Gołąbki w liściach botwinki

41. Data: 2017-05-25 22:30:16

Temat: Re: Gołąbki w liściach botwinki
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-05-25 16:39, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> W supermarketach są niewyrośnięte buraki.

A Ty ciągle o tej ćwikle...

42. Data: 2017-05-26 21:43:47

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A Ty ciągle o tej ćwikle...

> Z supermarketu.

Aha.

> Z supermarketu.

Aha.

> Z supermarketu.

Aha.

> Z supermarketu.

Aha.

> Z supermarketu.

Aha.

> Z supermarketu.

Aha.

racja panie Jarosławie, racja panie

43. Data: 2017-05-27 13:36:03

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha.

> Aha.

> Aha.

> Aha.

> Aha.

> Aha.

Może dziś ciężko myślę, ale nie rozumiem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

44. Data: 2017-05-27 13:50:01

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Może dziś ciężko myślę, ale nie rozumiem.

Kupiłaś liście, czy buraczki z liśćmi?

45. Data: 2017-05-28 14:29:17

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kupiłaś liście, czy buraczki z liśćmi?

Buraczki z liśćmi, ale wybierałam pęczek z największymi liściami.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

46. Data: 2017-05-28 15:20:41

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak <q...@q...pl> wrote:
> Dnia 2017-05-25 22:30, obywatel Ikselka uprzejmie donosi:

> Aha.

> Aha.

> Aha.

> Aha.

> Aha.

> Aha.

XL:
Kupiłaś liście, czy buraczki z liśćmi?

Stokrotka:

47. Data: 2017-05-28 15:23:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Buraczki z liśćmi, ale wybierałam pęczek z największymi liściami.

Czyli to ćwikłowe buraczki były, słusznie się domyślałam.
Botwina ma liście duże niemal jak kapuściane - i nie tak delikatne, tj. nie
rozlatują się tak po ugotowaniu.

48. Data: 2017-05-29 20:31:35

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Kupiłaś liście, czy buraczki z liśćmi?
>
> Stokrotka:
> Buraczki z liśćmi, ale wybierałam pęczek z największymi liściami.

Ja dalej nie rozumiem.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

49. Data: 2017-05-29 22:26:34

Od: Animka <a...@t...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2017-05-29 o 20:31, Stokrotka pisze:

> Ja dalej nie rozumiem.

Hahahaha. Nową modę pisania wprowadzasz jak widzę.

--
animka

50. Data: 2017-05-29 22:46:42

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stokrotka <o...@g...pl> wrote:

> Ja dalej nie rozumiem.

Wątek jest o botwinie czyli buraku liściowym.
Ja domyśliłam się, że Ty użyłaś liści buraków ćwikłowych, czyli ćwikły.
Qra chciała koniecznie udowodnić, że moje przypuszczenia co do ćwikły przez
Ciebie użytej są zwykłym czepianiem się.
Dlatego dokładniej spytałam Ciebie, jakiej rośliny użyłaś - i przekazałam
to Qrze w tej samej formie, w jakiej ona zwracała się do mnie, czyli jak do
debila.

Kasza jaglana - jakieś proste przepisy?
Papryczki jalape?o nadziewane kremem serowym
Nowa wersja programu dietetycznego Ananas2_57
Rzucałam dzisiaj mięchem
E.celebritii