Golenie i reakcja skóry

1. Data: 2003-08-05 15:54:30

Temat: Golenie i reakcja skóry
Od: "Divo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze jest ktos kto tak jak ja zostawil cala wyplate w salonie kosmetycznym i
u dermatologa, a mimo tego kazde golenie (nawet bardzo delikatne z
zastosowaniem pianek do skory wrazliwej) powoduje zaczerwienienie skory w
postaci czerwonych kropek w ilosci conajmniej nietypowej... ? Do pracy
trzeba sie golic, ale po goleniu wygladam jeszcze gorzej i cale policzki
czerwone............. Masci przeciwalergiczne, balsamy lagodzace, masci
bakteriobojcze, uzupelnianie niedoborow... nic nie dziala.

Bardzo prosze o pomoc, rade (mam alergie na pylki traw, ale nie wiem czy to
ma jakis zwiazek)

Kuba

2. Data: 2003-08-05 18:06:14

Temat: Re: Golenie i reakcja skóry
Od: Kaja <m...@b...autograf.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak się złożyło,że Tue, 5 Aug 2003 17:54:30 +0200 *Divo*
<bgojud$5fn$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał-a:

> [...]
> czerwone............. Masci przeciwalergiczne, balsamy lagodzace, masci
> bakteriobojcze, uzupelnianie niedoborow... nic nie dziala.

Ten temat już się tutaj przewijał i zalecane było golenie się maszynką
elektryczną-jakiejś dobrej marki.

--
Z pozdrowieniami,
Kaja

3. Data: 2003-08-05 19:56:25

Od: "V-34" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ten temat już się tutaj przewijał i zalecane było golenie się maszynką
> [...]

Dokładnie! Mój kumpel miał podobne objawy i dopiero elektryczna golarka
załatwiła problem.

4. Data: 2003-08-06 09:30:25

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

U mnie podobnie. Zaczalem golic sie elektryczna. Poki jestem mlody to tego
zarostu jest niewiele, a zwykla maszynka czesto draznila skore.

--
Norbert
#GG: 4441119

5. Data: 2003-08-06 09:45:55

Temat: Odp: Golenie i reakcja skóry
Od: "mrowka" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Divo <v...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:bgojud$5fn$...@a...news.tpi.pl...

> [...]
> bakteriobojcze, uzupelnianie niedoborow... nic nie dziala.
>
> Bardzo prosze o pomoc, rade (mam alergie na pylki traw, ale nie wiem czy

Witaj
Moze warto dodatkowo uzywać kosmetyków po goleniu? Mój tata ma super balsam
do skóry wrażliwej z Dermiki (ok. 40 zł) i jest bardzo zadowolony. Inne
firmy też produkują kosmetyki dla mężczyzn - Oceanic, Nivea, Adidas .....

6. Data: 2003-08-06 10:39:27

Od: "Divo" <v...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Z tego co piszecie musze kupic maszynke elektr. Balsamy lagodzace po goleniu
nie przynosza efektow. Kiedys ogolilem sie maszynka Braun - taka tania, ale
moja skora wygladala, jakby mnie ktos pobil. Byc moze musialbym kupic lepszy
sprzet i moze polecilibyscie mi cos w rozsadnych kosztach ?

A tak w ogole to dziekuje na wasz odzew. Ktos mi napisal na priva, ze mam
sobie zapuscic brode... w moim przypadku to nie jest rozwiazanie, poniewaz
mam nierownomierny zarost, a jak zapuszczam to wlosy wbijaja mi sie pod
skore... i kto powiedzial, ze faceci maja latwo :)

Kuba

7. Data: 2003-08-06 11:23:18

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> skore... i kto powiedzial, ze faceci maja latwo :)

Bo maja :) Nawet nie wyobrazam sobie ze moglbym byc ... :)

--
Norbert
#GG: 4441119

8. Data: 2003-08-06 11:38:27

Od: "BarBarella" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć
goląc się zdzierasz warstwę ochronną skóry i alergeny (np. pyłki traw) mają
lepszy dostęp. Tak wiec koniecznie musisz przykrywać twarz jakąś warstwą
ochronną. Ja golę nogi i po goleniu smaruję mazidłem tłustym (domyślam się
że na twarzy to może nie być przyjemne).
Jeśli masz chlorowaną wodę w kranie to jak najmniej jej używaj (chlor
strasznie wysusza skórę) i odradzam prawdziwe mydła, w piance do golenia też
są substancje myjące i to wystarczy wg mnie. Może rób jak większość kobiet
tonik i dopiero na to krem do twarzy. Jeśli chodzi o ochronę od wewnątrz to
dobrze robi olejek z wiesiołka - polecam Oeparol (na atopowe zapalenie
skóry) oraz tabletki na uczulenie loratadyna lub ceteryzyna (7 tabletek
ceteryzyny można kupić bez recepty).
Pozdrawiam i życzę braku wysypki :)
barbarella

9. Data: 2003-08-08 12:46:59

Od: "Thryton" <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć! Nie wiem czy to dobry pomysł z elektryczną maszynką. Też mam problemy
z wrażliwą skórą, ale po ogoleniu maszynką el. - makabra (ogień na twarzy
:-) Spróbuj może lepszych nożyków do golenia (Mach3 Turbo ok. 40 zł/ 4 szt.)
a po goleniu dobry krem (Vichy Homme MagC ok. 68 zł/ 50 ml) Mnie pomogło.

10. Data: 2003-08-08 13:15:00

Od: Jaroslaw Haziak <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

propozycja: a może zapuść sobie zarost i "po ptokach" ?
Ja nie golę się już od wielu roków - nie podrażniam skóry i oszczędzam
na żyletkach/maszynkach, przycinam tylko brodę nożyczkami raz na kilka
tygodni. Chwalę to sobie.

a tak trochę OT: skąd właściwie się to wzięło, że samce naszego gatunku
golą zarost na twarzy? Samice na nas to wymusiły (na mnie nie!)? czy
jesteśmy bardziej sexy z zarostem czy bez?

JH

Pleśniawki u dorosłych, a alergia
pomocy masaże kursy
spirala ?