Gdzie można dostać jelita (kiełbaśnice) w Warszawie?

1. Data: 2005-10-01 23:40:02

Temat: Gdzie można dostać jelita (kiełbaśnice) w Warszawie?
Od: "ks" <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Czy może kroś się orientuje gdzie w Warszawie lub okolicy można dostać
jelita do wyrobu kiełbas czyli tzw kiełbaśnice?
Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2005-10-02 09:27:58

Od: "Duzy Mis" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy może kroś się orientuje gdzie w Warszawie lub okolicy można dostać
> jelita do wyrobu kiełbas czyli tzw kiełbaśnice?

Nie wiem gdzie w W-wie, ale gdzieś na stronie www.wedlinydomowe.pl
jest namiar na człowieka, który sprzedaje wysyłkowo jelita i wiele innych
ciekawych
"materiałów". Sam kilkakrotnie korzystałem polecam.

Duży Miś

P.S.
Żeby nie było to nie mam z tej "reklamy" żadnych korzyści

3. Data: 2005-10-02 12:50:30

Od: "Kri$" <u...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ks" <k...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
> Czy może kroś się orientuje gdzie w Warszawie lub okolicy można dostać
> jelita do wyrobu kiełbas czyli tzw kiełbaśnice?

Witam, kiedyś kupowałem kichy w sklepie "Zygmunt" na Mokotowie Al.
Niepodległości 155/157 bodajże. Ale nie wiem czy ten sklep jeszcze istnieje.
Ostatnio właściciel miał kłopoty finansowe. Jelita magazynowane były w
solance i były pierwszej jakości.

Pozdrawiam
Kri$P
--
**** Usuń co zbędne z adresu ****
pologk[MaUpa]wp(kropka)pl

4. Data: 2005-10-02 20:33:13

Temat: Re: Gdzie można dostać jelita (kiełbaśnice) w Warszawie? A w Łodzi?
Od: Zenon Grodzki <z...@l...blaszak.dom> szukaj wiadomości tego autora

ks w <news:dhn6pf$aa4$1@atlantis.news.tpi.pl> pisze:
> [...]
> Czy może kroś się orientuje gdzie w Warszawie lub okolicy można dostać
> jelita do wyrobu kiełbas czyli tzw kiełbaśnice?

Podłączę się. To samo pytanie, tyle, że chodzi o Łódź. Podobno gdzieś
na Traktorowej jest sklep. Ale w którym dokładnie miejscu?

Pozdrawiam,
Zenon Grodzki

5. Data: 2005-10-03 12:19:17

Od: Duzy Mis <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Podłączę się. To samo pytanie, tyle, że chodzi o Łódź. Podobno gdzieś
> na Traktorowej jest sklep. Ale w którym dokładnie miejscu?

Co do sklepu to nie wiem ale jest coś takiego
http://www.nomax.pl/_kontakt/kontakt_lodz.html

i chyba można nawet złożyć zamówienie przez internet

Pozdrawiam
Duży Miś

bułeczczki drożdzowe
Banany?