Re: Gówien w święta jeśc nie będę!!!!

Data: 2006-04-19 10:19:07
Temat: Re: Gówien w święta jeśc nie będę!!!!
Od: "Akulka" <s...@g...pl>

news:e242lq$ct1$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Chciałbym wiedzieć, co jadasz

Wszystko;)

>i w czym czujesz się lepsza od innych.

A to ci zabrzmiało - skoro nie wiem dokładnie o co ci chodzi, to się nie
wypowiem - wietrzę sarnimi nozdrzami podstęp:P. A ty w czym?

> Ja gustuję w polskim i słowianskim jedzeniu.
> Co nie znaczy, że nie jadam czasami innego.

A ja również gustuję w polskim jedzonku, lubię też kuchnię włoską, chińską,
meksykańską i węgierską - niestety, wciąż o nich jeszcze zdecydowanie za
mało wiem, tak jak i mój żołądek;-)

Pozdrawiam,
Akulka