Gówien w święta jeśc nie będę!!!!

81. Data: 2006-04-18 19:20:33

Temat: Re: Gówien w święta jeśc nie będę!!!!
Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "bebekot" <b...@v...pl> napisał w wiadomości
news:55ea.0000008e.4444f299@newsgate.onet.pl...
> Nie łaska, bo po pierwsze teściowa nie życzy sobie

Głupia wymówka...
Jakbyś przyniosła, chyba by z domu na zbity pysk nie wyrzuciła z tym
"bonusem", co?

> a po drugie ja mam full
> roboty przy bardzo małych dzieciach.

Głupia wymówka...
Czyli na co dzień w domu Ci gotuje Pani Jadzia, tak?

> A po trzecie - teściu by nie zjadł nic
> prócz kurczaka zrobionego w wersji tesciowej.

Głupia wymówka...
Ty na przykład byś zjadła...

> Nie oceniaj, dopóki nie masz na ten temat wiedzy

To nas oświeć!

> Nie znasz mnie i nie oceniaj

No tak, Ty jedyna masz do tego prawo, prawdaż?

> Czytać nie umiasz, a moze nierozumiesz?

Powoli się ucza i czytania i rozumiania ;-)

82. Data: 2006-04-18 20:44:19

Od: "ikselka" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Żałuję , że dałam się podpuścić i zabrałam głos w tym wątku
. Znowu jakiś nawiedzony socjolog robi całą grupę w bambuko . To
przecież niemożliwe , żeby takie coś , jak bebekot , naprawdę
istniało ! Ludzie , dajcie sobie już spokój , bo ta osoba ani chybi
robi badanie do jakiejś swojej idiotycznej rozprawy , a z
dyskutujących - idiotów .

83. Data: 2006-04-18 20:57:51

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

ikselka wrote:

> [...]
> .. Znowu jakiś nawiedzony socjolog robi całą grupę w bambuko . To
> przecież niemożliwe , żeby takie coś , jak bebekot , naprawdę

A jednak wyglada na to, ze sie niestety mylisz...
http://glinki.com/?l=2tjjnz
Kasia

84. Data: 2006-04-18 20:58:22

Od: Lozen <i...@n...spam.hotmail.com> szukaj wiadomości tego autora

miranka wrote:

> Nie, no skad? Jakze bym smiala?
> Tak tylko sobie bezmyslnie czytam - bez wysnuwania jakichkolwiek wniosków.

;)
Kasia

85. Data: 2006-04-18 23:02:16

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesteś lepsza?
To zależy w czym;-) Na pewno na żarcie nie wybrzydzam - chyba, że ktoś
chciałby mnie mięczakami skarmić;P

Pozdrawiam,
Akulka

86. Data: 2006-04-18 23:08:41

Temat: Re: xxx w święta jeśc nie będę!!!!
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Le mardi 18 avril 2006 ŕ 16:31:14, dans <5...@n...onet.pl>
vous écriviez :

> Tu nie chodzi o kwestie materialną. Jeżeli wiedziałabym że nie mają to bym
> jadła to co jest, ale w tym przypadku to akurat chodzi o lenistwo i dlatego
> narzekam. Nie toleruje lenistwa zwłaszcza jeżeli chodzi o ugoszczenie innych
> ludzi. Sama jeżeli organizuje cokolwiem to daje z siebie wszystko by goście u
> mnie czuli sie jak królowie

Jestes głupią miotłą, i tyle.

--
Niesz

87. Data: 2006-04-19 01:10:00

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Akulka" <s...@g...pl> wrote in message
> To zależy w czym;-) Na pewno na żarcie nie wybrzydzam - chyba, że ktoś
> chciałby mnie mięczakami skarmić;P
>
> Pozdrawiam,
> Akulka

Witam!

Chciałbym wiedzieć, co jadasz i w czym czujesz się lepsza od innych.
Ja gustuję w polskim i słowianskim jedzeniu.
Co nie znaczy, że nie jadam czasami innego.

88. Data: 2006-04-19 01:13:05

Od: "Hanna Burdon" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

In news:e23c29$359$1@atlantis.news.tpi.pl, Marek wrote:
> Oj Kochanie, to nie menu jest Twoim (TWOIM !!!) problemem...
> pozdrawiam
> Marek

E, o co tyle gadania. Nikt nie jest idealny: jedni umieją gotować tylko
kurczaki, inni mają paskudny charakter.

A ja bym chciała wiedzieć, dlaczego dżdża jeszcze się do mnie o nic nie
przyczepiła, czuję się wyalienowana. Dla uproszczenia przypominam, że nie
mieszkam w Polsce, więc można mnie zwymyślać od emigrantek.

Hania

--
***
Google might not be right, but it certainly is quick.

89. Data: 2006-04-19 06:34:48

Od: "plitkin" <N...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pl.misc.psychologia - tam o tym pogadaj. Tutaj lepiej bys podala przepis na
tego kurczaka :-)

90. Data: 2006-04-19 06:37:18

Od: j...@b...bibl.univ.szczecin.pl (Panterka) szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bebekot napisał:

>tesciowa nie życzy sobie nigdy aby przynoszono do niej cokolwiek do picia lub
>jedzenia

I tak mówi wprost? "Nie życzę sobie, żebyście mi tu jakieś jedzenie
przynosili?" A w jakiej formie była przedstawiona propozycja
przyniesienia owych arcydzieł kulinarnych? Może wystarczyłoby coś w
rodzaju: "Mamo, zrobiłam sałatkę, wyszła mi całkiem dobrze i mąż za nią
przepada, może przyniosę trochę na spróbowanie?" albo "Może ci pomogę w
tym roku? Przyjdę wcześniej i zrobię surówkę do kurczaka, bo mąż
ostatnio potrzebuje witamin" i inne tego typu?

>Owszem, tylko tesciu nie pozwala- zrobił by awanturę

Zrobiłby czy zrobił? Bo "gdybanie" to bardzo wygodna pozycja. A poza tym
- niech sobie będzie włączony - zdaje się, że oprócz teściów i was jest
tam ktoś jeszcze, szwagierka zdaje się. Może z nią porozmawiać? Młodzi
na pewno znajdą wspólne tematy, a ze szwagierką można np. omówić nowe,
fantastyczne przepisy kulinarne...

Nawiązać rozmowę przy stole na temat szkodliwości jednostajnych dań na
zdrowie człowieka, skoro boicie się powiedzieć prawdę wprost.
Rozwiązań jest tyle, że głowa boli, pomyśleć tylko trzeba...
Panterka

przepisy Nigelli Lawson - gdzie?
drożdzowe bułeczki ziołowe
for sale: internetDotComs.com