Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?

21. Data: 2012-05-31 08:22:50

Temat: Re: Gdzie - czajnik z ODKRYTĄ grzałką?
Od: quent <x...@x...com> szukaj wiadomości tego autora

Nienawidze UE

22. Data: 2012-05-31 12:48:26

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 May 2012 08:06:10 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> Nie lubię plastikowych czajników, nie lubię zapachu rozgrzanego plastiku,
> nie lubię czajników w których woda ekspresowo stygnie.

To kup taki, który oprócz gotowania wody, ma opcję utrzymywania
temperatury. Zojirushi ma świetne (zresztą nie tylko czajniki).

Pozdrawiam,
M.

23. Data: 2012-05-31 22:40:53

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.ceneo.pl/1506690

24. Data: 2012-06-01 05:33:32

Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Osiecki wrote:

> Czyżbyś był z tej sekty, co uważa że 99% niezbędnych minerałów i
> składników odżywczych spożywa się w wodzie? Dlaczego więc nie
> odstawisz tego niepotrzebnego jedzenia, wystarczy pić wodę, wodę,
> dużo wooody... :>
>
> P.S. A co z królikami jest nie tak? Osobiście nie przepadam i jadłem
> może ze dwa razy w życiu, ale znam takich co lubią sobie przekąsić
> czasami królika czy zająca i jakoś nie mają problemu z długim życiem
> :)

Dziobak bredzi...

25. Data: 2012-06-01 08:18:01

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 31 May 2012 14:48:26 +0200, Fragile napisał(a):
> To kup taki, który oprócz gotowania wody, ma opcję utrzymywania
> temperatury. Zojirushi ma świetne (zresztą nie tylko czajniki).

Khem, wątpię szczerze czy którykolwiek z prezentowanych w podawanym
wcześniej linku miał taką funkcję - to po pierwsze :)
A po drugie - nie widzę sensu posiadania w czajniku jakiejkolwiek opcji poza
"zagotuj wodę" :) Utrzymywanie temperatury? Toć wolę w razie czego jeszcze
raz włączyć i w kilkanaście-kilkadziesiąt sekund mam wrzątek. Wychodzi
pewnie i tak taniej niż utrzymywanie non-stop wysokiej temperatury...

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

26. Data: 2012-06-01 08:23:22

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jun 2012 00:40:53 +0200, Veronika napisał(a):
> http://www.ceneo.pl/1506690

No ciekawe, choć z komentarzy wynika że niestety też głośny. Zobaczymy, na
razie zamówiłem ceramiczny - dzisiaj przyjdzie. Po testach opiszę jak to
jest z tą cichością ceramicznych...

P.S. Drugi raz w życiu dostawa firmą kurierską trwa dłużej niż 1 dzień
roboczy, i drugi raz jest to K-EX. Argh, po co sprzedawcy korzystają z
takiego pseudokuriera!

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

27. Data: 2012-06-01 18:25:17

Od: "Dziobak" <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jacek Osiecki"

> [...]
> dwa razy w życiu, ale znam takich co lubią sobie przekąsić czasami królika
> czy zająca i jakoś nie mają problemu z długim życiem :)

Nie pamiętam kiedy to było , ale nie był to net pełen dyjoropodobnych ani
pomponik lub jakaś szmatława gazeta , ale było tam napisane ,że do
strawienia królika potrzeba z naszego organizmu zużyć coś czego mamy mało i
dieta stricte królicza ;) była w konsekwencji zabójcza.
Oczywiście pan Dyjor jako fotografik profesjonalista może się ze mną nie
zgadzać ale generalnie mi to to lata wokół genitalii.
Królik w naszej kuchni jest w istocie tak często stosowany ;) , że nikomu
nie zaszkodzi. :)

pozdrawiam

Dziobak

p.s pewien hydraulik po zainstalowaniu u znajomych RO wypił odrobinę czystej
H20 i skrzywił sie z obrzydzeniem ;)

28. Data: 2012-06-01 20:56:39

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jun 2012 20:25:17 +0200, Dziobak napisał(a):
> [...]

> strawienia królika potrzeba z naszego organizmu zużyć coś czego mamy mało i
> dieta stricte królicza ;) była w konsekwencji zabójcza.

Tak samo jak dieta czysto krowia, czysto owcza czy czysto sałaciana :)

> p.s pewien hydraulik po zainstalowaniu u znajomych RO wypił odrobinę czystej
> H20 i skrzywił sie z obrzydzeniem ;)

Straszne... rozumiem że to ma sprawić bym uznał RO za ZUOOO :)
--
Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

29. Data: 2012-06-02 08:07:12

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 30 May 2012 08:55:02 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):
> OK, wierzę na słowo :)
> Nic to, teraz pozostaje uzgodnić wzór z małżonką i zamówić...

OK. Czajnik dotarł.
Sukces - jest znacznie ciszej niż przy metalowych, generalnie poziom
głośności jak najbardziej akceptowalny :) A do tego wygląda bez porównania
lepiej...
Ma swoje wady - brak wskaźnika poziomu wody (ale można wyczuć poruszając
czjnikiem) i nieco upierdliwe nalewanie wody (pokrywka jest dość długo
gorąca i trzeba się trochę postarać żeby ją otworzyć). Ale to pikuś, czajnik
jest najlepszy spośród tych które dotąd gościły w domu :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

30. Data: 2012-06-02 10:13:52

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 1 Jun 2012 08:18:01 +0000 (UTC), Jacek Osiecki napisał(a):

> Khem, wątpię szczerze czy którykolwiek z prezentowanych w podawanym
> wcześniej linku miał taką funkcję - to po pierwsze :)

Pewnie nie miał. Ale ja pisałam konkretnie o Zojirushi :)
Zapomniałam dać link:
http://www.zojirushi.com/user/scripts/user/prod_cate
gory.php?prod_category_id=2

> A po drugie - nie widzę sensu posiadania w czajniku jakiejkolwiek opcji poza
> "zagotuj wodę" :) Utrzymywanie temperatury?

Z tego co napisałeś, wywynioskowałam, że woda nie powinna szybko stygnąć.
Dlatego pomyslałam o takiej opcji z podgrzewaniem. Ale jeśli się nie
wstrzeliłam z oczekiwaniami, to przepraszam :)

> Toć wolę w razie czego jeszcze
> raz włączyć i w kilkanaście-kilkadziesiąt sekund mam wrzątek. Wychodzi
> pewnie i tak taniej niż utrzymywanie non-stop wysokiej temperatury...

Nie wiem, czy taniej, czy nie, ale na pewno wygodniej.
Chciałam dobrze :)

Pozdrawiam,
M.

Co zrobic z szambem?
Jak usunac zabrudzenie
You must not miss cheap nike shoes web! www.pickmaxshoes.com
Zadaszenie tarasu
Czy da się sprzedać odpady szklane typu słoiki butelki