Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?

11. Data: 2002-01-31 16:27:06

Temat: Re: Gdzie można poznać drugą połowę pomarańczy?
Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Alex Jańczak" <o...@z...com.pl> napisał w wiadomości
news:a3bi0o$81v$1@news.tpi.pl...
> jkwasek <j...@c...pl> w artykule
> news:a3bhef$a8k$1@okapi.ict.pwr.wroc.pl napisał...

> W Internecie, oczywiście :)

Marne szanse na znalezienie swojej drugiej połowy w Internecie :o( Owszem
cuda się zdarzają, ale baaaardzo rzadko.
W Internecie ludzie mają po kilka twarzy - przekonałam się o tym na własnej
skórze. Doradzam więc ostrożność, a przede wszystkim powściągliwość w
zwierzeniach.
Jacku, a może poznam Cię z moją kumpelą, która też nie może znależć tej
drugiej połowy ? ;o)
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

12. Data: 2002-01-31 21:04:53

Od: "Joanna i Włodek" <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jkwasek" <j...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
się do
> tej pory ta druga połowa - to się już nie znajdzie.

Ja tam polecam ogłoszenie w gazecie (ale jakiejś przywoitej, a nie
erotycznej :-) ). U mnie (bo nie wiem, co u Was we Wrocku wychodzi) są
Anonse i tam poznałam swoją drugą połowę pomarańczy, która nie miała
tylko po 30, a wręcz blizutko do 40 stki :-). I żyjemy sobie miło i
przyjemnie (długo i szczęśliwie) od blisko 5 lat,a poznaliśmy się
właśnie przez ogłoszenie w prasie, co prawda tam też trzeba szukać i
przebierać, ale ja Włodka znalazłam po 2 ogłoszeniu, więc nie jest tak
źle. A dobrani jesteśmy naprawdę nieźle, parę znających nas osób już
tu potwierdzało.
Pozdrawiam
Joanna

13. Data: 2002-01-31 21:14:44

Temat: Re: Gdzie można poznać drug? połowę pomarańczy?
Od: Izabella Wieczorek <i...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 31 Jan 2002 14:34:08 +0100, "jkwasek"
<j...@c...pl> wrote:

> Biura matrymonialne - muszę przyznać, że dla mnie jest to dosyć sztuczne
>rozwiązanie. Być może jest to błędne widzenie sprawy - ale poznawanie
>partnerów przez biuro matrymonialne kojarzy mi się z zakupami w
>hipermarkecie.

A mnie kojarzy się z instytucją swatki, która kiedyś była bardzo
poularna.

Może nie jest to romantyczny ale (być może) skuteczny sposób na
poznanie kogoś. Masz od początku jasny układ. Obie strony są
zdeterminowane. Każdy chce znaleźć partnera.

Izabella Wieczorek
i...@p...com

14. Data: 2002-02-01 07:03:55

Od: Basia Zygmańska <j...@s...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jako informatyk patrzę na wiele spraw bardzo technicznie

Też jestem informatykiem - miło mi :-)).

- toteż pozwól, że
> podzielę się z Tobą swoimi wątpliwościami co do tego typu podejścia.
Otóż
> poznanie osoby, z którą będzie się dzielić życie jest bardzo
trudne - trzeba
> znaleźć osobę która będzie odpowiednia pod wieloma względami - cechy
> osobowości, inteligencja, cechy fizyczne, itp. Słowem jest to osoba
jedna na
> tysiąc.

Ale zapisując się na kurs gdzie spotkasz ludzi którzy dziela Twoje
zainteresowania masz większą szansę poznac kogoś właśnie o podobnych
do Twoich zainteresowaniach.

Tak się składa że w ubiegłym roku prowadziłam kurs Przewodników
Beskidzkich, a więc ludzie którzy sie na niego zapisali (płci zarówno
męskiej jak i zeńskiej) - to byli ludzie poważnie zainteresowani
górami. Na 40 osób które się zapisało skojarzyło się 5 par !
A ja przy okazji tego kursu poznałam z 30 nowych osób z którymi
serdecznie się zaprzyjaźniłam.
Zresztą swojego męża poznałam również na kursie przewodnickim, tyle ze
22 lata temu ;-))..

Oczywiście jak pisałam - to moze być dowolny kurs, lub klub
zainteresowań - kurs tańca, klub hodowców rybek awariowych, czy w
ogóle coś co Cię interesuje. I nie szukaj tej drugiej osoby "na siłę".
Ważny jest sam fakt wyjścia do ludzi, a nie zamykania sie w swoim
zamknietym kręgu.
Kiedy już się otworzysz na innych ludzi - reszta przyjdzie sama. :-))

Pozdrowienia.

Basia

15. Data: 2002-02-01 09:39:54

Od: "jkwasek" <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jacku, a może poznam Cię z moją kumpelą, która też nie może znależć tej
drugiej połowy ? ;o)"

Już trochę tutaj oberwałem za swoje probabilistyczne podejście do życie.
Więc tylko zadam pytanie - jakie jest prawdopodobieństwo, że mieszkasz (w
szczególności twoja koleżanka) w okolicach Wrocławia? Jeżeli jesteście
wrocławiankami - już rezerwuj mi u koleżanki randkę w ciemno.:)

Pozdrawiam

Jacek

16. Data: 2002-02-01 20:20:55

Od: "margaretka" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szczególności twoja koleżanka) w okolicach Wrocławia? Jeżeli jesteście
> wrocławiankami - już rezerwuj mi u koleżanki randkę w ciemno.:)

Niestety moja koleżanka nie jest z Wrocławia (mieszkamy w lubuskim). :o(
Ale głowa do góry :o) Widzę, że jesteś fajnym chłopakiem, więc nie będziesz
miał problemu ze znalezieniem tej jedynej, wymarzonej. ;o)
Pozdrawiam m a r g a r e t k a

17. Data: 2002-02-03 22:49:14

Od: "Anna Dmitruk" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> tysiąc. Żeby znaleźć taką osobę - mówiąc technicznie musisz przeszukać
> bardzo dużą "próbkę" - musisz zetknąć się z kilkuset osobami.

A ja wierzę w przeznaczenie :-) Matematyka nie ma tu nic do rzeczy.
Właśnie policzyłam, że zanim poznałam swojego męża znałam nie więcej niż
50-ciu chłopców (w tym koledzy z postawówki i liceum, bo ja wyjątkową
domatorką jestem :-) ). A męża poznałam, gdy byłam z rodzicami na wczasach
brydżowych, na których było co najwyżej kilku kandydatów w odpowiednim
wieku.
Znamy się już 16 lat (w tym 12 lat małżeństwa) i wciąż chwalę sobie :-). A
jak dodam, że mam 32 lata to dopiero jest wesoło.
Tylko nie mów, że jestem wyjątkiem. No bo jakie jest prawdopodobieństwo, że
taki wyjątek akurat ma komputer i dzisiaj czyta Twój post...
Ania

18. Data: 2002-02-04 13:06:51

Od: "Joanna Gacka" <j...@w...to.kopernik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
> Marne szanse na znalezienie swojej drugiej połowy w Internecie :o( Owszem
> cuda się zdarzają,

niemniej sie zdarzaja.... nasze malzenstwo to tki cud :)
www.gacki.of.pl

J.>

19. Data: 2002-02-06 16:47:22

Od: "Małgorzatka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "margaretka" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
Owszem

> niemniej sie zdarzaja.... nasze malzenstwo to tki cud :)
> www.gacki.of.pl

I nasze rowniez to takie cuud :)) Internet to fajna rzecz :)
Małgorzatka

20. Data: 2002-02-06 19:24:18

Od: "Małgorzata Majkowska" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Małgorzatka" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
> Owszem

> I nasze rowniez to takie cuud :)) Internet to fajna rzecz :)
> Małgorzatka

Majkowscy też z tych cudów :-)))) Osobiście znam jeszcze kilka takich
przypadków :-)
Pozdrawiam
Małgorzata Majkowska

Z dziećmi czy bez?