Re: Grawitacja na Jowiszu

1. Data: 2011-01-06 20:33:02

Temat: Re: Grawitacja na Jowiszu
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przez outlooka na alt.pl.matematyka masz wszystko co Ci jest potrzebne
>
> Subject: ORAL SEX 4
> Subject: FOOT FETISH 2
> Subject: FREE ESSAY
> Subject: TEAM NATIONAL
> Subject: PHAT PUSSY

Zaznaczam a potem Edycja/usuń i już jest czysto .

______________
> Ale nie masz odpowiedzi na wątpliwość:
> " W samym środku siły będą się ruwnoważyć i wyjdzie zero, a poza
> środkiem, to tszeba zwyczajnie policzyć, i nie wiadomo, czy wyjdzie
> liniowy, czy nie." /Stokrotka/
To jużtwoja arogancja.

_________

Ja nie mam wątpliwości. Prawie nie używam www.

> Dla mnie Usenet to trup: brak mulimediów (w tym grafika)
Nie pszeszkadza mi to , jak mi potszeba wgrywam obrazek
gdzieś na serwer i wstawiam link do posta w outlooku.
Robiłam tak ze skanami dokumentuw w *.pdf.

>i za dużo anonimów,
Tu się mylisz, jest mniej niż na www,
na www można często gadać bez posiadania mejla,
dodatkowo skonfigurowanie nowego konta w outlooku zabiera czas,
niewielki ale zawsze jest to dodatkowa praca po założeniu konta.
Dlatego anonimowośćjest mniejsza.

To właśnie typowe dla www.