Gdzie się wykastrować?

31. Data: 2006-01-16 16:11:48

Temat: Re: Gdzie się wykastrować?
Od: "Redtown" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

I sądzisz że obcięcie jest panaceum na wszystkie problemy :]
Hehe...

32. Data: 2006-01-16 16:28:21

Od: "Sekator" <b...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stefan Wilczyński" <s...@w...pl> napisał w
wiadomości news:dqgeab$cg1$1@news.onet.pl...

... ciach...

Wiesz kolego... Tobie potrzeba psychologa / psychiatry i jestem w tym
momencie śmiertelnie poważny...

Pozdrawiam, Sekator.

33. Data: 2006-01-16 16:48:56

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Jan 2006 15:59:58 +0100, *jimmij* <news:rhwek38qkup.fsf@jj.jj>
napisał(a):

> Powinno się kastrować dresów zamiast wsadzać do więzienia i utrzymywać z
> naszych podatków :)

Tym bardziej, że w więzieniach nie mam miejsca. W kolejce czeka podobno
ponad 3000 skazanych!

--
Kaja

34. Data: 2006-01-16 17:49:13

Od: Robert Pyzel <r...@g...BezSpamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

W news:17pfxvg65zlyw.122xbpknmmzif.dlg@40tude.net tako rzecze Kaja

> Tym bardziej, że w więzieniach nie mam miejsca. W kolejce czeka
> podobno ponad 3000 skazanych!

Jak będziesz mieć tyle kasy co Rywin, to cię obsłużą poza kolejnością
;-)

--
"Ćwiczenie Tai Chi jest doskonałym treningiem szybkości.
Mający 90 lat mistrzowie Tai Chi, poruszają się równie

35. Data: 2006-01-16 18:25:51

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Stefan Wilczyński [Sun, 15 Jan 2006 23:24:15 +0100]:

> Zaznaczam, że jestem zdeterminowany.

Dwie cegły, małego między nie, mocno pierdolnąć. W żadnym
gabinecie ci nie wykonają, bo lekarz poszedłby siedzieć.

> Gdzie można zdobyć odpowiednie środki?

W pierwszym lepszym markecie budowlanym.

Kira

--
http://Cyber-Girl.NET
*Bo SIEĆ jest rodzaju żeńskiego :)*

36. Data: 2006-01-16 18:28:04

Od: Kira <c...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Re to: Stefan Wilczyński [Mon, 16 Jan 2006 16:33:36 +0100]:

> zaznaczan, że nigdy nawet nie przytuliłem się do kobiety,
> nigdy nie miałem nawet takiej okazji

To może się w końcu przytul i przestań pierdolić?...

Kira

37. Data: 2006-01-16 19:22:37

Od: Kaja <k...@n...ma.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mon, 16 Jan 2006 18:49:13 +0100, *Robert Pyzel*
<news:dqgpra.2os.1@to.robota.cypla.jest> napisał(a):

> Jak będziesz mieć tyle kasy co Rywin, to cię obsłużą poza kolejnością
> ;-)

Co ja mam z tym wspólnego? Trzeźwy jesteś?

--
Kaja

38. Data: 2006-01-16 19:32:20

Od: jimmij <j...@j...jj> szukaj wiadomości tego autora

Kaja <k...@n...ma.wp.pl> writes:

> Co ja mam z tym wspólnego? Trzeźwy jesteś?

Pewnie chodzi o literówkę: "mam" zamiast "ma" :D

jj
--
I come from the Land Of Imagination

39. Data: 2006-01-16 19:56:47

Od: "Greg" <ozma@BEZ_SPAMUop.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kira w news:dqgof4$eoj$1@atlantis.news.tpi.pl napisał(a):

> Dwie cegły, małego między nie, mocno pierdolnąć.

Moim zdaniem nie tędy droga Kira.

pozdrawiam
Greg

40. Data: 2006-01-16 20:41:55

Od: "pestifer" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ika" <i...@s...wody> napisał w wiadomości
> Dnia 16.01.06, około 00:05, Robert Pyzel bulgocze

> No dobra dobra - ale ze wskazań medycznych chyba można?
> Więc jest ścieżka obejścia prawa, dla tych, którzy wyrażają taką chęć co
> do własnego ciała. Ścieżka bezprawia ;) Dlaczego można sobie poprawiać
> kosmetycznie cycki na życzenie, a nie można się wykastrować. Czemu w tym
> kraju KAŻĄ się rozmnażać :(

moznaby ale nikt tego nie zrobi bo zaraz potem taki delikwent poleci po
odszkodowanie.
cycki mozna poprawic a potem posuc, jajek nie wszczepisz.

placebo a wiek
Założona korona 4 miesiące temu i teraz cos boli
helikobakter-pomocy
Vigantol - prosba.
trudno gojące się rany - zakażenie krwii?