Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?

11. Data: 2012-05-30 08:06:10

Temat: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 29 May 2012 20:49:36 +0200, quent napisał(a):
> A co złego w plastiku?

Nie lubię plastikowych czajników, nie lubię zapachu rozgrzanego plastiku,
nie lubię czajników w których woda ekspresowo stygnie.

> Jak znajdę Ci stalowy to powiesz, że za pękaty ;-)

Ależ niech będzie i pękaty, byle na ladzie się mieścił ;)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

12. Data: 2012-05-30 08:22:50

Od: ZbyszekZ <z...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 30 maja 2012 09:27:40 UTC+2 użytkownik Jacek Osiecki napisał:

> Szukałem takich z grzałką odkrytą - bo nie przeszkadza mi że muszę nalać
> minimum 5cm wody, a kamieniem się nie przejmuję bo przy RO ten problem nie
> istnieje.
>
> Nie szukałem ceramicznych, bo pierwsze słyszę by były jakieś wyjątkowo
> ciche. Może ktoś potwierdzić?
Oczywiście że są ciche. Dwa dowody:
1. Ceramika jest cięższa i grubsza niż metal więc mniej rezonuje
2. Swego czasu (lata 80) innych nie było więc z takich korzystaliśmy w firmie. Mniej
więcej raz na kwartał była zrzutka na nowy, bo poprzedni się spalił (wygotowanie wody
oczywiście).
Jeszcze jeden powód dla którego powinieneś się zainteresować takim materiałem to
lepsza izolacja cieplna niż metal.

--
ZZ@private

13. Data: 2012-05-30 08:55:02

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 May 2012 01:22:50 -0700 (PDT), ZbyszekZ napisał(a):
> [...]
(wygotowanie wody oczywiście).
> Jeszcze jeden powód dla którego powinieneś się zainteresować takim materiałem to

OK, wierzę na słowo :)
Nic to, teraz pozostaje uzgodnić wzór z małżonką i zamówić...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

14. Data: 2012-05-30 13:43:08

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 05:15, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> mo e niech nie pi w kuchni tylko w sypialniach :)

Tylko że dziś moda na otwarte kuchnie 3333-)

15. Data: 2012-05-30 15:26:36

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 May 2012 05:15:35 +0200, Marek Dyjor napisał(a):
> może niech nie śpią w kuchni tylko w sypialniach :)

Gdy w kuchni nie ma drzwi to już zaczyna być problemem...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

16. Data: 2012-05-30 18:51:46

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka wrote:

> Tylko że dziś moda na otwarte kuchnie 3333-)

w salonie sie też nie śpi..

17. Data: 2012-05-30 20:03:55

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quent" napisał

> I ani jeden z nich Ci nie pasuje?
> Posortuj od najdroższych
> http://www.ceneo.pl/Czajniki_elektryczne;0170Spiraln
a_P11-010480.htm
> www.elipsa.info

"Wiodący" producenci uciekli od drogich grzałek spiralnych i spowodowali
likwidację jedynej fabryka Strix'ów (termostatów) do obsługi wyżej
wymienionych.
W tej chwili dostępne są tylko beznadziejne podróbki tak termostatów jak i
grzałek, w związku z tym podany link jest wykazem totalnego shitu jaki
został na rynku, który należy obchodzić wielkim łukiem ; niestety nie
pozostaje nic innego jak przywyknąć.
Jest to numer porównywalny z unijnym przekrętem na żarówkach , ponieważ w
przypadku stosowania jeszcze parę lat temu podzespołów dobrej jakości
czajniki z grzałka spiralną były nie do zajeżdżenia.
A teraz robi się jakieś pierdoły z możliwością ustawienia temperatury
mniejszej niż sto stopni , a to bo zielona herbata , a to kawa , a to woda
dla dziecka , a to choroby weneryczne, a wszystko ku zadowoleniu klientów
pokroju Marka De Duże. ;)

pozdrawiam

Dziobak

18. Data: 2012-05-30 20:22:37

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> minimum 5cm wody, a kamieniem się nie przejmuję bo przy RO ten problem nie

Na zdrowie , zakąszaj jeszcze potrawami z królika a będziesz uciechą dla ZUS
;)

Dziobak

19. Data: 2012-05-30 20:27:25

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Maj, 20:51, "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> wrote:

> w salonie sie też nie śpi..

Sypialnia też niekoniecznie dalej od kuchni, niż salon...

20. Data: 2012-05-31 06:56:59

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 May 2012 22:22:37 +0200, Dziobak napisał(a):
> Użytkownik "Jacek Osiecki" napisał
> Na zdrowie , zakąszaj jeszcze potrawami z królika a będziesz uciechą dla ZUS
> ;)

Czyżbyś był z tej sekty, co uważa że 99% niezbędnych minerałów i składników
odżywczych spożywa się w wodzie? Dlaczego więc nie odstawisz tego
niepotrzebnego jedzenia, wystarczy pić wodę, wodę, dużo wooody... :>

P.S. A co z królikami jest nie tak? Osobiście nie przepadam i jadłem może ze
dwa razy w życiu, ale znam takich co lubią sobie przekąsić czasami królika
czy zająca i jakoś nie mają problemu z długim życiem :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Co zrobic z szambem?
Jak usunac zabrudzenie
You must not miss cheap nike shoes web! www.pickmaxshoes.com
Zadaszenie tarasu
Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki