Re: Grill

Data: 2006-05-26 06:34:41
Temat: Re: Grill
Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

"Guru" <g...@g...pl> wrote in message
news:l47d7254016rjvu9ifspl88p4njsb7t7fb@4ax.com...
> [...]
=ogrod&id=DSCN5615

> Zbuduj sam to, co proponujesz, to zrozumiesz.
> A tak a propos... ty zawsze wiesz wszystko lepiej?

Gdy na dechach ułożysz dwie warsty kostki Bauma deska nie przepali się, a o
ile mniej pracy.
Jeżeli położysz jakieś kształtowniki metalowe (na stałe) i na to cegłę
szamotową - będziesz miał normalny grill. Przeszukaj stare numery "Zrób
Sam" - tam widziałem ciekawy projekt takiej ogrodowej budowli, z grilem,
rusztem, rożnem, płytą - sam dodałbym porządną zamykaną wędzarkę do wędzenia
w zimnym i gorącym dymie, z siatkami zabezpieczającymi przed owadami i
gryzoniami, z szybrami - nie musiałbyś wyjmować wędlin przez zakończeniem
wędzenia np. wędzenie szynek litewskich w zimnym dymie to palenie dwie
godziny dziennie przez okres do dwu tygodni...

P.S.
Zdziwisz się, ile zawodów i technologii znam...
Choć jestem elektronikiem (radiotechnikiem, tak to nazywano dawniej - od
1962 roku)...