Gorycz w ustach

11. Data: 2005-10-01 07:42:07

Temat: Re: Gorycz w ustach
Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:dhje6b$8s4$1@news.onet.pl...
> "Mrówka" <m...@b...pl> wrote in message
> (...)

> jacys sadysci!!!

A w jaki sposob w Stanach przeprowadza sie taki zabieg,wiesz moze?

Magda

12. Data: 2005-10-01 13:01:23

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A w jaki sposob w Stanach przeprowadza sie taki zabieg,wiesz moze?

wiem bo mialam. podaja dozylnie leki (benzodiazepiny krotkodzialajace),
pacjent nie pamieta zabiegu ale w czasie samego zabiegu
slyszy co sie dzieje, wspolpracuje z lekarzem, ma swoje odruchy.
gardlo smaruje sie srodkiem znieczulajacym. jest to rutyna. kiedy
opowiedzialam, ze w Plsce mialam kiedys gastrosokpie bez tej dozylnej
interwnecji nie mogli uwierzyc, az mi sie glupio zrobilo, ze to im
powiedzialam.
po zabiegu sie ladnie "wybudzilam" bez zadnej pamieci co sie tam dzialo.:)

iwon(k)a

13. Data: 2005-10-01 14:50:01

Od: Mrówka <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> powiedzialam.
> po zabiegu sie ladnie "wybudzilam" bez zadnej pamieci co sie tam dzialo.:)

Ech,no to ciekawe kiedy u nas w koncu przestana meczyc ludzi ,zeby jeszcze
byla mozliwosc zaplacenia z wlasnej kieszeni za zastrzyk ,ale nawet takiej
mozliwosci nie ma,a pozniej sa dramaty ,okazuje sie ze ludzie maja raka
zoladka ,a mogli temu zapobiec lecz strach przed badaniem byl silnieszy .

Magda

mlU/ml ng/ml - przeliczanie jednostek
BADANIE EJAKULATU
nerwica , zawroty głowy , niedobory magnezu
Ortopeda w Częstochowie - kolano
ból piersi