mnie jednak na grupie na yahoo nie bedzie.

1. Data: 2003-08-05 00:12:56

Temat: mnie jednak na grupie na yahoo nie bedzie.
Od: "JurekA" <jurdag@....o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dlaczego? Bo sie tam nawet z ciekawosci zarejestrowalem po czym
mnie drugiego dnia wlascicielka 'zawiesila' i napisala 2 krotnie nie
odpowiadajac na na moj list ze:

"Kuchnia prosi o nazwisko, miasto telefon.
Dzieki
Magdalena "

Jak sie kuchnia interesuje moimi namiarami to niech se pogugla.

A numer telefonu to daje jedynie bardzo bliskim przyjaciolom.

J.

1. Data: 2003-08-05 00:54:49

Temat: Re: mnie jednak na grupie na yahoo nie bedzie.
Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-05 02:12, osoba przedstawiająca się jako 'JurekA' zechciała
zauważyć:

Die ausweiss, bitte!

R.

1. Data: 2003-08-05 01:33:02

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maruda - Ryszard" <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> napisał w
wiadomości

> Die ausweiss, bitte!

Ja, ja OberlagerfuHrerin D. aus Danzig naturlich.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-05 05:58:58

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik JurekA napisał:
> [...]
>

> Jak sie kuchnia interesuje moimi namiarami to niech se pogugla.
>
> A numer telefonu to daje jedynie bardzo bliskim przyjaciolom.

ROTFL, serio?

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-08-05 09:54:10

Od: Tomek Głowacki <tomek@nospam_pseinfo.pl> szukaj wiadomości tego autora

JurekA wrote:
> [...]
>

> Jak sie kuchnia interesuje moimi namiarami to niech se pogugla.
>
> A numer telefonu to daje jedynie bardzo bliskim przyjaciolom.

Etam, bez przesady. Netykieta sugeruje aby podpisać się imieniem i
nazwiskiem ... szczególnie na liście mailowej.

Pozdrawiam,
Tomek

1. Data: 2003-08-05 10:07:27

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek@nospam_pseinfo.pl> napisał w wiadomości
> Etam, bez przesady. Netykieta sugeruje aby podpisać się imieniem i
> nazwiskiem ... szczególnie na liście mailowej.
I podać rozmiar majtek.
dżdżownica

1. Data: 2003-08-05 10:15:53

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał:
> I podać rozmiar majtek.

Jakbys zgadl, bo juz byla kiedys o tym mowa na tej grupie ;-)))

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2003-08-05 10:21:14

Od: "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dżdżownica" <d...@a...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Tomek Głowacki" <tomek@nospam_pseinfo.pl> napisał w wiadomości
> I podać rozmiar majtek.

Zwlaszcza, jesli sie nosi stringi.;)
Ania

Jak mozna krotko opisac, co to jest pyszny smak dobrych potraw? To kaloria!
/Garfield/

1. Data: 2003-08-05 10:56:41

Od: "dżdżownica" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Anna Ladorucka" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości >

> Zwlaszcza, jesli sie nosi stringi.;)
Tak, tak! Sznurki też mają swoją grubość!
dżdżownica

1. Data: 2003-08-05 11:05:45

Od: maruda - Ryszard <maruda_smurf@#gdynia.mm.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2003-08-05 12:21, osoba przedstawiająca się jako 'Anna Ladorucka'
zechciała zauważyć:

Taki dowcip zasłyszałem:
- Co to jest szczyt zręczności?
- Narobić w stringi.