NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?

1. Data: 2017-10-20 14:56:58

Temat: NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Lubię zieloną herbatę,
ale kupiłam pod tą nazwą 2 pudełka czegoś niepijalnego.
Co z tym można zrobić?
Nadaje się do jakiejś kąpieli, albo co?

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

2. Data: 2017-10-20 16:02:34

Temat: Re: NIedobra zilona herbata - jak ją zużyć?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:
> Lubię zieloną herbatę,
> ale kupiłam pod tą nazwą 2 pudełka czegoś niepijalnego.
> Co z tym można zrobić?
> Nadaje się do jakiejś kąpieli, albo co?

Naucz się ją parzyć albo używaj do celów kosmetycznych (kapiel, mycie
twarzy).

O ile to JEST zielona herbata... Co tam wkładają - tego nikt nie wie.

--
XL

3. Data: 2017-10-22 22:00:21

Od: "yapann" <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ale kupiłam pod tą nazwą 2 pudełka czegoś niepijalnego.
> Co z tym można zrobić?

teściowej zaparzyć ;)

4. Data: 2017-10-23 01:46:05

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-22 o 22:00, yapann pisze:

> teściowej zaparzyć ;)
Teściowa może być sympatyczniejsza i o lepszym matczynym sercu niż
własna matka.
Sobie lepiej zaparz.

--
animka

Papier ryżowy się rozpuszcza. Jaka przyczyna?
Grzyby do suszenia
Robię sam masło
Pytanie do Krakusów lubiących węgierskie smaki
Grzyby marynowane po ikselsku.