Re: Głowica baterii kuchennej 28mm vs. 35mm

From: m4rkiz <m...@m...od.wujka.na.g.com>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: Głowica baterii kuchennej 28mm vs. 35mm
Date: Tue, 24 Nov 2020 20:34:12 +0100

On 2020-11-22 20:21, ąćęłńóśźż wrote:
> Opisz, czy ruchy tej rączki są ergonomiczne, bo mnie już samo jej położenie
odstręcza.

mi odpowiadają, mam zamontowane rączką do przodu i jest ok

> Generalnie uważam że najlepiej jeśli wszystkie baterie w domu są takie same
(system, położenie pokręteł), wówczas obsługujesz w
> ciemno.

e tam, w poprzednim mieszkaniu miałem dwie baterie z ciepłą z prawej,
dwie z ciepłą z lewej i po roku nawet tego nie zauważałem ;)

> Co do gwarancji Ikea daje 10 lat.

miałem ikeową z wyciąganą wylewką, ale raz że wyciągała się słabo, po
laniu zimnej wody wkładała się równie słabo bo wąż twardniał, a do tego
był niewymienny więc sobie odpuściłem...

> Przy czym u mnie najbardziej niezawodnie działają 20-letnie baterie z Praktikera po
99 złotych (tańszych wtedy nie było), kompletnie
> nic przy nich nie robiłem przez te lata, a kupowałem "no na razie na rok-dwa, są
inne wydatki"

niestety teraz najtańsze baterie działają dwa lata a potem pęka wylewka
(zrobiona z mosiądzu grubości kartki papieru) - miałem coś takiego na
zlewie w firmie z założeniem że żadna różnica bo i tak się mało używa...