Glaxo reklamuje nikotyne w kolejnej spermerskiej reklamie z Onetu

1. Data: 2000-12-13 17:13:13

Temat: Glaxo reklamuje nikotyne w kolejnej spermerskiej reklamie z Onetu
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Subject:
Zawsze Bez Nikotyny
Date:
Wed, 13 Dec 2000 14:27:27 +0100
From:
"GlaxoWellcome SA" <p...@m...pl>
To:
"=?ISO-8859-2?Q?U=BFytkownicy_onet.poczty?=" <...@...->

W Polsce pali ponad 9 milionów ludzi. Pal? nasi bliscy, przyjaciele, my
sami.
Dla wielu z nas palenie ju? dawno przesta?o byae tylko przyjemno?ci?.

Sluchaj Glaxo i zacznij myslec.
Moi bliscy nie pala
moi przyjeciele nie pala
my sami czyli ja nie pale
dla mnie palenie nigdy nie bylo przyjemnoscia bo nie palilem

ale jak Ty Glaxo palisz, twoi znajomi pala, twoi przyjaciele pala
i ci to sprawia/ sprawialo przyjemnosc
to sie Glaxo wynos ze spermerska reklama.

Juz byla jedna spermerska reklama Onetu, ze wszyscy uzytkownicy
kont to prostytutki, Hivowcy, rozpustnicy skazani na szybki zgon,
teraz ktos piperzy ze wszyscy pala papierosy

Kiedy sie skonczy ta g... reklama
Kiedy nie beda musial wiecej czytac tych spermerskich g... reklam

Sluchaj Glaxo, na swiecie setki tysiecy ludzi choruje na raka
rob wszystko zeby nie rak nie chycil,
bo choruja twoi znajomi, twoi przyjaciele
a w koncu ....

a zlapanie raka juz dawno przestalo byc przyjemnoscia

I sio i won mi z ta spermerska reklama.

Rozpusta juz byla, papierosy juz byly
teraz czekam az Onet rozesle reklame do swoich pijakow, uzytkownikow
kont e-mail poczta.onet.pl

2. Data: 2000-12-13 19:25:17

Od: "Wojtek" <w...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paranoja jest uleczalna. Daj sobie szanse.
Wojtek

3. Data: 2000-12-13 19:25:45

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wojtek wrote:

> Paranoja jest uleczalna. Daj sobie szanse.
Wystarczy ze Bog tobie dal szanse na powrot z otchlani.

4. Data: 2000-12-13 21:12:50

Od: "krys" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jacek D." <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
>Juz byla jedna spermerska reklama Onetu, ze wszyscy uzytkownicy
>kont to prostytutki, Hivowcy, rozpustnicy skazani na szybki zgon,

[ciach]

> Rozpusta juz byla, papierosy juz byly
> teraz czekam az Onet rozesle reklame do swoich pijakow, uzytkownikow
> kont e-mail poczta.onet.pl

No to sie doigrales! PLONK Sam jestes uzytkownikiem konta w Onecie.
Bedziesz siedzial tam razem z faszystami, rasistami i innym pomiotem.
Ciasno tam nie jest, za to towarzystwo...

Uzytkowniczka konta w Onecie, nie zaliczajaca sie do zadnej z grup
wymienionych przez Ciebie.
--

Justyna

5. Data: 2000-12-13 23:16:31

Od: Maja Krężel <o...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek D.

> Rozpusta juz byla, papierosy juz byly
> teraz czekam az Onet rozesle reklame do swoich pijakow, uzytkownikow
> kont e-mail poczta.onet.pl

Wiesz co koles, zmien sobie w koncu konto e-mail i przestan chrzanic po raz
ktorys z kolei o d...e Maryni, bo to naprawde malo kogo tu interesuje.

Majka

6. Data: 2000-12-14 07:25:24

Od: <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tez mnie wkurzyla ta reklama w skrzynce pocztowej, ale co robic, jak sie
zalozylo konto, trzeba znosic.

7. Data: 2000-12-14 08:30:57

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

U?ytkownik Jacek D. <k...@p...onet.pl>
w wiadomooci do grup dyskusyjnych napisa?:...

[....]

> [...]
>
> Kiedy sie skonczy ta g... reklama
> Kiedy nie beda musial wiecej czytac tych spermerskich g... reklam

[.....]

facet facet...
nie pamietasz jak Cie wszyscy zniszczyli za poprzednia 'interwencje'?
Nie miales argumentow
Skonczy sie tak
ze bedziesz jak boukun na innych listach pisal i pisal
a nikt Cie nie bedzie czytal
(o ile nie wyciagnisz wnioskow)
pozdr
Gregg

8. Data: 2000-12-14 11:26:15

Temat: w kolejnej spermerskiej reklamie z Onetu ?
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

a...@p...onet.pl wrote:

> tez mnie wkurzyla ta reklama w skrzynce pocztowej, ale co robic, jak sie
> zalozylo konto, trzeba znosic.

Ale najgorsza jest ta forma, ze ptak s... do swojego gniazda.

Jak Onet moze przyznawac, ze jego uzytkownicy poczty zostali zawiedzeni
wszelkimi plagami ludzkosci.

Bylo ze sa narkomanami, prostytutkami, alfonsami, teraz palaczami

pozostaja jeszcze pijacy, zlodzieje, zabojcy, niewierni, ....

Juz czekam na reklame dla pilajow z Onetu :

"jezeli wypijasz dziennie wiecej niz pol litra i pijesz ty i twoja zona,
to ......

"jezeli okradanie bliznich sprawia ci przyjemnosc i okradles
1-10 osob
11-50 osob
51-200

to zakres wlasciwe

jezeli 1. to masz szanse na powrot do spolecznestwa
jezeli 3 to juz zawiadomilismy prokurature ;)

a dla rolnikow:

"jezeli twoje bydlo ogarnela choroba wscieklych krow to ...

" jezeli podejrzewasz ze twoja zona ma wstydliwa chorobe to ...

9. Data: 2000-12-14 11:29:16

Temat: ..
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> facet facet...
> nie pamietasz jak Cie wszyscy zniszczyli za poprzednia 'interwencje'?
???????
> Nie miales argumentow
???????

> Skonczy sie tak
> ze bedziesz jak boukun na innych listach pisal i pisal
> a nikt Cie nie bedzie czytal
> (o ile nie wyciagnisz wnioskow)
?????

czy naprawde myslisz ze po to sie pisze, zebys ktos czytal ?

Mozesz nie czytac.
Ktos inny przeczyta za 5 lat.

10. Data: 2000-12-14 20:02:42

Od: Kaja <f...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys napisał(a):

> [...]
> Ciasno tam nie jest, za to towarzystwo...
>
> Uzytkowniczka konta w Onecie, nie zaliczajaca sie do zadnej z grup

ROTFL!

Kaja

Rezonas, atomograf
wyniki ob
EGZEMA
pigulki antykoncepcyjne i problemy z nimi zwiazane
Urazy, krwiak po urazie