Głodówka odchudzająca

11. Data: 2008-12-23 10:49:30

Temat: Re: Głodówka odchudzająca
Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz" <g...@t...net.pl> napisał w wiadomości
news:op.umib5zkeuv5flf@grz.mojebambino.local...
> [...]
> na temat głodówki przeczytałem m.inn. na stronach www.glodowka.pl, piszą tam,
> że przed głodówką trzeba się przygotować - im dłuższa ma być głodówka tym
> więcej przygotowań - chodzi o zaprzestanie na co najmniej 2 tyg. przed,
> spożywania mięsa, słodyczy na rzecz warzyw i owoców.
> no i oczywiście piszą także o zastosowaniu lewatywy jako zapobieżenie
> wchłaniania szkodliwych substancji w jelitach.
> Jangr - czy przygotowywałeś się w ten sposób i skąd wiesz o tej metodzie z
> solą gorzką - chcę się przekonać czy to bezpieczne.

Miałem taką książeczkę nt głodówek. Z tą solą gorzką to żaden problem. Tam
zalecano ciut więcej, ale ja ograniczyłem do 1 opak. i zadziałało.
Żadnych wcześniejszych przygotowań. Zrobiłem to znienacka, zachęcony
informacjami w tej książeczce. Już teraz nie pamiętam, jaki to był tytuł.
Na pewno gdzieś jeszcze ją mam. Może znajdę. To napiszę.
A czy to jest bezpieczne? Nie wiem, do jakiego stopnia. Każdy musi takie ryzyko
wziąć na siebie. Ja tak zrobiłem. Gdyby mi się coś stało, białbym pretensję
wyłącznie do siebie. To coś jak np. wspinaczka wysokogórska. Ryzyko jest, ale
wyprawy organizowane są stale.
Ja Ciebie też nie zachęcam. Pytałeś, to odpowiedziałem, zgodnie z prawdą.
Decyzja i ryzyko należy do Ciebie.

12. Data: 2008-12-27 11:06:31

Od: "Orion1410" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam,
> czy ktoś z szanownych grupowiczów wie coś na temat lub/i stosował głodówkę
> jako sposób na zrzucenie paru kilogramów?

Wiele cennych uwag dostarczą ci byli więźniowie KL Auschwitz.
Możesz też porozmawiać z głodującymi dziećmi w Afryce lub w Indiach.

> interesuje mnie czy mogę zaplanować sobie głodówkę (np.5-cio dniową) i
> normalnie funkcjonować w pracy czy lepiej wziąść -

piszemy wziąć! Bykom stop!

> wolne.
> Prace mam siedzącą - 8g. przy komputerze ale bardzo intensywnie - cały
> czas coś przeliczam mailuję telefonuje itd.

Lepiej zacznij uprawiać jakiś sport.

pzdr

13. Data: 2008-12-27 11:40:34

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Orion1410" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
> piszemy wziąć! Bykom stop!

Poprawianie byków za to jeszcze większa wioha ;)

--
"Wegetarianie nie jedza roslin z potrzeby, lecz z wyboru. Wlasnie
dlatego, ze brak dowodow na potrzebe jedzenia miesa."

14. Data: 2008-12-27 12:12:23

Od: "Orion1410" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Orion1410" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
>
> Poprawianie byków za to jeszcze większa wioha ;)

Pani od polskiego cię biła?

15. Data: 2008-12-27 13:06:03

Od: "slawek" <s...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "slawek" <s...@b...pl> napisał w wiadomości

> Pani od polskiego cię biła?

Nie ;P ale może poczytaj netykiete ??

P.S.
i uważaj bo teraz kazdy będzie sprawdzał twoje posty ;) no chyba że ty nigdy
nie popełniasz ??

--
Slawek

16. Data: 2008-12-27 18:03:46

Od: "Orion1410" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Orion1410" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie ;P ale może poczytaj netykiete ??

Zwróciłem małą uwagę, a ty się czepiasz nie wiadomo czego. A w ogóle to NTG.

> P.S.
> i uważaj bo teraz kazdy będzie sprawdzał twoje posty ;) no chyba że ty
> nigdy nie popełniasz ??

sprawdzaj sobie:))

17. Data: 2008-12-27 19:23:49

Od: "slawek" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zwróciłem małą uwagę, a ty się czepiasz nie wiadomo czego. A w ogóle to
> NTG.

To nastepnym razem nie zaczynaj tematów NTG ;)

--
Slawek

18. Data: 2009-01-20 16:07:11

Od: radek <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 15 Dec 2008 08:30:52 +0100, januszek napisał(a):

> Metoda, którą opisujesz ma taką samą skuteczność jak modlitwa ;P

jeżeli w twoim przypadku modlitwa jest nieskuteczna, to pewnie źle się
modlisz

Dieta 2.0
proszę POczytać
Czy szpik z kosci wolowych jest niebezpieczny??
DO - skad ta nagonka i zacietrzewienie
Waga dostosowana do wzrostu może i względem nauki jest idealna lecz nie zawsze.