Re: Gliwice - fryzjer i kosmetyczka

From: "Hanka Skwarczyńska" <a...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: Gliwice - fryzjer i kosmetyczka
Date: Wed, 31 Jul 2002 09:00:39 +0200

Użytkownik "Agnieszka Krysiak" <p...@p...tukan.pl> napisał
w wiadomości news:rgkdkuo2tipi84bicaa073j4tdh9cjj6sn@4ax.com...
> [...]
> Więc tak, ja ze wsi obok, ale swego czasu chwaliłam sobie
wizyty w
> salonie fryzjerskim na Zwycięstwa mniej więcej naprzeciwko
tego
> piętrowego domu towarowego, nie pamiętam nazwy niestety.

Jata Studio? Testowałam, nawet wyglądałam jak człowiek i nawet
udało mi się przekonać panią do nieużycia lakieru, ale inwencji
to pani nadmiernej nie miała, no i kombinat to straszny.

> Ostatnio chodziłam w Zabrzu do Trendy, na Dworcowej, polecam.
Ale to
> głównie jeśli chodzi o scinanie, bo nie farbowałam u nich.

Jak będę w Zabrzu to spróbuję, Trendy w Gliwicach było całkiem
całkiem (tylko wtedy jeszcze nie wiedziałam, że nawet jeśli
lakieru użyje siła wykwalifikowana, to efekt i tak będzie
żałosny).

Hanka Skwarczyńska
i kotek Behemotek
a...@w...pl