Powidła.

1. Data: 2017-10-07 17:47:38

Temat: Powidła.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Śliwkowe. Czwarty i ostatni dzień smażenia.
Smak mi nagle przyszedł na gruszkowe. Czy ktoś robił? Muszą pewnie w smaku
i wyglądzie przypominać dżem z fig...?

--
XL

2. Data: 2017-10-07 18:27:14

Temat: Re: Powidła.
Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Śliwkowe. Czwarty i ostatni dzień smażenia.
> Smak mi nagle przyszedł na gruszkowe. Czy ktoś robił? Muszą pewnie w smaku
> i wyglądzie przypominać dżem z fig...?

W tym roku się nie opłaca, bo śliwki nie urodziły i drogie.
Ale śliwki samo zdrowie, zwłaszcza -nie tylko jak wszyscy wiedzą na jelita-
ale i na płuca ( o ile ktoś je trawi, i te jelita nie pracują ma za bardzo).

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

3. Data: 2017-10-07 19:38:51

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 18:27 Stokrotka <o...@g...pl> pisze:

> [...]
> jelita-
> ale i na płuca ( o ile ktoś je trawi, i te jelita nie pracują ma za

Nie lepiej kupić w Biedronce?
:)

--
Trefniś

4. Data: 2017-10-07 20:07:38

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Nie lepiej kupić w Biedronce?
> :)

Jak już nie będę miała siły, żeby robić prawdziwe jedzenie, to rzeczywiście
chyba każę się - jak to było? - a - odejść z godnością :-|

--
XL

5. Data: 2017-10-07 20:12:04

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 20:07 XL <i...@g...pl> pisze:

> Jak już nie będę miała siły, żeby robić prawdziwe jedzenie, to
> rzeczywiście
> chyba każę się - jak to było? - a - odejść z godnością :-|

To było do Stokroci, którą dziwi przygotowywanie potraw w domu dla smaku i
satysfakcji :)

--
Trefniś

6. Data: 2017-10-08 03:10:16

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 19:38, Trefniś pisze:

> Nie lepiej kupić w Biedronce?
> :)

Nie. Wszystko co się kupi w Biedroncce (żywność, w tym mąka, cukier
nadaje się tylko do wyrzucenia), ale np tusz do rzęs-dobry-za 10 zł,
proszek do prania Lovella-za połowę ceny warto tam kupić, aaa nawet
papier toaletowy 8 rolek za 3,90. Uwaga na alkohole! Można się zatruć!

--
animka

7. Data: 2017-10-08 03:13:22

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-07 o 20:12, Trefniś pisze:

> To było do Stokroci, którą dziwi przygotowywanie potraw w domu dla smaku i
> satysfakcji :)

Ja bym zrobiła marmoladę śliwkową, ale nie mam odpowiedniego garnka
(taki starego typu), żeby się nie przypalało.
Nie widzę ani w sklepach ani na straganach.
Emaliowane garnki się nie nadają.

--
animka

8. Data: 2017-10-08 07:04:07

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .10.2017 o 03:13 Animka <a...@t...wp.pl> pisze:

> Ja bym zrobiła marmoladę śliwkową, ale nie mam odpowiedniego garnka
> (taki starego typu), żeby się nie przypalało.
> Nie widzę ani w sklepach ani na straganach.
> Emaliowane garnki się nie nadają.

Garnek ze stali nierdzewnej o wielowarstwowym dnie.
Na pewno masz taki.

--
Trefniś

9. Data: 2017-10-08 08:47:40

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2017-10-08 03:10, obywatel Animka uprzejmie donosi:

> [...]
> proszek do prania Lovella-za połowę ceny warto tam kupić, aaa nawet
> papier toaletowy 8 rolek za 3,90. Uwaga na alkohole! Można się zatruć!

Uwaga na życie! Można umrzeć!

Jak powszechnie wiadomo tradycyjna polska kuchnia stoi bananami, kakao,
wanilią i mlekiem bezlaktozowym.

10. Data: 2017-10-08 16:18:43

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Ale śliwki samo zdrowie, zwłaszcza -nie tylko jak wszyscy wiedzą na
> jelita- ale i na płuca ( o ile ktoś je trawi, i te jelita nie pracują ma

Marketowe się leją i są konserwowane.
Domowe są bez konserwantu i sztywne.
Mogą leżeć kilka lat.
W zeszłym roku śliwki były po 3 zł.