Re: Globkowi :-)

Data: 2010-01-05 19:10:38
Temat: Re: Globkowi :-)
Od: "cbnet" <c...@n...pl>

Sny są emanacją emocji odrzucanych przez psychikę, niejako
nieprzepracowanych.
Są czymś w rodzaju wyładowań, przepęć, czy zwarć w strukturze
emocjonalnej śniącego.

W tym sensie właściwie nie powinieneś mieć koszmarów, gdyż
[teoretycznie] nie kumulujesz potencjału negatywnych emocji.

W jaki sposób wg ciebie wytwarzają się negatywne emocje?
Czy są produktem ubocznym bezradności?

--
CB

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

Czasem tak czasem nie, a o ci ci chodzi
[...]
Trzeba kochać swój gniew, a gniew w naszym
katolickim społeczeństwie jest czymś zły , okazanie uczuć jest czymś
złym, dlatego oni wszystkich tak mordują.