Gdybym byl bogaty (many, many)

1. Data: 2009-10-01 06:00:24

Temat: Gdybym byl bogaty (many, many)
Od: "Krezus" <K...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

było: Odgrzewane parówki - bossski redart ...
"Chiron" <e...@o...eu>
> "Hanka" <c...@g...com>
v.googlegroups.com...
> On 1 Paź, 00:37, "Chiron" <e...@o...eu> wrote:

Chiron:
> czy zauważasz wokół siebie (Polska, cała Europa, USA, Kanada)
> celowe działania, mające na celu podważenie fundamentów
> obecnych społeczeństw- między innymi rodziny, poprzez np promocję
> homoseksualizmu?

Hanka:
> Pozwolisz, ze zapytam:
> Czy rozwazales kiedykolwiek mozliwosc, ze to, co nazywasz
> podwazaniem fundamentow spoleczenstw, jest to ponura
> konsekwencja rozwoju cywilizacji?
> Czasem lazi mi po glowie taki wlasnie obraz:
> nieuchronna zaglada ludzkosci jako skutek mylnych wyborow,
> ktore kreuja nowe kierunki rozwoju, oparte na
> pseudo demokracji, pseudo wolnosci, czy tez jakze
> zludnym poczuciu, u ludzi, umiejetnosci rzadzenia
> podstawowymi prawami Natury.
> Co Ty na to?

Chiron:
> Czyli: zgadza się, ludzkość rzeczywiście idzie w tym kierunku, ale nikt
> tym celowo nie kieruje, czy tak?

Hanka:
> Wlasnie tak.
> Zakladam, ze nie ma celowego dzialania.
>
> I dalej, rozwazajac Twoja teze, zastanawiam sie:
> kto, i jaki cel mialby w podwazaniu fundamentow
> spoleczenstw, i docelowym ich, chyba, rozpadzie?
> W dazeniu do unicestwienia swiata, z ktorego sam
> korzysta, w ktorym sam funkcjonuje?

Chiron:
> http://www.towyoming.com/pl.a1.htm
>
> serdecznie pozdrawiam
>
> Chiron

z linka j.w.
"polityczna poprawność - choroba ideologii"
oraz:
"Jak cała ta sprawa przelała się tutaj? Jak wlała się w nasze
uniwersytety i, faktycznie, w nasze życia dzisiaj? Członkowie Szkoły
Frankfurckiej to marksiści. To także, co do jednego, Żydzi.
autor: William S. Lind"

pytanie:
Co mają wspólnego Żydzi z alefem zerowym, Wielkim Wybuchem
stwarzającym wszechświat, ustawą o ochronie danych osobowych,
netykietą nakazującą wycinanie podpisów, wieżą Babel, cherubami?

"Według niektórych teologów, cheruby zarządzają światem
materialnym. Pismo Święte dodaje, że cheruby pełniły także funkcje
strażników ogrodu w Edenie, gdzie strzegły drzewa życia - po
wygnaniu stamtąd pary pierwszych ludzi."
http://pl.wikipedia.org/wiki/Cherub

hehe
Obawiam się, że w tej materii nie znajdzie się nikt odważny,
by wyrazić swoje przemyślenia - bo strach jest silniejszy od
elementarnego poczucia godności własnej... :-)
Krezus

--
Uwaga: kopia na pl.sci.filozofia,pl.sci.psychologia

2. Data: 2009-10-01 08:41:04

Temat: Re: Gdybym byl bogaty (many, many)
Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 08:00, "Krezus" <K...@g...com> wrote:

> [...]
> by wyrazić swoje przemyślenia - bo strach jest silniejszy od
> elementarnego poczucia godności własnej... :-)

Strach?
Przed kim? Przed czym?

Grales kiedys w szachy?
Na pewno grales.

Umiejetnosc przewidywania kolejnych ruchow
pozwala na okreslenie pozycji pionkow w ruchu
kolejnym.
I choc w zyciu sporo ruchow determinowane jest
przez tak zwane okolicznosci, to przeciez,
mowiac A, jestes w stanie orientacyjnie przewidziec,
gdzie wypadnie Zet.

Ponawiam pytanie:
Strach, przed kim lub przed czym?

:)

3. Data: 2009-10-01 08:50:48

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com>
a.googlegroups.com...

