Gdzie kupic w Warszawie agar?

1. Data: 2002-12-16 11:39:32

Temat: Gdzie kupic w Warszawie agar?
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-16 13:17:58

Temat: Re: Gdzie kupic w Warszawie agar?
Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"PatryCCCja" wrote
> na pewno w centrum w sezamie. w niektorych sklepach ze zdrowa zywnoscia

Hi hi hi. Mieszkam nad (no z przesunieciem kilkudziesieciu metrow) Sezamem.
Zaraz zejde i sprawdze, czy jest. Dzieki za info.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-16 13:18:54

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Agnieszka Biernacka wrote:

na pewno w centrum w sezamie. w niektorych sklepach ze zdrowa zywnoscia
(polecam spis sklepow na vege.pl).
nigdzie indziej nie spotkalam, ale byc moze mozna jeszcze gdzies znalezc.

pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2002-12-16 14:33:07

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka Biernacka" wrote
> Hi hi hi. Mieszkam nad (no z przesunieciem kilkudziesieciu metrow)
Sezamem.
> Zaraz zejde i sprawdze, czy jest. Dzieki za info.

W Sezamie nie ma, ale w sklepiku ze zdrowa zywnoscia na tylach Sawy bedzie
jutro. Dzieki za info, zrobie konfiture (dzem, czy jak to nazwac) ze
swiezych pomaranczy z imbirem. Jak wyjdzie, to podam przepis ;)

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

1. Data: 2002-12-16 18:22:29

Od: "Monika" <m...@g...de> szukaj wiadomości tego autora

Co to jest ten agar?
Ma to cos do cznienia z konfitura z pomaranczy! Kocham! Prosze o przepis!

Monika

"Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> schrieb im
Newsbeitrag news:atko6i$8vp$1@news.supermedia.pl...

1. Data: 2002-12-16 21:16:49

Od: "Agnieszka Biernacka" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Monika" wrote
> Co to jest ten agar?
> Ma to cos do cznienia z konfitura z pomaranczy!

To jest taka substancja zelujaca z alg. Mam przepis na pomarancze z imbirem
na surowo wlasnie zageszczane agarem, ale kompletnie nie wiem co z tego
wyjdzie. Bede robic jutro lub pojutrze, to podam przepis i wrazenia.

Pozdrawiam
Agnieszka Biernacka

Bony
Dzień dobry!