Re: Globkowi :-)

Data: 2010-01-05 22:23:13
Temat: Re: Globkowi :-)
Od: XL <i...@g...pl>

Dnia Tue, 5 Jan 2010 21:14:16 +0000 (UTC), glob napisał(a):

> Tak kochana a kto przekonuje i bojkotuje orkiestrę, = katole

Nic nie wiem o katolickim bojkocie. Gdzie, co, jak? Widzę dzieci moich
katolickich przyjaciół zbierające do skarbonek pieniądze pod kosciołem.

> i co się dzieje, jakieś dziecko zapłaci za waszą nienawiść,

Nie za naszą nienawiść, lecz za niedowład państwa w organizowaniu i
finansowaniu leczenia obywateli. Ogólnie - za źle funkcjonującą i kulawą
służbę zdrowia, z powodu czego obywatele muszą "samopomocować" się doraźnie
w postaci datków na Orkiestrę.

> no oglądacie grzeczne bajeczki i nie potraficie zasymilować emocji gniewu, bo te
emocję są w was, ale wy je wypieracie , tak jakby pod dywanik schowanie likwidowało
je i jest to przyczna waszych skręconych nienawiścią pysków. ZA
> co płacą dzieci, na klapsach były badania wrzucane, dlaczego mamy przemoc, i tylko
katole są tak chore aby nienawidzieć dzieci.

Pleciesz czypoczy. Mieszasz gniew i przemoc oraz nienawiść z klapsami,
klapsy to tradycja wychowawcza naszej kultury.
Jak robienie herbaty przez gejsze w Japonii.
Generalizujesz aż po szczyt absurdu.

> Ty mi lepiej wymień czego wy nie nienawidzicie to będzie ci łatwiej.

Ty mi lepiej wymień co Ty kochasz to będzie ci łatwiej.

--

Ikselka.