Goła du..

1. Data: 2001-07-03 09:26:32

Temat: Goła du..
Od: "Krzysztof Rozmus" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W niedzielnym odcinku Ekspedycji w TVN zostal wyeliminowany Olgierd.
Pisze o tym tylko dlatego, ze wiaze sie z tym pewne pytanie.
Olo wylecial glownie dzieki glosom kobiet, ktorych
zazenowalo i zbulwersowalo jego zachowanie podczas kapieli w lesie (po 3
dniach nie mycia sie w ogole).
Krotko mowiac facet zdjal gacie i pokazal swoje 4 litery.
Mnie osobiscie dziwi "szok" jaki przezyla czesc uczestniczek, bo
po pierwsze, zwazywszy na ich wiek, widok meskiego tylu nie mogl byc im obcy
po drugie byly to panie z typu tych, ktore np. na plazy raczej nie nosza
majtek z dlugimi nogawkami.
Dla mnie sytuacja nalezy raczej do komicznych.
A jakie sa Wasze odczucia ? Skad ten "szok" ?

KR

1. Data: 2001-07-03 09:42:17

Temat: Re: Goła du..
Od: "Joanna Popieluch" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Skad ten "szok" ?

To nie szok poczuli wszyscy zagrożenie i będą teraz eliminować nie tych
których nie lubią ale tych którzy w jakimś stopniu stanowią zagrożenie. Nie
mówię tu o gołej dupie, ale Olo raczej należał do osób odważnych i nie
panikował bez powodu. Ten incydent był tylko pretekstem do wyeliminowania go
z grupy. Czyli - NIE WYCHYLAJ SIĘ - a przetrwasz.
Asiula.

1. Data: 2001-07-03 09:45:49

Od: "Krzysztof Rozmus" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie nie wydaje mi sie zeby to byl tylko pretekst.
Olo wczesniej zebral wysokie noty, a taki czlowiek mogl naprawde przydac sie
grupie.
Poza tym te kobiety naprawde byly wzburzone.

KR

1. Data: 2001-07-03 10:23:40

Od: "Aversa" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Rozmus" <> Wlasnie nie wydaje mi sie zeby to byl tylko
> [...]
sie
> grupie.
> Poza tym te kobiety naprawde byly wzburzone.

Hmmm... Nie widziałam co prawda tej sytuacji, ale z tego, co przeczytałam na
grupie dyskusyjnej Ekspedycji, chodziło o to, że zrobił to jak jakiś
ekshibicjonista (lub cham), a nie dyskretnie. Ja przynajmniej, gdybym
chciała się umyć w takich warunkach, powiedziałabym o tym grupie i poprosiła
o to, by mi nie przeszkadzano (odeszłabym w ustronne miejsce). Ewentualnie
kąpałabym się w towarzystwie kobiet, a nie zrzuciła ciuchy w obecności i bez
zgody całej grupy. Ja również poczułabym się urażona gdyby jakiś facet bez
pytania wywalał przede mną na wierzch swoje narządy płciowe.
:-(
Pozdry,
A.

1. Data: 2001-07-03 11:53:49

Od: "Joanna Popieluch" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

chodziło o to, że zrobił to jak jakiś
> ekshibicjonista (lub cham), a nie dyskretnie.
Zgadzam się co do tego stwierdzenia, chodziło pewnie o to że nago zaczął
skakać jak małpa. Mógł tak sie powygłupiać mając na sobie majty a nie z
fujarą na wierzchu, ewentualnie dyskretnie w "kącie". Wtedy dziewczyny nie
czułyby sie urażone.
Asiula

1. Data: 2001-07-03 12:39:39

Od: "Tomfa" <s...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

fujarą na wierzchu, ewentualnie dyskretnie w "kącie". Wtedy dziewczyny nie
| czułyby sie urażone.

Czym!? Czym urażone? Członkiem, penisem, fujarą, "narządem płciowym",
"narzędziem", fiutkiem, pałą? Czy wyście dziewczyny zupełnie już
pogłupiały?!!

Może takie prezentowanie nie jest czymś super miłym, szczególnie dla
drugiego faceta, bo i co to za przyjemność - ale ... urażone?! bez jaj :)
dziewuchy!

Tomfa

1. Data: 2001-07-03 12:50:09

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomfa" <s...@k...net.pl> napisał w wiadomości
> Może takie prezentowanie nie jest czymś super miłym, szczególnie dla
> drugiego faceta, bo i co to za przyjemność - ale ... urażone?! bez jaj :)
> dziewuchy!

Nie widzialam tego programu, troche szkoda :))))))
Skakajace fujary w telewizji sa troche mniej szokujace jak na zywo ;-)
Eva

1. Data: 2001-07-03 13:14:06

Od: "Joanna Popieluch" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czym!? Czym urażone? Członkiem, penisem, fujarą, "narządem płciowym",
> "narzędziem", fiutkiem, pałą? Czy wyście dziewczyny zupełnie już
> pogłupiały?!!

A czym się tu zachwycać jak stary facet biega (a właściwie skacze jak pajac)
obnażony po trawie, żeby jeszcze był atrakcyjny to może... można popatrzeć
ale tak to tylko obleśny niesmak. Każda z tych babek ma faceta i nie musi
oglądać cudzego pałasa.

1. Data: 2001-07-03 13:45:33

Od: "Aversa" <a...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> Może takie prezentowanie nie jest czymś super miłym, szczególnie dla
> drugiego faceta, bo i co to za przyjemność - ale ... urażone?! bez jaj :)

Ciekawe, czy jak byś była (był?) na wycieczce i jakiś facet by Ci przed
oczami fujarą machał to byś była uradowana? Mnie na ten przykład machanie
fujarą obcego (bądź co bądź) faceta by uraziło i koniec! Nie wspominając już
o wątpliwych walorach estetycznych tego pana...
Pozdry,
A.

1. Data: 2001-07-03 13:56:44

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aversa" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
> fujarą obcego (bądź co bądź) faceta by uraziło i koniec! Nie wspominając już
> o wątpliwych walorach estetycznych tego pana...

No estetyczne to TO niejest:)
E.

Malzenstwo instytucja dla kobiet
poszukuje...