Grill z nakryciem czy bez?

1. Data: 2009-05-10 12:50:59

Temat: Grill z nakryciem czy bez?
Od: "Michal Wornakow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gril z przykrywka jest prawie 2 razy drozszy - po co sie ja stosuje?

Ktory lepiej kupic z przykrywka czy normalny bo zastosowanie przykrywki watpliwe?

Wybieram pomiedzy ponizszymi:

http://www.allegro.pl/item623695684_duzy_rodzinny_gr
ill_na_kolach_z_3_polkami.html

http://www.allegro.pl/item627250273_grill_mastergril
l_3_polkowy_promocja.html

2. Data: 2009-05-10 19:30:03

Temat: Re: Grill z nakryciem czy bez?
Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 13:50, "Michal Wornakow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> wrote:
> Gril z przykrywka jest prawie 2 razy drozszy - po co sie ja stosuje?

Po pierwsze - w ustawieniu takim jak na jednym ze zdjęć jest
wiatrochronem, gdy wiatr za silny.

Po drugie - grill przykryty pokrywką znakomicie dopieka duże kawałki
mięsa.

Po trzecie - przykrycie grilla zmniejsza szansę na pojawianie się
"żywego" ognia.

Po czwarte - w razie niespecjalnie udanej pogody i czy to niemożności
odwołania imprezy, czy braku innego wyjścia, można dokończyć
grillowanie nawet w deszczu.

Po piąte - pokrywka jest pokrowcem, gdy grill jest nie używany.

Po szóste - jeśli grill jest przenośny - pokrywka upraszcza pakowanie
i transport, a i w przestrzeni między rusztem i górą pokrywki niejedno
się upakuje.

> Ktory lepiej kupic z przykrywka czy normalny bo zastosowanie przykrywki watpliwe?

Ja widać - jest niewątpliwe.

Ania

3. Data: 2009-05-10 21:27:56

Od: "Michal Wornakow" <a...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czyli zazwyczaj grilujesz "z przykrywka" zamknieta?

4. Data: 2009-05-11 06:08:16

Od: "Torbut" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Wornakow" <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> http://www.allegro.pl/item623695684_duzy_rodzinny_gr
ill_na_kolach_z_3_polkami.html

> http://www.allegro.pl/item627250273_grill_mastergril
l_3_polkowy_promocja.html

Ja mam dokladnie taki sam jak ten z pokrywa. Dziala od 2 lat i nic mu nie
jest. Pokrywa ma wiele zalet ale najwieksza to latwosc w zapanowaniu nad
temperatura paleniska. Za mocno sie zarzy, poprostu przymykasz pokrywe i
juz. nie wyobrazam sobie grilla bez pokrywy.

5. Data: 2009-05-11 08:28:32

Od: czeremcha <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 10 Maj, 22:27, "Michal Wornakow" <a...@W...gazeta.pl> wrote:
> Czyli zazwyczaj grilujesz "z przykrywka" zamknieta?

Różnie - zależy, co i ile ;-)

Aha - jeszcze jedna zaleta pokrywki - można dłużej utrzymać ciepło
ugrillowanych smakołyków gdy towarzystwo zaspokoiło pierwszy głód, a
żar przygasł.

No i zawsze używam pokrywki jako osłony - chyba, że pogoda
bezwietrzna.

Ania

6. Data: 2009-05-11 08:33:47

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czeremcha" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

żar przygasł.

No i zawsze używam pokrywki jako osłony - chyba, że pogoda

Witaj Aniu!
Nie wiem jak które grille, ale pokrywka zamknięta może pozwolić na wędzenie
produktów w/g własnego uznania.

7. Data: 2009-05-11 11:33:36

Od: "Bożena" <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

I jeszcze jedno: w grilu z pokrywka da sie cos uwedzic :)

Bozena

8. Data: 2009-05-11 11:47:31

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bożena" <n...@g...com> napisał w wiadomości
> I jeszcze jedno: w grilu z pokrywka da sie cos uwedzic :)
>
> Bozena

Tłumaczysz mnie tym z plonkami? ;-))

Eeeee coś prawdziwego Pansravistry nie widzę
indukcja i tefal ingenio
Jak sprawdzić czy kokos jest dobry?
robak w rybie?
Szybki deser