12 18:22:24

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
> [...]
> Ale nadal nie rozumiem tego "trwałego osadzenia" - co jeden człowiek
> osadził, drugi człowiek powinien potrafić zdjąć.

Masz wyrzucić stare i kupić nowe, a nie naprawiać. Tak ciężko załapać o co
moze chodzić producentowi?

Półka na książki?
Pytanie do fanów/posiadaczy kotła De Dietrich MCR II (cross)
Naprawa drzwiczek
lodowka - dziwne odglosy
co grzejnik