Re: xxx w świętajeśc nie będę!!!!

From: j...@b...bibl.univ.szczecin.pl (Panterka)
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: xxx w świętajeśc nie będę!!!!
Date: 19 Apr 2006 08:37:18 +0200

Użytkownik bebekot napisał:

>tesciowa nie życzy sobie nigdy aby przynoszono do niej cokolwiek do picia lub
>jedzenia

I tak mówi wprost? "Nie życzę sobie, żebyście mi tu jakieś jedzenie
przynosili?" A w jakiej formie była przedstawiona propozycja
przyniesienia owych arcydzieł kulinarnych? Może wystarczyłoby coś w
rodzaju: "Mamo, zrobiłam sałatkę, wyszła mi całkiem dobrze i mąż za nią
przepada, może przyniosę trochę na spróbowanie?" albo "Może ci pomogę w
tym roku? Przyjdę wcześniej i zrobię surówkę do kurczaka, bo mąż
ostatnio potrzebuje witamin" i inne tego typu?

>Owszem, tylko tesciu nie pozwala- zrobił by awanturę

Zrobiłby czy zrobił? Bo "gdybanie" to bardzo wygodna pozycja. A poza tym
- niech sobie będzie włączony - zdaje się, że oprócz teściów i was jest
tam ktoś jeszcze, szwagierka zdaje się. Może z nią porozmawiać? Młodzi
na pewno znajdą wspólne tematy, a ze szwagierką można np. omówić nowe,
fantastyczne przepisy kulinarne...

Nawiązać rozmowę przy stole na temat szkodliwości jednostajnych dań na
zdrowie człowieka, skoro boicie się powiedzieć prawdę wprost.
Rozwiązań jest tyle, że głowa boli, pomyśleć tylko trzeba...
Panterka