Gęsie cycki

61. Data: 2017-11-15 19:11:45

Temat: Re: Gęsie cycki
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote:

> W Poznaniu zawsze były. Czy to jest cukierniczy symbol W-wy ?
> Pytam o zdanie rodowitych warszawiaków jeżeli tacy uczestniczą w grupie.
> Wiki wypowiada się dość enigmatycznie, że powstała w czasach budowy trasy W-Z.
>
> MOIM ZDANIEM lepsze to od rogali marcińskich wałkowanych a raczej
> rozwałkowanych od tygodnia przez grupę.

Oczywiście, że lepsze.

> Nie mam ochoty też nikomu się tłumaczyć z moich osobistych wyborów a już
> na pewno nie mistrzowi który wszystko wie najlepiej. To tak na marginesie.

Nie masz się co krygować - też uważam rogale marcińskie za nic lepszego od
innych słodkości. Tylko sama tradycja cenna - jak każda. Bo tradycja
jednoczy ludzi na danym obszarze, daje im wspolną tożsamość - a czemu nie?
To cenne.

--
XL

62. Data: 2017-11-15 21:30:19

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Korbačiki!? Znamy, znamy, też lubimy.

Nieco zdziwiło mnie to, co przeczytałem o tym serze -- że znany jest
od około dwustu lat. Byłem przekonany, że to bardziej dwadzieścia niż
dwieście. Ale może dwadzieścia lat temu to on się pojawił w potravinach,
a wcześniej prowadził bardziej skryty żywot.

--
Jarek

63. Data: 2017-11-15 21:39:32

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dwieście. Ale może dwadzieścia lat temu to on się pojawił w potravinach,
> a wcześniej prowadził bardziej skryty żywot.

Od dwudziestu lat to ja znam. A nie podejrzewam, żebym była jedną z
pierwszych.

Ewa

64. Data: 2017-11-15 21:57:14

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> Od dwudziestu lat to ja znam. A nie podejrzewam, żebym była
> jedną z pierwszych.

Też nie podejrzewam. Z tym że wydaje mi się, że przed dwudziestu
laty powinienem znać, a nie znałem. Ale kiedyś u nas oscypków też
w sklepach nie było. Choć w ogóle były.

Jarek

--
I im bardziej zaglądał do środka, tym bardziej Prosiaczka tam nie było.

65. Data: 2017-11-15 22:37:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Też nie podejrzewam. Z tym że wydaje mi się, że przed dwudziestu
> laty powinienem znać, a nie znałem. Ale kiedyś u nas oscypków też
> w sklepach nie było. Choć w ogóle były.

Na targowiskach były od ho ho. Mój ojciwc lubił i kupował, dziadek też.
A dla mnie zawsze ciupagę drewnianą przy okazji.

Tylko że wtedy to były prawdziwe oscypki, a nie przesolone krowie podróby
jak te teraz, co mają litr mleka owczego na 100 litrów krowiego.

--
XL

66. Data: 2017-11-15 23:29:59

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-15 o 18:39, j...@g...com pisze:
> [...]
nie mistrzowi który wszystko wie najlepiej. To tak na marginesie.

Symbolem Warszawy jest Syrenka i guzik kogoś powinno obchodzić jaki kto ma symbol w
swoim żołądku.
Zacznijcie symbolowicze tej grupy jeszcze nazywać ciastkami ulice Warszawy to już
zupełnie wyjdzie żeście kretyni.

--
animka

67. Data: 2017-11-16 00:00:22

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Zacznijcie symbolowicze tej grupy jeszcze nazywać ciastkami
> ulice Warszawy to już zupełnie wyjdzie żeście kretyni.

Ulica Sezamkowa na przykład. Mam do niej niedaleko.

Jarek

--
Oto jest spowiedź kretyna...
Życie kretyna to łza...

68. Data: 2017-11-16 00:53:36

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ulica Sezamkowa na przykład. Mam do niej niedaleko.

Może z czasem ja zmienią na ulicę "ciastko kremówka". Szkoda by było.

--
animka

69. Data: 2017-11-16 07:06:57

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Może z czasem ja zmienią na ulicę "ciastko kremówka".
> Szkoda by było.

Na razie jest tylko ul. Kremowa. Tuż obok ul. Ptysiowej.
A obok ul. Andrutowa. Ta ostatnia może się nie uchować,
jeśli się okaże, że Andrutow to był ruski generał.

--
Jarek

70. Data: 2017-11-16 08:25:40

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie jest tylko ul. Kremowa. Tuż obok ul. Ptysiowej.
> A obok ul. Andrutowa. Ta ostatnia może się nie uchować,
> jeśli się okaże, że Andrutow to był ruski generał.

Blisko, blisko...
Jean Paul Andrut - Francuski partyzant, członek Francuskiej Partii
Komunistycznej i Belgijskiej Federacji Pracowników Górnictwa, bliski
towarzysz pracy (na tej samej szychcie robili) Edwarda Gierka.
Nie powinien się uchować :)
pozdr
Stefan

Kacze cycki