Gdzie kupic Xenadrine RFA 1??

1. Data: 2006-07-02 18:31:05

Temat: Gdzie kupic Xenadrine RFA 1??
Od: "Renata" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Bardzo zalezy mi na kupnie Xenadrine RFA-1 ( tylko ten model mnie
interesuje) poniewaz kiedys schudla na niej podan 10 kg a teraz po ciazy
znow chce ja kupic. Jesli wiecie gdzie ja mozna w POlsce kupic bardzo
dziekuje za odpowiedz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!

2. Data: 2006-07-02 18:57:38

Temat: Re: Gdzie kupic Xenadrine RFA 1??
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Renata" <r...@n...pl> wrote in message
> [...]
> bardzo dziekuje za
> odpowiedz!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!

Raczej tego już nigdzie nie kupisz. RFA-1 było z efedryną i przestali
produkować w momencie wprowadzenia bana ;-) Jest jakiś bezefedrynowy
"Extra-Strength Xenadrine EFX" ale o wiele słabszy oczywiście.

Kup sobie np scorch, tight, czy nawet polski Thermo speed i oddzielnie
efedryne - razem będzie jeszcze lepsze niż ten stary RFA-1.

Ew. możesz spróbować AMP ErgoPharm, z czymś co się zowie
methylhexaneamine - całkiem bliska pochodna amfetaminy.
Podobno niezły siekacz (umysłu ;-). Ale chyba kobiecie bym nie
polecał ;-)) Cytując znajomego: "Mam clena prosto z bulgarii z
apteki i nie ma szans z amp" ;-)))

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

3. Data: 2006-07-02 19:40:42

Od: "Renata" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Masz racje xenadrine efz nic nie dziala juz probowalam.
a efedryne mozna kupic odzielnie???

Użytkownik "Mancer" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> "Renata" <r...@n...pl> wrote in message
!!!!!!!!!!!

4. Data: 2006-07-02 19:53:15

Temat: Re[2]: Gdzie kupic Xenadrine RFA 1??
Od: k...@i...pl (klinton) szukaj wiadomości tego autora

aloha Renata,
Sunday, July 2, 2006, Renata :

R> Masz racje xenadrine efz nic nie dziala juz probowalam.
R> a efedryne mozna kupic odzielnie???

pewnie maja pod lada w sklepach z uzywkami dla silaczy ;]
albo w aptece tussipect, jedna tabletka ma 15mg efedryny
efedryna tez siekacz umyslu, nawet w porcji 45mg z kawa

klinton -_*

PS. Fajny portal... >>> http://link.interia.pl/f196a

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.misc.dieta