Pytanie do fanów/posiadaczy kotła De Dietrich MCR II (cross)

1. Data: 2009-10-04 18:09:53

Temat: Pytanie do fanów/posiadaczy kotła De Dietrich MCR II (cross)
Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Czy jest normalne,ze podczas pracy w trybie CO lub CO i CWU po osiągnięciu
odpowiedniej temp.
powrotu, pompa nadal pracuje?

Kocioł jest obecnie testowany bez żadnych sterowników zewnętrznych..

2. Data: 2009-10-04 19:25:44

Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rentier" <f...@g...com> napisał w wiadomości
> Witam
> Czy jest normalne,ze podczas pracy w trybie CO lub CO i CWU po osiągnięciu
> odpowiedniej temp. powrotu, pompa nadal pracuje?

Tak, ustawia się tzw. czas wybiegu, czyli czas po którym pompa się wyłączy.
U mnie w viessmannie to jest 10min. :-)

3. Data: 2009-10-04 19:38:26

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> Tak, ustawia się tzw. czas wybiegu, czyli czas po którym pompa się
> wyłączy. U mnie w viessmannie to jest 10min. :-)
ok, zmniejszyłem na 1 minutę i nic..

4. Data: 2009-10-04 21:47:24

Od: Andrzej Dabrowski <a...@N...org> szukaj wiadomości tego autora

Rentier pisze:

> ok, zmniejszyłem na 1 minutę i nic..

ja mam wprawdzie inny piec (Kostrzewa Pellets Lambda Control),
instalacja z zaworem 4D i pompy co chodzą non-stop. Sterownik na bieżąco
kontroluje temperatury zasilania i powrotu i w razie potrzeby koryguje
otwarcie zaworu.

Pozdrawiam,
Andrzej

5. Data: 2009-10-05 12:44:58

Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 4 Paź, 23:47, Andrzej Dabrowski <a...@N...org> wrote:
> Rentier pisze:
>
> instalacja z zaworem 4D i pompy co chodzą non-stop. Sterownik na bieżąco
>   kontroluje temperatury zasilania i powrotu i w razie potrzeby koryguje
> otwarcie zaworu.
Trochę marnowanie energii..
Doczytałem w instrukcji serwisowej,że po wpięciu regulatora
zewnętrznego owe wybiegi poompy działają.
Przetestuję:-)

6. Data: 2009-10-05 16:46:15

Od: "Maniek4" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

.
Trochę marnowanie energii..
Doczytałem w instrukcji serwisowej,że po wpięciu regulatora
zewnętrznego owe wybiegi poompy działają.
Przetestuję:-)

Chodzi pewnie o tryb antyzamrozeniowy. Mam taki kociol z pogodowka i w
instrukcji sterownika jest napisane, ze uklad przechodzi w tryb
antyzamrozeniowy kiedy temp. na zewnatrz spadnie ponizej 2 stopni i wewnatrz
ponizej 10 stopni. Sterownik wlacza wtedy pompy na 6min i w zaleznosci od
temp wody w instalacji dogrzewa wode lub nie. Chyba nic nie pomylilem.
Pozbawiajac kociol informacji o temp. na zewnatrz byc moze na wszelki
wypadek wlaczona jest pompa. Ale to tylko hipoteza bo kociol u mnie co
prawda wisi, ale caly czas czeka na gaz wiec nie wiem jak calosc sie
zachowa.

Pozdro.. TK

Naprawa drzwiczek
lodowka - dziwne odglosy
co grzejnik
Wtyczka Schuko (bez bolca) -> "C/E/F" (z bolcem)
Płyta betonowa KRATKA na trawe