Powidła.

51. Data: 2017-10-12 13:41:30

Temat: Re: Powidła.
Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:59de6eb0$0$5147$65785112@news.neostrada.pl...
>> W sensie że Hans Asperger był durniem?
>
> Nie. TWÓJ asperger jest.

Nie moja droga - mój asperger nie może być durniem, bo nie ma osobowości.
Chyba że ja mam być durniem - nie wydaje mi się. Co prawda testy QI odnoszą się
tylko do dzieci, ale dziecięciem będąc miałam te 180 (raz :D, więc to był
wypadek przy pracy).
Durniem niestety jesteś ty - nie umiesz czytać, nie umiesz myśleć, tylko
upierasz się przy swoich błędnych "teoryjkach" i nawet nie czujesz że się
ośmieszasz... Nie mój problem, w końcu według Aspergera jestem trochę
psychopatką... Może nie jak Hayley Stark... ale co tam - mogę być jak Sherlock
Holmes z serialu z Cumberbatchem.

Iwona

---
Avast.

52. Data: 2017-10-12 16:51:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Nie moja droga - mój asperger nie może być durniem, bo nie ma osobowości.
> Chyba że ja mam być durniem - nie wydaje mi się.

To nie jest kwestia omamów.

> Co prawda testy QI odnoszą się
> tylko do dzieci, ale dziecięciem będąc miałam te 180 (raz :D, więc to był
> wypadek przy pracy).

Coż, z wielu rzeczy się wyrasta :->
Poważnie - czasem podwyższone IQ (czy QI) towarzyszy schorzeniom umysłowym
- podobnie jak nienaturalnie wysokie libido towarzyszyc może chorobom
somatycznym czy też zakaźnym (gruźlica) :->
--
XL

53. Data: 2017-10-14 17:11:30

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To nie jest kwestia omamów.

Nie wiem, może ty masz jakieś omamy, ale ja raczej nie.

> [...]
> - podobnie jak nienaturalnie wysokie libido towarzyszyc może chorobom
> somatycznym czy też zakaźnym (gruźlica) :->

Ech... głupia kobieto.
IQ dotyczy tylko i wyłącznie dzieci - to jest skala do badania poziomu rozwoju
psychicznego dzieci, a i tak nie jest to skala idealna (bo dzieci są różne, z
wielu powodów).
Choroby somatyczne to np. cukrzyca, nadciśnienie czy astma - niestety medycyna
XXI wieku nic nie wie żeby osoby chorujące na to miały podwyższone libido. Jeśli
ty masz takową wiedze, wynikającą jak podejrzewam ze szczegółowych badań - to
zamiast klepać na pl.rec.kuchnia wal z artykułem do jakiegoś czasopisma
medycznego. Nagroda Nobla czeka.
Gruźlica z libido tez nie ma nic wspólnego. No chyba że Carl Jung miał coś
ciekawego do powiedzenia na ten temat...

Iwona

---
Avast.

54. Data: 2017-10-15 00:29:57

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> [...]
> psychicznego dzieci, a i tak nie jest to skala idealna (bo dzieci są różne, z

Głupia kobieto, mylisz IQ z IQ ROZWOJOWYM. Test IQ dotyczy ludzi w każdym
wieku. IQ ROZWOJOWY dotyczy tylko dzieci, a i tak jest już zarzucony na
rzecz innego rodzaju testów.

--
XL

55. Data: 2017-10-16 14:28:39

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Głupia kobieto, mylisz IQ z IQ ROZWOJOWYM. Test IQ dotyczy ludzi w każdym
> wieku. IQ ROZWOJOWY dotyczy tylko dzieci, a i tak jest już zarzucony na
> rzecz innego rodzaju testów.

