Gmo zmienia funkcje narządów.

141. Data: 2013-04-08 11:02:19

Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2013 12:25:15 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Fragile" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> A moze byc na klozetce? Wolalbym sie zamknac w kabince, mniej krepujace
> bedze...

Proszę bardzo. Panowie na lewo. Kulczyk w recepcji, ale zamek zepsuty.

M.

142. Data: 2013-04-08 11:04:32

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2013 13:02:19 +0200, Fragile napisał(a):

> Proszę bardzo. Panowie na lewo. Kulczyk

Tfu, kluczyk :)

> w recepcji, ale zamek zepsuty.

Ano.

M.

143. Data: 2013-04-08 11:05:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Apr 2013 10:11:27 +0200, wolim napisał(a):

> A od kiedy to antybiotyk działa na wirusa? Ja tam lekarzem nie jestem,
> ale całe życie powtarzali mi, że antybiotyk to raczej na bakterie...

Przeczytałes tylko kawałek, a i tego nie rozumiesz. Po co te antybiotyki
tutaj? - na pewno nie dla zabijania wirusa, tylko zmodyfikowanych
organizmów - zapewne chodzi o bakterie, bo to na nich się pracuje. Wynika
to zresztą wprost z dalszej treści, no ale to trzeba byłoby przeczytać i co
gorsza równocześnie zrozumieć. Zacznę od okreslenia bakterii, bo to o nich
mowa, one sa modyfikowane za pośrednictwem wirusa:

"Bakterie (łac. bacteria, od gr. bakterion - pałeczka) - grupa
mikroorganizmów, stanowiących osobne królestwo. Są to jednokomórkowce lub
zespoły komórek o budowie prokariotycznej." (Wiki)

Teraz tekst:

" (...)zwierząt. W tym celu wykorzystywane są [tzn jako promotory i
wektory - nośniki obcych genów wprowadzanych do genomu gospodarza - p. XL]
agresywne wirusy, jak wirus mięsaka Rousa. W przebiegu procesu tylko nikła
część organizmów [BAKTERII, nie wirusów - p. XL] ulega modyfikacji i dla
ich oddzielenia od niezmodyfikowanej reszty wszystkie poddaje się działaniu
antybiotyków, w tym należących do grup stosowanych w lecznictwie,
jak aminoglikozydy lub tetracykliny.Przeżywają tylko te _konstrukty
genetyczne_ [BAKTERIE, nie wirusy - p. XL], które wyposażono w markerowe
geny oporności na antybiotyki. Z rakotwórczych wirusów [a raczej pod
wpływem materiału genetycznego przez nie wprowadzonego - p. XL] mogą
powstać nowe zarazki [nowe BAKTERIE - p. XL] o nie dających się
przewidzieć losach, a zmodyfikowane organizmy [BAKTERIE, nie wirusy - p.
XL] mogą przenieść
antybiotykooporność na ludzi, zwierzęta i rośliny.(...)"

Wirusy są tutaj nośnikami materiału genetycznego. Antybiotyk działa
(zabijając lub nie) na wszystkie POWSTAŁE KONSTRUKTY GENETYCZNE, czyli
zmodyfikowane genetycznie przez wirusy bakterie.

Przeżywają tylko te zmodyfikowane przez wirusy BAKTERIE, które są
wyposażone w markerowe geny oporności na antybiotyki.

144. Data: 2013-04-08 11:06:58

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Apr 2013 12:09:27 +0200, Honza napisał(a):

> jesli tak dobrze trawi DNA skad tyle wsieklych krow karmionych maczka
> kostna ? przeciez to bylo tylko białko.

Poszukaj sobie o PRIONACH, to zrozumiesz.

145. Data: 2013-04-08 11:07:17

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Apr 2013 12:18:24 +0200, Zansibar napisał(a):

> No właśnie ;-) DNA to nie białko ;-)

Hint: PRION

146. Data: 2013-04-08 11:19:17

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tfu, kluczyk :)

Eno. Z Kulczykiem bylo lepiej.

147. Data: 2013-04-08 11:31:27

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

Dnia pięknego Mon, 08 Apr 2013 13:06:58 +0200 osobnik zwany Ikselka
napisał:

> Poszukaj sobie o PRIONACH, to zrozumiesz.

pisz lepiej o gotowaniu bo to robisz fajnie.
Poza tym podkładasz się co chwila

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

148. Data: 2013-04-08 11:50:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 Apr 2013 11:31:27 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> pisz lepiej o gotowaniu bo to robisz fajnie.
> Poza tym podkładasz się co chwila

Ale już wiesz, co to są priony?

149. Data: 2013-04-08 11:57:10

Od: Zansibar <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-04-08 13:07, Ikselka pisze:

> Hint: PRION

A to do mnie?
To wg Ciebie czym jest prion jeśli nie białkiem?
Toż napisałem, że sprawa dotyczy łatwego trawienia DNA i RNA, a
wplatanie tu nagle białek nie za bardzo ma sens.
"Hint" rozmowa była o miRNA ;-)

150. Data: 2013-04-08 12:03:15

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 08 Apr 2013 13:57:10 +0200, Zansibar napisał(a):

> [...]
> Toż napisałem, że sprawa dotyczy łatwego trawienia DNA i RNA, a
> wplatanie tu nagle białek nie za bardzo ma sens.

PRION odnosił się nie do ROZMOAWY, ale do wsciekłych krów.
Tak, jest białkiem. Opornym na wszelką dostępną (zwykłymi środkami, w tym w
układzie trawiennym) denaturację.

Najcenniejsza relikwia katolicka.
Agresja to błąd percepcji
Panika -najgorsza zaraza świata finansów
Pieniadz uzaleznia. Trzeba go zdelegalizowac.
System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy