Re: Granica miedzy badaniem a molestowaniem

Data: 2001-12-20 21:00:13
Temat: Re: Granica miedzy badaniem a molestowaniem
Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

Użytkownik "Piotr Kasztelowicz"
news:Pine.GSO.4.31.0112201353450.15705-100000@doro
ta.am.torun.pl...

> -moze ma bardzo powazna chorobe kardiologiczna z
niewydolnoscia
> serce i zaburzeniami rytmu grozacymi naglym
zgonem sercowym
> i jako mlodej chcacej wspolzyc i czerpac z seksu
przyjemnosc
> trzeba ja jakosc w zyciu ustawic jak to ma robic
aby nadmierny
> wysilek i emocje nie spowodowaly u niej
pogorszenia stanu zdrowia.

Gdy moja matka, starsza już osoba, odwiedziła
pierwszy raz w zyciu kardiologa to otrzymała
zestaw pytań który ją trochę zaskoczył a nawet
zbulwersował, pytań dotyczących także sfery
intymnej. Pytającym była kobieta-lekarz.
No i hmm .... musiałem matce wytłumaczyć że
czasami jest to potrzebne dla ustawienia
właściwego leczenia.

Sark