Gęsie cycki

71. Data: 2017-11-16 08:55:13

Temat: Re: Gęsie cycki
Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan stefan napisał:

> Blisko, blisko...
> Jean Paul Andrut - Francuski partyzant, członek Francuskiej Partii
> Komunistycznej i Belgijskiej Federacji Pracowników Górnictwa, bliski
> towarzysz pracy (na tej samej szychcie robili) Edwarda Gierka.
> Nie powinien się uchować :)

Ale to jednak Andrut, nie Andrutow. Od niepamiętnych czasów ludzie
opowiadają sobie, że Dworcow musiał być jakąś znaczącą postacią,
bo ma ulicę w niemal każdym polskim mieście. Na poważnie wziął to
tylko pewien karakowski radny (z partii wiadomej), ktróremu nie
spodonała się ulica Dworcowa i zgłosił oficjalny wniosek o jej
dekomunizację. Nie było to pierwszego kwietnia, naprawdę zdarzają
się tacy ludzie (na tej grupie chyba to nie dziwi).

Jarek

--
-- Szwejku, Jezus Maria, Himmelherrgott, ja was zastrzelę, bydlę jedno,
ośle, kretynie, gówniarzu jeden! Czy można być takim bałwanem?

72. Data: 2017-11-16 09:09:32

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

stefan <s...@w...pl> wrote:

> [...]
> Komunistycznej i Belgijskiej Federacji Pracowników Górnictwa, bliski
> towarzysz pracy (na tej samej szychcie robili) Edwarda Gierka.

Ano nie powinien.

--
XL

73. Data: 2017-11-16 11:29:44

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 15 listopada 2017 23:30:44 UTC+1 użytkownik Animka napisał:
> [...]
nie mistrzowi który wszystko wie najlepiej. To tak na marginesie.

> Symbolem Warszawy jest Syrenka i guzik kogoś powinno obchodzić jaki kto ma symbol w
swoim żołądku.
> Zacznijcie symbolowicze tej grupy jeszcze nazywać ciastkami ulice Warszawy to już
zupełnie wyjdzie żeście kretyni.

> --
> animka

Szło dwóch chłopaków przez pustynię a przed nimi dziewczyna. Patrzyli jak się męczy i
wymyślili jej kolana...

74. Data: 2017-11-16 12:38:02

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie jest tylko ul. Kremowa. Tuż obok ul. Ptysiowej.
> A obok ul. Andrutowa. Ta ostatnia może się nie uchować,
> jeśli się okaże, że Andrutow to był ruski generał.

A u nas są ulice: Czekoladowa, Marcepanowa, Waflowa, Karmelkowa,
Piernikowa... Aż dziw, że tam nie mieszkam.

Ewa

75. Data: 2017-11-16 12:55:17

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

FEniks <x...@p...fm> wrote:

> A u nas są ulice: Czekoladowa, Marcepanowa, Waflowa, Karmelkowa,
> Piernikowa... Aż dziw, że tam nie mieszkam.

U nas w Kielcach BYŁA ul. Koniewa,
,,wyzwoliciela" Kielc.
Cała wojskowa PRL-owska wierchuszka miała tam mieszkania i domy.

--
XL

76. Data: 2017-11-16 14:40:56

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pani Ewa napisała:

> A u nas są ulice: Czekoladowa, Marcepanowa, Waflowa, Karmelkowa,
> Piernikowa... Aż dziw, że tam nie mieszkam.

No tak, Siergiej Nikołajewicz Piernikow, ruski karateka.

https://ru.wikipedia.org/wiki/%D0%9F%D0%B5%D1%80%D0%
BD%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%B2,_%D0%A1%D0%B5%D1%80%D0%B3
%D0%B5%D0%B9_%D0%9D%D0%B8%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D0%B0%D0
%B5%D0%B2%D0%B8%D1%87

Do dekomunizacji.

--
Jarek

77. Data: 2017-11-17 03:11:21

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Na razie jest tylko ul. Kremowa. Tuż obok ul. Ptysiowej.
> A obok ul. Andrutowa. Ta ostatnia może się nie uchować,
> jeśli się okaże, że Andrutow to był ruski generał.

Gdzie te ulice są? Ulica Sezamkowa to mi się kojarzy z programem dla
dzieci-w telewizji.

--
animka

78. Data: 2017-11-17 03:21:07

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-11-16 o 12:38, FEniks pisze:

> A u nas są ulice: Czekoladowa, Marcepanowa, Waflowa, Karmelkowa,
> Piernikowa... Aż dziw, że tam nie mieszkam.

A gdzie mieszkasz? W jakim mieście? Juz lepsze te ulice (a nawet miłe)
niż jakichs partyjniaków.
U nas to jest np. ulica Pory, Makolągwy (nie wiem skąd tą Makolągwę
wytrzasnęli) i inne różne.

--
animka

79. Data: 2017-11-17 16:00:13

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> A gdzie mieszkasz? W jakim mieście? Juz lepsze te ulice
> (a nawet miłe) niż jakichs partyjniaków.
> U nas to jest np. ulica Pory, Makolągwy (nie wiem skąd
> tą Makolągwę wytrzasnęli) i inne różne.

Makolągwa chyba wciąż jest bezpartyjna. I bardzo sympatyczna jako
patronka ulicy, przynajmniej w moim odczuciu. Takie nazwy ulic
lubię najbardziej. Na drugim biegunie są nazwy martyrologiczne.
Mieszkać na ul. Straszliwych Ofiar Okrutnego Drania -- brrr, tego
się ludziom nie robi.

W Warszawie jest ulica Okrzei. Stefana Okrzei. Już ponad dwadziaścia
lat temu jakiś lokalny rajca chciał ją "zdekomunizować". Bo Okrzeja
był socjalistą, jeszcze przed pierwszą wojną. Ale nie za to dostał
ulicę, tylko za zamachnięcie się na carskiego szefa policji. Drania,
więc przemoc niejako uzasadniona. Okrzeję za to powieszono (dziadek
mojej żony w czasie zamachu stał na czatach, też go złapano, ale nic
nie można było udowodnić, więc wypuszczono).

Wspomniany rajca był z tych oszczędnych, więc zaproponował nowego
patrona -- też Okrzeję. I też Stefana, czyli zmiana całkiem bezkosztowa.
Ten drugi Stefan Okrzeja był lotnikiem. Zginął młodo, we wrześniu 1939
roku, w wojnie obronnej. Tylko jednego dekomunizator nie wiedział --
obaj Stefanowie byli rodzonymi braćmi. Nie znali się, bo młodszy urodził
się już po tym, jak starszy został stracony.

Jarek

PS
Poglądów politycznych młodszego Stefana nikt jeszcze nie badał.
Wszystko więc przed nami

--
Kto nie był socjalistą za młodu, ten na starość będzie skurwysynem.

80. Data: 2017-11-17 16:06:43

Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:

> Gdzie te ulice są? Ulica Sezamkowa to mi się kojarzy z programem
> dla dzieci-w telewizji.

Bo też powstała w czasie, kiedy ten program był emitowany
i cieszył się dużywm powodzeniem. W Warszawie jest.

Jarek

--
Żyj chwilą! Chyba, że chwila jest nieprzyjemna,
w takim przypadku zjedz ciasteczko.

Kacze cycki
Dynia po raz enty
Efekt...?