Re: Gdzie jest Ikselka?

1. Data: 2013-08-03 20:02:10

Temat: Re: Gdzie jest Ikselka?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "*Izunia*" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:51fd5fea$0$1457$65785112@news.neostrada.pl...

> ta, iksia i marazm. wyjechala, bo wstyd jej
> sie zrobilo ze jej swiat to kilce i pole
> za stodolo
>
> Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)
> Ortografia to NAWYK, często nielogiczny, ktury ludzie ociężali umysłowo,
> nażucają bezmyślnie następnym pokoleniom. http://ortografia.3-2-1.pl/
>
> po co ty zaznaczasz ze nie jestes lekarzem?
> chyba nie sadzisz, ze jakis szanujący sie lekarz
> waliłby taki byki umyślnie?

Piszę, że nie jestem medykiem , to nie to samo.
A dlaczego jakiś medyk na emeryturce, kturem już nie zależy na opini, nie
może napisać tego co myśli większość tego światka (wyrażając to w lekarskim
piśmie), że forma jest mało ważna, a ważny jest skutek?
Kiedyś też znalazłam wiadomość , że amerykańscy naukowcy badali dzieci dobre
z orografi i okazało się, że ih rodziny mają prawie zawsze kogoś z
nadciśnieniem w najbliższej rodzinie. Zestawienie z dziećmi słabszymi z
ortografi sugerowało, że dobra znajomość ortografi idzie często w paże z
nadciśnieniem.
Tak więc jeśli dbamy o zdrowie, a medyk powinien tak styl życia promować,
powinniśmy olewać ortografię.

--
Nie jestem medykiem. (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2013-08-03 22:21:57

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-03 22:02, Stokrotka pisze:

> [...]
> nadciśnieniem.
> Tak więc jeśli dbamy o zdrowie, a medyk powinien tak styl życia promować,

Czego Ty takie głupoty piszesz. Przecież jak chcesz to piszesz poprawną
polszczyzną/ortografią. W każdym czytniku masz sprawdzanie pisowni i
przed wysłaniem popraw byki na sugerowane, żeby się nie kompromitować.
Taki szczyl to już chyba nie jesteś?

--
animka

3. Data: 2013-08-04 16:14:08

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> polszczyzną/ortografią. W każdym czytniku masz sprawdzanie pisowni i przed
> wysłaniem popraw byki na sugerowane, żeby się nie kompromitować. Taki
Internetowo kojażę cię już bardzo długo, a ty mnie nie?
Nie wiesz, że ja po prostu lubię uproszczoną ortografię?
Na wszelki wypadek zapraszam na stronę ze stopki.
Uproszczona ortografia to pszede wszystkim poprawny stosunek do języka
polskiego:
to język narodowy , a więc sposub porozumiewania, łatwego sprawnego , ku
dobru ogulnemu.
Celem jest dobro ludzi, łatwość bezstresowego porozumiewania, likwidacja
kompleksuw u ludzi ktuży boją się na takim forum jak to odezwać, a nie
pedantyzm językowy, znęcanie się nad uczniami w szkole popszez dyktanda ,
pały, straszenie poprawkami, ani zakompleksianie dyskutanta.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

4. Data: 2013-08-04 20:56:30

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-04 18:14, Stokrotka pisze:
> [...]
> pedantyzm językowy, znęcanie się nad uczniami w szkole popszez dyktanda ,
> pały, straszenie poprawkami, ani zakompleksianie dyskutanta.

Jestem Polką, Warszawianką, jest we mnie trochę patriotyzmu i cenię
sobie poprawną polszczyznę.
Z Ty może naucz się języka esperanto i zasuwaj sobie w tym języku?
Będziesz miała wielu wielbicieli i dyskutantów. Moja koleżanka to z
całym światem się kontaktowała dzięki esperanto. To łatwy język. Powodzenia!

--
animka

5. Data: 2013-08-05 16:29:34

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jestem Polką, Warszawianką, jest we mnie trochę patriotyzmu i cenię sobie
> poprawną polszczyznę.
> Z Ty może naucz się języka esperanto i zasuwaj sobie w tym języku?
Wiele lat uczyłam się angielskiego i rosyjskiego, toteż wiem, że jestem
antytalenicie językowe. NIe będę zaczynać uczyć się następnego języka.

> Będziesz miała wielu wielbicieli i dyskutantów.
Nie będę miała, jak wyżej.

>Moja koleżanka to z całym światem się kontaktowała dzięki esperanto. To
>łatwy język. Powodzenia!

Zauważ , że polski też jest łatwy, dla słowian.
Mamy łatwą ortografię, i powinniśmy dążyć do tego by nadal była łatwa.
Jesteśmy dużym narodem słowiańskim. Dogadujemy się bez nauki w szkole ze
Słowakami, Czechami, Bułgarami, Rosjanami, Ukraińcami, Białorusinami, i
niekturymi narodami byłej Jugosławi (nie ze wszystkimi ze względu na bardzo
duże naleciałości niemieckie na tym terenie).
Posługujemy się alfebetem łacińskim, a więc nowoczesnym ogulnoświatowym, a
nie cyrylicą.

Dlatego w naszym interesie jest pokojowa ekspansja językowa, a więc
liberalny stosunek do ortografi i jej uproszczenie.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2013-08-05 18:56:44

Od: animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-08-05 18:29, Stokrotka pisze:
> Dlatego w naszym interesie jest pokojowa ekspansja językowa, a więc
> liberalny stosunek do ortografi i jej uproszczenie.

W moim interesie to nie jest. Jestem za taką ortografią jakiej mnie w
polskiej szkole uczyli.

--
animka

7. Data: 2013-08-06 07:40:08

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W moim interesie to nie jest. Jestem za taką ortografią jakiej mnie w
> polskiej szkole uczyli.

Gdyby wszyscy tak myśleli, obecnie posługiwalibyśmy się całkowicie
niezrozumiałą orografią średniowieczną.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

Okulary
Jaki aparat słuchowy
Zip sprawdzajcie
obrzęk limfatyczny
Czy papierosy slim troche mniej szkodzą na zęby?