Powidła.

41. Data: 2017-10-10 16:09:21

Temat: Re: Powidła.
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka pisze:

> Pszeciętna długość życia Ekimosa to 30 lat. Faktycznie muszą być zdrowi jak
> foki.

Przeciętna długość życia foki to 25 lat. Czyli Eskimosowi nawet trochę lepiej.
Z tym że to trzydzieści lat to bywało za czasów Cętkiewiczów. Teraz mimo
wszystko jednak więcej.

--
Jarek

42. Data: 2017-10-10 16:09:26

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Pszeciętna długość życia Ekimosa to 30 lat.

DZISIAJ. Jak się rozpili i żrą fastfudy na zasiłkach.

> Faktycznie muszą być zdrowi jak
> foki.

Byli.

--
XL

43. Data: 2017-10-10 17:01:09

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stokrotka" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

> Pszeciętna długość życia Ekimosa to 30 lat. Faktycznie muszą być zdrowi jak
> foki.

Akurat to jest z 1965. Aktualnie mamy rok 2017 i co prawda nie widzę... ale mam,
2001 rok - 64,4 i 69,9 (odpowiednio panowie i panie). I to mimo faktu że
dziesiątkuje ich alkohol (bo jako Azjaci - dla nich jest on bardziej toksyczny.
Za to nie mają po nim kaca...) i samobójstwa. O wypadkach nie wspominając.
A dane z 1965 zapewne były tak niskie, ze względu na wysoką śmiertelność dzieci
i niemowląt. Dzisiaj Innuici mimo wszystko mają jednak lepszy dostęp do opieki
medycznej (i własne kluby AA).
Generalnie to oni są nieco lepiej przystosowani do tak tłustej i krwawej diety,
ale nie jest to poziom mieszkańców Mediolanu, którzy dzięki pewnej mutacji mogą
żreć fast foody do woli i nic... Mieszkańcy Mediolanu to po prostu banda
mutantów.

Iwona

---
Avast.

44. Data: 2017-10-10 22:40:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przeciętna długość życia foki to 25 lat. Czyli Eskimosowi nawet trochę lepiej.

Równie błędnie możesz traktować długość życia np. muszki owocowej,
pszczoły, kota, człowieka i żółwia z Galapagos - nie można porównywać
wprost długości życia różnych gatunków.

--
XL

45. Data: 2017-10-10 22:52:24

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:
> [...]
> A dane z 1965 zapewne były tak niskie, ze względu na wysoką śmiertelność dzieci

Inuici.

> mimo wszystko mają jednak lepszy dostęp do opieki
> medycznej (i własne kluby AA).

Eskimosi to nie tylko Inuici.

> Generalnie to oni są nieco lepiej przystosowani do tak tłustej i krwawej diety,
> ale nie jest to poziom mieszkańców Mediolanu, którzy dzięki pewnej mutacji mogą
> żreć fast foody do woli i nic...

Tylko że tu nie chodzi o tłuszcz i mięso, lecz o wysokie spożycie
węglowodanów. Eskimosi genetycznie nie są do nich ,,przystosowani" (w
odróżnieniu od Europejczyków) - dlatego po cywilizacyjnie uwarunkowanym
nagłym przejściu na dietę wysokowęglowodanową masowo zapadają na tzw.
choroby cywilizacyjne, które były im praktycznie obce za czasów diety
rybno-foczej.

> Mieszkańcy Mediolanu to po prostu banda
> mutantów.

O, Asperger. Co za dureń, no.

--
XL

46. Data: 2017-10-11 12:23:52

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> mutacji mogą żreć fast foody do woli i nic... Mieszkańcy Mediolanu to po

Bo wtedy to oni uczciwie żyli za kołem podbiegunowym,
a teraz, to tylko tam są w tamte lato.
Poza sezonem letnim wracają do w miarę normalnego życia.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

47. Data: 2017-10-11 12:27:24

Od: stefan <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-10-11 o 12:23, Stokrotka pisze:

> Bo wtedy to oni uczciwie żyli za kołem podbiegunowym,
> a teraz, to tylko tam są w tamte lato.
> Poza sezonem letnim wracają do w miarę normalnego życia.

Mediolańczycy? No taak... :)
pozdr
Stefan

48. Data: 2017-10-11 20:18:21

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:59dd3307$0$15199>>>>> ale pszeciętny człek jest w stanie pszeżyć na zapasie
powideł,

> Inuici.

My bad. Faktycznie są Inuici i Innuici.

> Eskimosi to nie tylko Inuici.

Oczywiście. Są też Innuici :D.

> [...]
> nagłym przejściu na dietę wysokowęglowodanową masowo zapadają na tzw.
> choroby cywilizacyjne, które były im praktycznie obce za czasów diety

W sensie że chcesz nam powiedzieć że prowadziłaś bardzo konkretne badania w
Kanadzie i Grenlandii, z których wynika że mieszkający tam aborygeni wcześniej
nigdy nie chorowali na raka, choroby serca (i związane)? Bo wiesz... byli tacy
co to badali i im raczej wyszło coś wprost przeciwnego.
Zapewne też fakt że teraz ich dieta jest nieco inna wpłynął też na długość
życia.

> O, Asperger. Co za dureń, no.

W sensie że Hans Asperger był durniem? Ty w ogóle wiesz co to jest ten asperger?

To akurat był taki dowcip - istnieje sobie mutacja ApoA-1 Milano, którą wykryto
w 1974 roku u mieszkańców, a jakże Mediolanu. Jest to taka mutacja która pozwala
im jeść tłusto i nie mieć w związku z tym problemów zdrowotnych. I póki co jest
to jedyna grupa ludzi którzy faktycznie zdają się być odporni na dietę
obfitującą tłuszcze. Mieszkańcy Polinezji i aborygeni z Kanady takowej mutacji
nie mają, więc niestety dieta z tłuszczami działa na nich tak jak na innych
ludzi.

Wiesz... ja rozumiem że ty nie umiesz czytać, i ciebie wiele rzeczy przerasta;
ale na serio nie musisz mieć opinii na każdy temat. Ja np. nie znam się na
pogodzie, więc nie dyskutuje z ludźmi na temat komórek burzowych itd.
Na genetyce akurat się znam... niestety dla ciebie...
Mam tylko nadzieje że na gotowaniu jednak się znasz, bo jeśli nie to współczuje
twojej rodzinie...

Iwona

---
Avast.

49. Data: 2017-10-11 20:19:03

Od: "WhiteD" <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "stefan" <s...@w...pl> napisał w wiadomości

> Mediolańczycy? No taak... :)

To by wyjaśniało dlaczego są mutantami :D

Iwona

---
Avast.

50. Data: 2017-10-11 21:19:13

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

WhiteD <...@...pl> wrote:
> [...]
> co to badali i im raczej wyszło coś wprost przeciwnego.
> Zapewne też fakt że teraz ich dieta jest nieco inna wpłynął też na długość

Nie. TWÓJ asperger jest.

--
XL

Kiszone jabłka.