Gofry - ciasto?

1. Data: 2002-12-29 18:53:37

Temat: Gofry - ciasto?
Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

2912.002
--------------

Witam!

Święta, święta i po... Jeszcze objedzony światecznymi
pysznościami postanowiłem zrobić sobie gofry. Lekkie, najlepiej z
obciążającym je sporym dodatkiem pysznej bitej śmietany. Na szczęście
dostęp do gofrownicy mam. Ciasto zrobiłem takie jak na naleśniki
(dodałem tylko trochę cukru waniliowego i proszku do pieczenia, żeby
rosły). Ale może istnieje w sieci albo w Waszych notatkach jakiś dobry,
sprawdzony przepis na ciasto gofrowe? Bo mnie wychodzą trochę zbyt
mokre, chrupią tylko z wierzchu nawet pomimo długiego ich wypiekania. Z
góry pięknie dziękuję za porady w tej kwestii.

Z poważaniem
PZ

--
Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy.

1. Data: 2002-12-29 19:52:40

Temat: Re: Gofry - ciasto?
Od: "alla" <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
A nie wolalbys zrobic sobie pizzy?
Alla

1. Data: 2002-12-29 20:38:33

Od: "Entity R." <n...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik alla napisał:
> Witam!
> A nie wolalbys zrobic sobie pizzy?
> Alla

a Ty moze wreszcie zaczelabys odpowiadac pod cytatem

Encja

1. Data: 2002-12-30 08:08:18

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Witaj
Tutaj masz kilka przepisów-poeksperymentuj! :-)
http://www.bytow.pl/kuchnia/all_g.htm

Pozdrawiam, Iwona

1. Data: 2002-12-30 12:34:09

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl30 Dec 2002 09:08:18 +0100
<6...@n...onet.pl> wrote:

> Witaj
> Tutaj masz kilka przepisów-poeksperymentuj! :-)
> http://www.bytow.pl/kuchnia/all_g.htm

Dziękuję pięknie, zaraz zajrzę pod podany przez Ciebie adres.

Z poważaniem
PZ

--
Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy.

1. Data: 2002-12-30 12:34:28

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

allaSun, 29 Dec 2002 20:52:40 +0100 <aunk3s$lgn$1@news.tpi.pl> wrote:

> Witam!
> A nie wolalbys zrobic sobie pizzy?

Nie.

Z poważaniem
PZ

--
Już samo zdrowie jest zwycięstwem

1. Data: 2002-12-30 12:48:49

Od: i...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Dziękuję pięknie, zaraz zajrzę pod podany przez Ciebie adres.

Nie ma za co! aleś mi narobił ochoty na gofry! szkoda, że nie mam gofrownicy -
muszę czekać do swoich urodzin ;-) Potem to już chyba codziennie będę gofry
smażyć! uwieeeeelbiam

Pozdrowionka, Iwona

1. Data: 2002-12-30 13:30:09

Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl> szukaj wiadomości tego autora

i...@p...onet.pl30 Dec 2002 13:48:49 +0100
<6...@n...onet.pl> wrote:

> Nie ma za co! aleś mi narobił ochoty na gofry! szkoda, że nie mam gofrownicy -

Ja też nie mam, ale moja znajoma ma od niedawna gofrownicę... i mnie na
głowie ;-)

> muszę czekać do swoich urodzin ;-) Potem to już chyba codziennie będę gofry
> smażyć! uwieeeeelbiam

Najbardziej mi smakowały z powidłami "brzoskwinia z marakują" (czy jakoś
tak) i bitą śmietaną... mniam, mniam... :-)

Z poważaniem
PZ

--
Pan Bóg stworzył jedzenie, a diabeł kucharzy.

1. Data: 2002-12-30 14:47:02

Od: "alla" <a...@w...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Entity R." <n...@n...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> a Ty moze wreszcie zaczelabys odpowiadac pod cytatem
>
> Encja
Witam!
Dziekuje serdecznie za zwrocenie uwagi.
Wreszcie ktos uprzejmie mi ja zwrocil.
Tak kulturalnego sposobu zwrocenia uwagi nie spotkalem w swoim 40- letnim
zyciu.
Czlowiek naucza innych , sam sie uczy i...glupim umiera.
Alla

1. Data: 2002-12-30 18:48:37

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>zyciu.
>Czlowiek naucza innych , sam sie uczy i...glupim umiera.

no bo, widzisz, tu czasem nawet kurturarne ludzie bywajom, no
nie?

Trys
K.T. - starannie opakowana

Trujące grzyby
2003
Ciasto z Dyni.
kilka uwag na temat wigilijnego karpia ....
piekarnik