Glaxo reklamuje nikotyne w kolejnej spermerskiej reklamie z Onetu

11. Data: 2000-12-15 10:36:02

Temat: Re: Glaxo reklamuje nikotyne w kolejnej spermerskiej reklamie z Onetu
Od: "Radek" <r...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kolego!
Jezeli mozna reklamowac wódke, papierosy to dlaczego nie mozna reklamowac
czegos co pomaga zwalczac te nalogi!
Jak myslisz co jest lepsze reklama papierosów czy reklama zybanu?
Sam kiedys palilem duzo papierosów i jak próbowalem zerwac z nalogiem to
niebylo takich srodków ,które by pomagaly to zwalczac.Ciezko jest zucic
palenie.Ciezko jest znalezc motywacje itd.
Mam wielu znajomych,którzy pala papierosy i chcieliby rzucic palenie, nie
sprawia im przyjemnosci palenie papierosów uwazja to za swoja slabosc
Radek

--
Wirtualny serwer WWW? Najpierw go testuję, za darmo. http://rubikon.pl

12. Data: 2000-12-15 12:14:35

Od: "gregg" <g...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Radek <r...@m...pl>
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:...
> Kolego!
[............]
Lepiej uwazaj Radek
Ten Kolega jak mu brakuje argumentow
to odpowiada przekierowujac odpowiedzi (follow up) na pl.test
zeby miec ostatnie slowo
Nie wiem czy nie przesadzam
bo zastosowal to (powyzej) do mnie
ale wydaje mi sie to chamskie
(zreszta - przedtem byla dyskusja o reklamie mailingowej
przeciw AIDSowej i 'Kolega' musial wymieknac...)
pozdr
Gregg

13. Data: 2000-12-15 12:22:01

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Jacek D." <k...@p...onet.pl> napisal w wiadomosci
> Subject:
> Zawsze Bez Nikotyny
> Date:
> Wed, 13 Dec 2000 14:27:27 +0100
> From:
> "GlaxoWellcome SA" <p...@m...pl>
> To:
> "=?ISO-8859-2?Q?U=BFytkownicy_onet.poczty?=" <...@...->
>

> W Polsce pali ponad 9 milionów ludzi. Palą nasi bliscy, przyjaciele, my
> sami.
> Dla wielu z nas palenie już dawno przestało być tylko przyjemnością.
>

> Sluchaj Glaxo i zacznij myslec.

(........................)

alez Ty strasznie przykry jestes....

nic mnie nie obchodzi, ze wk...wiaja Cie reklamy rozsylane na DARMOWE konta
onetu.

innych userow pewnie tez (dowodem posty ponizej).

wiec jesli musisz uzewnetrzniaj sie moze krzyczac o tym pod prysznicem, OK?

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

14. Data: 2000-12-15 15:32:33

Temat: Re: ..
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kolego!
> Jezeli mozna reklamowac wódke, papierosy to dlaczego nie mozna reklamowac
> czegos co pomaga zwalczac te nalogi!
To proste.
Jak nie pale i nie ma nalogu nikotynowego to nie chce aby go ktos
zwalczal.
Jak dobrze spie to nie chce aby mi ktos przepisywal tabletki na spanie.

Jak kobieta nie ma raka piersi, to nie chce aby jej pirs amputowano.

> [...]
> Mam wielu znajomych,którzy pala papierosy i chcieliby rzucic palenie, nie
> sprawia im przyjemnosci palenie papierosów uwazja to za swoja slabosc

Ale ja nie pale, moi znajomi nie pala, a jak spotykam kogos kto pali i
kop[ci to uciekam.

15. Data: 2000-12-15 15:33:52

Temat: .
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie wiem czy nie przesadzam
> bo zastosowal to (powyzej) do mnie
> ale wydaje mi sie to chamskie

czemu chamskie.
na chamskie zagrywki to jest skuteczne

> (zreszta - przedtem byla dyskusja o reklamie mailingowej
> przeciw AIDSowej i 'Kolega' musial wymieknac...)
chyba tobie wymiekl

16. Data: 2000-12-16 17:55:58

Od: tomek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 13 Dec 2000 18:13:13 +0100, "Jacek D."
<k...@p...onet.pl> wrote:

[...]
>my sami czyli ja nie pale
[...]
A ilu Was jest ?? ;->
Tomek
t...@p...com
t...@p...onet.pl

17. Data: 2000-12-16 21:11:30

Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

tomek wrote:

> On Wed, 13 Dec 2000 18:13:13 +0100, "Jacek D."
> <k...@p...onet.pl> wrote:
>
> [...]
> [...]
> A ilu Was jest ?? ;->

Wedlug reklamodawcy - wiecej niz jeden

"W Polsce pali ponad 9 milionów ludzi. Pal? nasi bliscy, przyjaciele,
my sami."
^^^^^^^^^

Raz jeszcze.

My sami nie palimy, ani sami my nie palimy , ani ja sam nie pale, anie
sam ja nie pale, bo nie pale razem ani z osobna,
po prostu nie pale.
I nie chce aby mi ktos wmawial ze pale i wciagal mnie do nalogu.

Jak okrutna jest tresc reklamy to widac zamieniajac papierosy na
narkotyki

"W Polsce bierze narkotyki .....ludzi. Pala trawke nasi bliscy,
przyjaciele, my sami".

Czy zrozumienie dla mojego slusznego oburzenia ta insynuujaca reklama
jest teraz wyrazne ?

18. Data: 2000-12-16 21:29:58

Od: tomek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 16 Dec 2000 22:11:30 +0100, "Jacek D."
<k...@p...onet.pl> wrote:

>My sami nie palimy, ani sami my nie palimy , ani ja sam nie pale, anie
>sam ja nie pale, bo nie pale razem ani z osobna,
>po prostu nie pale.

Oj, nie to mia?em na myœli, jeno to, ?e piszesz o Sobie w liczbie
mnogiej, i to na medycyn? :-)
Tomek
t...@p...com
t...@p...onet.pl

19. Data: 2000-12-16 23:04:34

Temat: Re: Glaxo
Od: "Jacek D." <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, nie to mia?em na myœli, jeno to, ?e piszesz o Sobie w liczbie
> mnogiej, i to na medycyn? :-)

Bo taka byla tresc reklamy:

"W Polsce pali ponad 9 milionów ludzi. Pal? nasi bliscy, przyjaciele, my
sami." ....

Dlatego im odpisalem, ze my sami nie palimy, ani sami, ani razem, ani z
osobna ze mna w udziale, bo ja nie pale
i nie chce czytac reklamy papierosow
mowiacej ze
" w Polsce pali juz ponad 9 milionow ludzi."

Nawet jak mi napisza ze pala juz wszyscy poza mna,
to i tak nie zaczne palic.

20. Data: 2000-12-16 23:31:47

Od: tomek <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 17 Dec 2000 00:04:34 +0100, "Jacek D."
<k...@p...onet.pl> wrote:

>Nawet jak mi napisza ze pala juz wszyscy poza mna,
>to i tak nie zaczne palic.

"Czy Œwiat si? wiele zmieni
gdy z m?odych gniewnych wyrosn?
Starzy wkurwieni ?"
Jonasz Kofta.
Tomek
t...@p...com
t...@p...onet.pl

Rezonas, atomograf
wyniki ob
EGZEMA
pigulki antykoncepcyjne i problemy z nimi zwiazane
Urazy, krwiak po urazie