nerwica , zawroty głowy , niedobory magnezu

1. Data: 2005-09-29 06:14:01

Temat: nerwica , zawroty głowy , niedobory magnezu
Od: "wojtek" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam mam pytanko
wczoraj rano wstałem ok 6:30 i dostałem takich zawrotów głowy
ze mało co nie rozbiłem głowy ( zdazylem jakos zlapac sie futryny drzwi
zanim upadlem )
zawroty te były bardzo nagłe praktycznie pojawiły sie w ułamku sekundy
od razu wpadłem w panike ( tetno ziwekszyło sie min 2x )

co moge zrobic aby takie akcje sie nie powtarzały ?
czytam ze niektorzy lykaja magnez 2x dziennie po 1 lub 2 tabletki
ja łykam 2-3 razy w tyg po 1-2 tabletki - moze to za mało ?

na poniedzialek jestem umowiony z psychiatra w zwiazku z czestymi
kołataniami serca i zawrotami głowy ( nerwica ) - pare razy tak źle sie
czułem ze wylądowałem na ostrym dyzurze. Raz lekarz nie mogł zrozumiec skad
u mnie taka nerwica ( rece mi sie trzesly itp )

co moge zrobic aby przetrwac do poniedzialku ? po wczorajszym znowu mam
napady leku ze cos mi sie stanie
?

2. Data: 2005-09-29 09:56:56

Temat: Re: nerwica , zawroty głowy , niedobory magnezu
Od: "Piotr Maksymowicz" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "wojtek" <w...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> zawroty te były bardzo nagłe praktycznie pojawiły sie w ułamku sekundy
> od razu wpadłem w panike ( tetno ziwekszyło sie min 2x )

Jezeli pojawily sie zaraz po wstaniu to proponuje nie zrywac sie za szybko z
lozka.

> co moge zrobic aby takie akcje sie nie powtarzały ?
> czytam ze niektorzy lykaja magnez 2x dziennie po 1 lub 2 tabletki
> ja łykam 2-3 razy w tyg po 1-2 tabletki - moze to za mało ?

Podejrzewam ze pomoze jak umarlemu kadzidlo. Po pierwsze wstawac wolniej z
lozka. Innych rad mozna udzielic po przebadaniu pacjenta

> [...]
> skad
> u mnie taka nerwica ( rece mi sie trzesly itp )

Nie dziwie sie aby dojsc skad u pacjenta biera sie zaburzenia lekowe trzeba
przeprowadzic doglebny wywiad. izba przyjec to nie miejsce na taka
diagnostyke.

> co moge zrobic aby przetrwac do poniedzialku ? po wczorajszym znowu mam
> napady leku ze cos mi sie stanie

Jezeli masz lek przeciwlekowy mozesz przyjac. Jezeli nie to konieczna
wizyta u lekarza. leki te sa na recepte.

3. Data: 2005-09-29 10:35:05

Od: "Syla" <s...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wczoraj rano wstałem ok 6:30 i dostałem takich zawrotów głowy
> ze mało co nie rozbiłem głowy ( zdazylem jakos zlapac sie futryny drzwi

ja też mam czasem takie zawroty głowy. Powiem szczerze, ze gdy nie dojadam
pojawiają się częściej, ale ogólnie musze powoli wstawać. Gdy mialatm tak z
18 lat to niekiedy kończyło się to omdleniem, a czasm tak mną kręciło, że
byłam poobijana od tłuczenia się po ścianach. Ale wtedy to miałam głupie
napady odchudzania się. niemniej jednak teraz, gdy już nie stosuję diet
odchudzających, też pojawiają się takie zawroty. Lekrz tłumaczył to nagłymi
zmianami ciśnienia po takim wstaniu i przykazał wolniej podnosić się z
łóżka.

4. Data: 2005-09-29 10:58:23

Od: "wojtek" <w...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

ok
ale ja mam cały dzien zawroty
nie tylko z rana jak wstaje ( wtedy jak wstałem to był na granicy
swiadomoci - ciemno przed oczami nie wiedzialem gdzie podłoga a gdzie
sufit )

a w ciagu dnia mam mniejsze lub wieksze
ktore strasznie przeszkadzaja
serducho nierowno bije
slabo mi czasami
jakies ciarki/dreszcze
leki/paniki itp
i tak dzien w dzien

5. Data: 2005-09-29 13:32:19

Od: "cancer" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a w ciagu dnia mam mniejsze lub wieksze
> ktore strasznie przeszkadzaja
> serducho nierowno bije
> slabo mi czasami
> jakies ciarki/dreszcze
> leki/paniki itp
> i tak dzien w dzien

Witaj
Wyglada mi to na nerwice lekowa choc to wcale nie pewnik.
Idz tak jak napisales do psychiatry jezeli to nerwica on Ci pomoze.
Pozdrawiam i zdrowia zycze
Cancer

6. Data: 2005-09-29 14:36:02

Od: "nofuture" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wlasnie wrocilem do domu z pracy i zauwazylem ze zawrot glowy sie nasiliły
po zjedzeniu obiadu ...
cos chyba ktos pisal niedawno ze po zjedzeniu tez zawroty sie nasilały..

7. Data: 2005-10-04 13:43:33

Od: "kajak" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie,
powiem tak - klasyczny przypadek nerwicy (miałem podobnie) tj potliwość,
kołatania serca, duszności, fale gorąca, wrażnie jakby funkcje życiowe się
zatrzymywały, pieczenie w klatce piersiowej - wiele razy pogotowie EKG
(wychodziło OK), wzywanie pogotowia, kilku lekarzy przebyłem (neurolog,
psychiatra, rodzinny x4, kardiolog, enegroterapeuta) - każdy inna teoria -
naweet przypisywali mi padaczke hehehe nieźle.
Człowiek po takim ataku nakręcał się i to na maxa (zawał serca, umieranie
itp itd)
Kiedyś wracając z nad morza (mając długa trasę przed soba) wjazd na
pogotowie bo zaczęły się dziać tego typu hockiklocki - i tu po raz pierwszy
lekarz mnie olśnił - że ponoć 50% bólu w klacie to sprawy żołądkowe, 20% to
od kręgosłupa a od serca zostaje 30%.
Jak zacząłem przyglądać się tym objawom i kojarzyć je z innymi sprawami
życia codziennego okazało się, że faktycznie coś nie tak z żołądkiem musi
być bo objawy nasilają się po zjedzeniu posiłku (szczególnie McDonald). W
końcu psycholog i terapia - udało się bez prochów aczkolwiek trwa to już
prawie pół roku (jednak warto) - połączenie żołądka i nerwicy powoduje
piękne objawy i nieźle można się nakręcić co bardzo ciężko z podświadomości
wyplenić.
Sugeruję zrób sobie badania podstawowe (krew, EKG, echo serca, itp) co
uspokoi Cię, że tu jest w miarę OK a następnie do dzieła na rozmowy i
wyciągać przeszłość/dzieciństwo/obecny związek itp - podczas terapii nieźle
się te puzzle ukadają

powodzenia
Robert

Może wybierz się do psychologa a jeżeli
Użytkownik "nofuture" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> wlasnie wrocilem do domu z pracy i zauwazylem ze zawrot glowy sie nasiliły
> po zjedzeniu obiadu ...
> cos chyba ktos pisal niedawno ze po zjedzeniu tez zawroty sie nasilały..

Ortopeda w Częstochowie - kolano
ból piersi
jelito grube
Podstawy higieny-Marcinkowski