Gdzie dostać suszone pomidory? (Warszawa)?

11. Data: 2005-09-01 15:09:34

Temat: Re: Gdzie dostać suszone pomidory? (Warszawa)?
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem jak w oliwie ale zwykle występują w oleju słonecznikowym i
> rzeczywiście sa niezłe
> a suszone w niczym nie można powiedzieć czy lepsze czy gorsze raczej inne
> częściej można spotkać te w oleju
> na bazarku pod halą mirowską są suszone bez zalewy w piotrze i Pawle w
> Blue
> City też widziałem

Dzięki :)

12. Data: 2005-09-01 20:14:36

Od: RaV <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 9/1/2005 3:20 PM, Użytkownik Akulka napisał:
> To jeszcze napisz ile ci czasu zajęło to suszenie w tej temper.? I czy w
> całości, czy pokrojone, czy po "wypestkowywaniu"?

Jak napisał Alko. Przekroić na pół i na balchę (lub lepiej na kratkę).
Właśnie wsadziłem kolejne 4 kg :)

--
Życie jest jak gulasz. Nigdy nie wiesz na co trafisz.
Pozdrawiam

13. Data: 2005-09-02 08:11:41

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pokrojone na pól lub na ćwiartki niewypestkowane, aż będą dobr 8-12 godzin

No to jeszcze ostatnie pytanie: Czy można je tak zostawić na noc w
piekarniku elektrycznym bez pilnowania, tj. wstawić np na 8h, ustawić
temperaturę i pójść spać? Czy jednak trzeba przy tym siedzieć (= 4 dni po
2h, jako, że mnie ostatnio częściej nie ma niż jestem).
I zalane oliwą / olejem, w słoiku, po prostu zakręcić zakrętką? Wystarczy?

--
KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
[Freddie Mercury]

14. Data: 2005-09-02 09:55:19

Od: "Rafał Wylociński" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:df91fv$e65$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> 2h, jako, że mnie ostatnio częściej nie ma niż jestem).
> I zalane oliwą / olejem, w słoiku, po prostu zakręcić zakrętką? Wystarczy?

Teoretyczne możesz nie pilnować, ale z doświadczenia wiem, że nie suszą się
równo i może się okazać że niektóre się przesuszyły. Zalej oliwą, zakręć i
wstaw do lodówki. Nie pasteryzowałem swoich wyrobów, stąd lodówka.

15. Data: 2005-09-02 10:48:16

Od: "Wlodzimierz Macewicz" <w...@i...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

suszone w oliwie w Al. Niepodleglosci (knajpa/sklep libanska)
lub na tylach biblioteki Narodowej (knajpa/sklep libijski) -- moglem pomylic
libijski/libanski

ale knajpy sa blisko siebie i w obu maja pomidory (tansze i lepsze niz w
sloikach)

pomidory suszone (niezalewane) bywaja na bazarku na Wawozowej

pozdrawiam WM

16. Data: 2005-09-02 10:50:11

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> pomidory suszone (niezalewane) bywaja na bazarku na Wawozowej

A jeśli dodaje się do potrawy takie niezalewane pomidory, to najpierw je
trzeba w oliwie/oleju wymoczyć (analogicznie jak suszone grzyby), czy
dodajemy od razu?

17. Data: 2005-09-03 16:40:15

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> 2h, jako, że mnie ostatnio częściej nie ma niż jestem).
> I zalane oliwą / olejem, w słoiku, po prostu zakręcić zakrętką? Wystarczy?

nie ryzykowałbym zostawiania na noc bo możesz wyciągnąć wiórki, trzeba
optycznie kontrolować

18. Data: 2005-09-03 16:41:04

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:df9ap4$2s5$1@inews.gazeta.pl...

> A jeśli dodaje się do potrawy takie niezalewane pomidory, to najpierw je
> trzeba w oliwie/oleju wymoczyć (analogicznie jak suszone grzyby), czy
> dodajemy od razu?

nie wiem ja bym dodawał odrazu

19. Data: 2005-09-03 16:41:40

Od: "Alko" <N...@X...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RaV" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Jak napisał Alko. Przekroić na pół i na balchę (lub lepiej na kratkę).
> Właśnie wsadziłem kolejne 4 kg :)

ja ukisiłem 3 kilo
i powiem że full wypas wyszedł

Kiszona pietruszka