Gmo zmienia funkcje narządów.

11. Data: 2013-04-06 21:57:01

Temat: Re: Gmo zmienia funkcje narządów.
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:49:44 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> O drugi debil, który nie wie że człowiek ma system trawienny i myśli
> że jak zje dzika , to zacznie po lasach ryć.

Posłuchaj programu i zapamietaj go, a MOŻE za jakie 20 lat zrozumiesz, że
chodzi tutaj o POKONYWANIE BARIERY TRAWIENNEJ PRZEZ MIKRORNA i wszczepianie
się go do narządów.

RNA - kwas rybonukleinowy, a mikroRNA to
http://pl.wikipedia.org/wiki/MiRNA i własnie mikroRNA jest w stanie
przetrwać trawienie i jest rozprowadzany do komórek narządów!

12. Data: 2013-04-06 21:57:18

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 23:49, masti <g...@t...hell> wrote:

> nie tylko nie umiesz cytować to jeszcze nie rozumiesz tego co czytasz
>
> --
> mst <at> gazeta <.> pl
> "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?
> -Wiem co mówię, to grunt zabija!" T.Pratchett

zjesz to rogi ci wyrosną. Pieknie rozumiesz co to system trawienia,
czyli człowiek nie posiada trawienia, według takiego przygłupa, po
zjedzeniu krowy sroi na pastwisku i robi muuuuuu.

13. Data: 2013-04-06 21:58:48

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:52:56 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> Rozumiem że ty nie trawisz i jak krowę zjesz, po zjedzeniu krowy
> zaczynasz mleko dawać, a gdy zjesz rosół jajka znosisz? Bo tak
> piszesz, więc co mam płakać czy się śmiać nad Ikselką.?

Jesteś tak tępy, ze ustawa nie przewiduje, abyś mógł zrozumieć, czym jest
mikroRNA i ze nic tu nie ma o trangenice.

14. Data: 2013-04-06 21:59:49

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 23:57, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
>
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

No nawiedzona tylko psa nie zjedz, bo pokana twój system trawienia i
zaczniesz robić na dywan i podszczekiwać że na spacerek chcesz.

15. Data: 2013-04-06 22:02:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Apr 2013 14:59:49 -0700 (PDT), glob napisał(a):

> No nawiedzona tylko psa nie zjedz, bo pokana twój system trawienia i
> zaczniesz robić na dywan i podszczekiwać że na spacerek chcesz.

Wiesz co? Jesteś jednym z ludzi, którzy na pewnym poziomie przyswajania
wiedzy mają blok percepcyjny nie do przeskoczenia - i nic z tym nie da się
zrobić, bo po prpstu tacy są. 19 lat uczyłam dzieci i niektóre niestety to
miały. Takie dzieci zapewne znajdą satysfakcję życiową w innych dziedzinach
niż nauka, tak samo i ty.

16. Data: 2013-04-06 22:05:31

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 6 Kwi, 23:58, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> Jesteś tak tępy, ze ustawa nie przewiduje, abyś mógł zrozumieć, czym jest
> mikroRNA i ze nic tu nie ma o trangenice.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

Po zjedzenia koguta piejesz nad ranem zwisając z ogrodzenia?

17. Data: 2013-04-06 22:06:30

Od: outside <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Kwi, 00:02, Ikselka <i...@g...pl> wrote:

> [...]
> niż nauka, tak samo i ty.
> --
> XL  "Nie należy mylić prawdy z opinią większości."  Jean Cocteau

No jeśli miałczysz po zjedzeniu kota, to ci nieźle zdeflorowało
percepcje.

18. Data: 2013-04-06 22:11:41

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

i od tego DNA i RNA wyrośnie ci 3 ucho?

19. Data: 2013-04-06 22:12:18

Od: masti <g...@t...hell> szukaj wiadomości tego autora

20. Data: 2013-04-06 22:15:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 6 Apr 2013 22:11:41 +0000 (UTC), masti napisał(a):

> i od tego DNA i RNA wyrośnie ci 3 ucho?

Nie, ale istniejące może zacząć słyszeć ultradźwięki :->

Najcenniejsza relikwia katolicka.
Agresja to błąd percepcji
Panika -najgorsza zaraza świata finansów
Pieniadz uzaleznia. Trzeba go zdelegalizowac.
System binarny (dwustanowy) a rozważania o przemocy