Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?

11. Data: 2009-09-03 05:39:37

Temat: Re: Gdzie ubezpieczyć dom/budowę ?
Od: "Kane" <k...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja powiem jedno mam ubezpieczenie AC w P..... i juz kilka razy zglaszalem
> szkode i nigdy nie mialem z tym zadnych problemów.

A ja mam w HDI, dwie szkody z OC sprawcy (tj nie mojego), bez problemu
wyplacone wg ich kosztorysu ktory byl na tyle korzystny ze poza naprawa
samochodu zostalo jeszcze na rozbudowe komputera ;) (jeden przypadek). W
drugim z kosztorysu zostalo 400zl po dokonaniu napraw. Bez jakiegos
szczegolnego szukania "kto zrobi najtaniej" - po prostu u sprawdzonego
mechanika/blacharza.

Mamy tez auta w firmie w HDI gdzie byla jedna szkoda z AC naszego. Takze
zero problemow, rozliczenie na podstawie faktur.

Takze ja tam mam mile doswiadczenia jesli chodzi o HDI i lacznie ubezpieczam
u nich 6 samochodow.

12. Data: 2009-09-03 19:53:25

Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

PZU za 449 tys - pełna opcja 419 zł.

--
Mariusz

13. Data: 2009-09-03 19:54:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 3 Sep 2009 21:53:25 +0200, Mariusz napisał(a):

> PZU za 449 tys - pełna opcja 419 zł.

A kiedy pół domu się ostanie z pożaru, to chociaż się nada tylko do
rozbiórki, oni wypłacą 50 % odszkodowania... Znaaaaamy takie przypadki.
--

Ikselka.

14. Data: 2009-09-04 20:32:36

Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy pół domu się ostanie z pożaru, to chociaż się nada tylko do
> rozbiórki, oni wypłacą 50 % odszkodowania... Znaaaaamy takie przypadki.

Tego nie wiem, ale wątpię. OWU mówią, że budynek nowy odtwarzany jest do
stanu nowy.
Reszta to kwestia indywidualna między pzu, klientem i ew. sądem :)

--
Mariusz

15. Data: 2009-09-04 20:34:14

Od: "Mariusz" <m...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

> Tego nie wiem, ale wątpię. OWU mówią, że budynek nowy odtwarzany jest do
> stanu nowy.
> Reszta to kwestia indywidualna między pzu, klientem i ew. sądem :)

Dla porównania TU Europa (mniejszy zakres, np nie ma "huraganu" dla domów w
budowie - warto czytać OWU), składka ok 480 zł.

--
Mariusz

16. Data: 2009-09-08 16:01:18

Od: "Iw" <g...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> A kiedy pół domu się ostanie z pożaru, to chociaż się nada tylko do
> rozbiórki, oni wypłacą 50 % odszkodowania... Znaaaaamy takie przypadki.

Potwierdzam, a ostrzegl przed tym sam agent PZU. W dodatku PZU to jedne z
najdrozszych ubezpieczen.
Z calego serca odradzam Hestie. Pieknie sie potrafia wykrecic... Po drugim
razie przenieslismy sie do Generali, ale jeszcze nie mielismy
nieprzyjemnosci sprawdzic skutecznosci tego towarzystwa.

GNIAZDA SCIENNE...
buty skórzane
Da się naprawić lodówkę?
lodowka elektrolux ENB3840 - prosba o pomoc lub rade
ODKURZACZ WODNY HYLA