> [...]
> I choc w zyciu sporo ruchow determinowane jest
> przez tak zwane okolicznosci, to przeciez,
> mowiac A, jestes w stanie orientacyjnie przewidziec,

Strach przed tym co wynika ze złowieszczego, a wyciętego cytatu:

[...]

Są dwa możliwe powody, że wycięłaś ten fragment:
albo nie rozumiesz co znaczą słowa "To także, co do jednego, Żydzi."
albo kierował Tobą strach.
Dlaczego wycięłaś ten fragment? Wiesz? :-)
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

4. Data: 2009-10-01 11:48:38

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

8...@o...googlegroups.com...

> [...]
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości- Ukryj cytowany tekst -

Trzeci powod:
Byl za dlugi.

Jestem za, hmm, za madra? za stara?
a moze wrecz przeciwnie: za smarkata i za glupia,
zeby sie bac.

5. Data: 2009-10-01 12:07:53

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Robakks" <R...@g...pl> wrote in message
> [...]
> albo kierował Tobą strach.
> Dlaczego wycięłaś ten fragment? Wiesz? :-)

Gdybym cię nie znał, to sądziłbym, że jesteś odważny. A że cię znam, to
wiem, że tylko prowokujesz.

AW

.

6. Data: 2009-10-01 12:11:25

Od: "AW" <o...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
f.googlegroups.com...
> [...]

Byl za dlugi.

Jestem za, hmm, za madra? za stara?
a moze wrecz przeciwnie: za smarkata i za glupia,

============================

Bać się nie należy, należy wiedzieć i przeciwdziałać. A że jesteś jeszcze
głupiutka to fakt.

AW

.

7. Data: 2009-10-01 12:19:09

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com>
> [...]

> Byl za dlugi.
>
> Jestem za, hmm, za madra? za stara?
> a moze wrecz przeciwnie: za smarkata i za glupia,

Jeszcze nie odpowiem na Twoje pytanie czy jesteś stara lub smarkata
oraz mądra lub głupia, bo jeszcze nie wiem czy wiesz, że to wycięte zdanie:
"To także, co do jednego, Żydzi." było zdaniem najważniejszym
w tamtej wypowiedzi. Autor William S. Lind obnaża źródlo
"politycznej poprawności - choroby ideologii"
Jak sądzisz
Gdyby w Posce było tak jak pisze Lind, że gdzie nie popatrzysz:
w rządzie, finansjerze, mediach, kulturze itd na najważniejszych
stanowiskach są "co do jednego, Żydzi" to czy bezpieczne byłoby
wypowiadać coś złego przeciwko Żydowi gwałcącemu 13-to latkę?

Wiesz o co tak naprawdę chodzi?
- o tę polityczną poprawność i mechanizm jej kształtowania
Niebezpiecznie jest być przeciw politycznej poprawności. :)
W polityce nie ma żartów...
Edward Robak* z Nowej Huty
~>°<~
miłośnik mądrości

8. Data: 2009-10-01 12:24:56

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

3...@m...googlegroups.com...

> [...]
> Edward Robak* z Nowej Huty
> ~>°<~
> miłośnik mądrości- Ukryj cytowany tekst -

Gdyby bylo.
Ale nie jest.

Ze w polityce nie ma zartow, wiem z autopsji.
Dlatego juz sie w nia nie bawie, choc bylo milo.

9. Data: 2009-10-01 12:27:21

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 1 Paź, 14:11, "AW" <o...@h...com> wrote:
> [...]
>
> ============================
>
> Bać się nie należy, należy wiedzieć i przeciwdziałać.  A że jesteś jeszcze

Podobno rozmawiac z AW to zaszczyt rowny rozmowie
z Robakiem.
Potwierdzasz to?

10. Data: 2009-10-01 12:41:11

Od: "Robakks" <R...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com>
o.googlegroups.com...
> [...]

> Ale nie jest.
>
> Ze w polityce nie ma zartow, wiem z autopsji.
> Dlatego juz sie w nia nie bawie, choc bylo milo.

Bingo! :)
Jesteś poprawna politycznie więc nie masz czego się bać.
a/ wycinać teksty niepoprawne politycznie
b/ ogłaszać, że "niema problema"
PS. o tym czy się boisz wiesz tylko TY
Robakks

Oskarżam
Księga zła
Trochę reklama, ale trochę i na temat :)
Pożywka dla nielubiacych mediów.
"Don't look at me..."