Robię sam masło

1. Data: 2017-10-13 10:05:38

Temat: Robię sam masło
Od: iwanos <i...@1...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak zrobić dobre masło? Takie jak ze sklepu?

---
Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie AVG.
http://www.avg.com

2. Data: 2017-10-13 10:48:25

Temat: Re: Robię sam masło
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak zrobić dobre masło? Takie jak ze sklepu?

A o co chcesz takie jak ze sklepu?
NIe chcesz lepszego?

Ale to szkoda życia,
Zwykle marketowe jest wystarczające, tylko nie kupuj masmiksuw i solonego
itp.
Ma być zwykłe, a jak się trafi gorsze raz na kwartał to przezyjesz.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-10-13 10:56:09

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 10:05 iwanos <i...@1...pl> pisze:

> Jak zrobić dobre masło? Takie jak ze sklepu?

Polecam masło wykonane w domu, jest IMHO smaczniejsze od sklepowego.

Na początek tutaj masz dobre wskazówki:

http://ugotuj.to/przepisy_kulinarne/1,87978,17427748
,Jak_zrobic_domowe_maslo__To_prostsze_niz_myslisz_.h
tml

Osobiście wolę masło ze słodkiej śmietanki.
Bardzo smaczna jest też maślanka, ja wykorzystuję ją do wypieku
chleba/bułek/solanek.

--
Trefniś

Pytanie do Krakusów lubiących węgierskie smaki
Grzyby marynowane po ikselsku.
Coś do chleba ze słoika.
Powidła.
Kiszone jabłka.