Masz na myśli te wszystkie testy IQ z mensy, stronek internetowych czy "narodowy
test IQ"? Faktycznie, te nie dotyczą nikogo, bo jedyne co badają to zdolność do
rozwiązywania testów.
Prawdziwe badanie poziomu inteligencji odbywa się przy pomocy testów
psychometrycznych - te są indywidualne, i dość złożone. Tak, jest taki dla
dorosłych - test Wechslera; on składa się z 11 osobnych części, każda bada co
innego. Akurat nigdy nie rozwiązywałam więc ci nie powiem jak to wygląda; ale
nasi psycholodzy czasem to stosują gdy mają wątpliwości co do podejrzanego -
konkretniej do jego możliwości poznawczych, poziomu intelektualnego.
Takich testów jest dziś kilka (naście?), nikt ich nie zarzucił i nadal się je
stosuje w diagnostyce dzieci czy młodzieży. To nie są prościutkie teściki z
internetu, a złożone badanie, które może trwać nawet parę dni - testy są
indywidualne.
Tak są krytykowane, i słusznie, z każdej krytyki wyciągane są wnioski i
wprowadza się coś nowego. Dziś np. istnieje już test do badania osób
autystycznych (czy generalnie dzieci mających problemy komunikacyjne, nie będące
wynikiem autyzmu ani niczego ze spektrum), który tym się różni od innych że nie
jest werbalny. Bo autystycy (spektrumowcy etc) z tym mogą mieć problem, przez co
na zwykłym teście dla dzieci normatywnych wypadną dużo gorzej. Ale nie
koniecznie, ja z takimi testami nigdy nie miałam problemu. Ale me było nerdem
stosowanym - opcja biochemiczna. Trochę fizyczna.
Całkowicie normalnym, no... chyba że akurat bawie się w rozbijanie kostek cukru
młotkiem w ciemnym pokoju (błyskają), albo tworzeniem rakiet z coli i
mentosów... A to tylko te rzeczy które można sobie robić w domu, nie w
laboratorium... to co robi się w laboratorium, zostaje w laboratorium. A
przynajmniej zostać tam powinno...

Iwona

---
Avast.

56. Data: 2017-10-16 14:48:51

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> Masz na myśli te wszystkie testy IQ z mensy, stronek internetowych czy "narodowy
> test IQ"?

Nie. Nam na myśli m.in. testy Cattella - ale na twoich kursach o nich nie
było.

> (ciach słowotok)

Nie da się czytać tej twojej wymądrzanki - notatki z dwumiesięcznego kursu
dla pracowników policji mnie nie bawią.

--
XL

57. Data: 2017-10-19 15:15:57

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie. Nam na myśli m.in. testy Cattella - ale na twoich kursach o nich nie
> było.

A nie można było tego napisać od razu? Mam zgadywać o co ci chodzi? W
psychologii jest wiele różnych testów na inteligencje... różnego rodzaju
inteligencje.

> Nie da się czytać tej twojej wymądrzanki - notatki z dwumiesięcznego kursu
> dla pracowników policji mnie nie bawią.

No ja chociaż mam jakieś kursy...

Iwona

---
Avast.

58. Data: 2017-10-19 16:01:20

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:

> A nie można było tego napisać od razu? Mam zgadywać o co ci chodzi? W
> psychologii jest wiele różnych testów na inteligencje... różnego rodzaju
> inteligencje.

No, wiesz, ty wymieniłaś bardzo konkretnie - ,,testy IQ z mensy, stronek

I licencjat! ???

He he :-))

--
XL

59. Data: 2017-10-20 02:54:04

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> No, wiesz, ty wymieniłaś bardzo konkretnie - ,,testy IQ z mensy, stronek
> internetowych czy "narodowy test IQ"" :->

> I licencjat! ???
>
> He he :-))

Nawet Lewandowski też już ma - z biegania :-))

--
XL

60. Data: 2017-10-20 03:18:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

XL <i...@g...pl> wrote:

> Nawet Lewandowski też już ma - z biegania :-))

Własnego 3-D
https://sport.onet.pl/ofsajd/robert-lewandowski-rl9-
droga-do-slawy-zarty-na-temat-pracy/83pb10l

--
XL

Kiszone jabłka.
Orkan.